Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Syf w filterze paliwa


Ditomee

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś robiłem pierwsze czyszczenie baku plus obmycie pompy paliwa , za tydzień wymianą pompy tandem filtra paliwa i rozebranie pompy i wymycie smoka f3cbc1952a085f0c0438ae455bdf0705.jpg346bc930853f9cc396f870c579694b1b.jpg

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten czarny nalot na pompie to sadze ze spalin.

Silnik miał albo ma problem z przedostawaniem silę spalin do układu paliwowego .

Uszczelnienia na pompkach wymieniałeś , bo już n ie pamiętam ?:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem z wymianą walka , tak że może ten osad z przed wymiany uszczelniaczey , jak by nie było to po wymianie uszczelniaczy , walka itd , dalej ubywa oleju 50ml na 1000km

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ten osad to nie z oleju , tylko ze spalin :decayed:

Poza tym niecały litr na 15 kkm wypitego przez silnik oleju to pryszczyk, nawet dolewki od wymiany do wymiany robić nie trzeba :grin:

Nie jeden chciał by dużo nowsze auta tak mało go brały :D:hi:

A co do wymiany uszczelnień na pompkach , jak te Twoje paprałęgi podeszły do tego jak do uszczelnienia tandempompy, to raczej na pewno nie wyczyścili powierzchni oporowych głowicy i pompek w miejscu styku z podkładką termiczną i psu na budę cała ta ich robota :P:facepalm:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...