kkrzysiekk555 1 Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Witam, od jakiegoś czasu mam problem z ubywaniem oleju w swoim 1.8T. Dokładnie ok pół litra na tydzień, czyli jakieś ok 300 km. Dodam, że kilkanaście dni temu zostało zregenerowane turbo, wymieniona odma, i sprawdzałem ciśnienie na cylindrach to jest 10,7 na trzech i na czwartym 11.0 czyli raczej ok, Auto, nie dymi, nawet na zimnym przy zapalaniu nawet niebieskiej chmurki nie puści ani ani, płyn chłodniczy czysty i nie ubywa, czyli uszczelka to nie jest. Panowie gdzie tkwi błąd? Dodam, że nic od spodu nie kapie, silnik suchy a olej jaki jest zalany teraz to Elf 5w40. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Jak nie ma wycieków to musi go spalać innej możliwości nie ma. Na pewno dokładnie sprawdziłeś czy gdzieś nie ma wycieku, masz osłonę pod silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrzysiekk555 1 Opublikowano 30 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Tak, osłona była ściągana, suchutko jest, nie ma się do czego przyczepić, każdy mi mówi, że taka ilość to by było niebiesko za aautem a tu niestety nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrzysiekk555 1 Opublikowano 30 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Auto garażowane jest i na podłodze w garażu nie ma ani kropelki oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Ściągnij wąż co idzie do intercoolera i sprawdź czy nie pływa w oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrzysiekk555 1 Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Zrobiłem to dzisiaj tu od przepustnicy czysto i z kanału ten dolny od intercoolera no i może w całym wężu było pół kieliszka oleju, jak już prędzej mówiłem turbinka była robiona bo stwierdzili, ze to ona była przyczyną picia oleju ale trefna diagnoza a mi ubyło 800zł za regenerację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Zrób próbę olejową i ewentualnie można spróbować zbadać skład spalin. Wychodzi, że go spala. Nie masz okopconej końcówki wydechu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrzysiekk555 1 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Koncówka czysta, mam chromowane nakładki to bym zauważył brud. Ale jaką próbę olejową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Wstrzykujesz 5ml oleju pojedynczo do cylindrów i mierzysz kompresje. Jeśli kompresja wyraźnie wzrośnie to wina pierścieni (zapieczone, zużyte), bez zmian to nieszczelność zaworów. Tak w skrócie. U Ciebie kompresja jest równa więc ciężko się czegoś doszukiwać (może trochę zapieczone pierścienie). Miałeś jakieś ubytki oleju przed regeneracją turbiny, czy zaraz po tym Ci się tak zrobiło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrzysiekk555 1 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Tak miałem, ale pojawiło się to nagle, bo tak na 12-15tyś km to oleju może max 0.5l wypił i nagle polubił olej no i pali go coraz więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się