Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem ze sprzęgłem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie prosze o pomoc,

Otóż wydaje mi sie że problem chyba tkwi w sprzegle a mianowicie

Gdy auto stoi na biegu jałowym to slychac dziwne szuranie chrobotanie nie jest to bardzo glosne ale jest,  po wcisnieciu sprzegla odglosy cichną. 

Drugi problem to gdy zmieniam biegi slychac dziwny metaliczny dziwiek ale to tylko przy zmianie biegu a najglosniej przy biegu nr1 i 2 .

Ogolnie biegi chodza bez problemowo wchodzi kazdy jeden , auto mocne jest i bardzo dobrze wchodzi na obroty.

Silnik 1.8t BFB 163km przebiek 195tys udokumentowany fakturami do konca.

 

Opublikowano
54 minuty temu, tajesi1003 napisał:

Gdy auto stoi na biegu jałowym to slychac dziwne szuranie chrobotanie nie jest to bardzo glosne ale jest,  po wcisnieciu sprzegla odglosy cichną. 

Miałem podobne objawy tylko, że u mnie bardziej było słychać takie dzwonienie. Dwumas miał już spore luzy i tarcza sprzęgła była praktycznie w rozsypce. Co do biegów to może być wina sprzęgła, ewentualnie olej do sprawdzenia. Przerobiłem na jednomas i nie czuję żadnej różnicy, sprzęgło chodzi leciutko, bierze w połowie i nie ma żadnych niepożądanych odgłosów i wibracji. Same części z robocizną i wymianą oleju w skrzyni wyszły mnie taniej niż komplet sprzęgła z dwumasą.

Opublikowano
13 minut temu, przem8 napisał:

Miałem podobne objawy tylko, że u mnie bardziej było słychać takie dzwonienie. Dwumas miał już spore luzy i tarcza sprzęgła była praktycznie w rozsypce. Co do biegów to może być wina sprzęgła, ewentualnie olej do sprawdzenia. Przerobiłem na jednomas i nie czuję żadnej różnicy, sprzęgło chodzi leciutko, bierze w połowie i nie ma żadnych niepożądanych odgłosów i wibracji. Same części z robocizną i wymianą oleju w skrzyni wyszły mnie taniej niż komplet sprzęgła z dwumasą.

A jakies drgania na kierownicy miales ??

Myslisz ze przy 200tys juz by sie skończył dwumas ??

Mniej wiecej ile wyszlo Cie to sprzeglo (jednomas)??

Opublikowano

Nie miałem żadnych drgań, przy gaszeniu było słychać dwumas i czuć telepnięcie silnikiem.

Kiedyś w takiej A4 b6 tylko w quattro wymieniałem komplet z dwumasą po 195tys. i z robocizną wyszło coś około 2tys , a teraz u siebie prawie przy 240tys ale objawy słyszałem już jakieś 6-7 miesięcy wcześniej.

Używany jednomas 160 zł z przesyłką, komplet sprzęgła sachs g60 450zł i nowe śruby do zamachu i docisku z aso coś koło 80zł. Tylko ja to robiłem w a3 i jest trochę inne koło zamachowe. Do a4 trzeba kupić zamach z silnika podłużnego. Jest temat na forum to poczytaj :D

Czytałem dużo opinii wcześniej, zaryzykowałem i nie żałuję, a kieszeń grubsza o parę stówek.

Opublikowano
17 godzin temu, przem8 napisał:

Nie miałem żadnych drgań, przy gaszeniu było słychać dwumas i czuć telepnięcie silnikiem.

Kiedyś w takiej A4 b6 tylko w quattro wymieniałem komplet z dwumasą po 195tys. i z robocizną wyszło coś około 2tys , a teraz u siebie prawie przy 240tys ale objawy słyszałem już jakieś 6-7 miesięcy wcześniej.

Używany jednomas 160 zł z przesyłką, komplet sprzęgła sachs g60 450zł i nowe śruby do zamachu i docisku z aso coś koło 80zł. Tylko ja to robiłem w a3 i jest trochę inne koło zamachowe. Do a4 trzeba kupić zamach z silnika podłużnego. Jest temat na forum to poczytaj :D

Czytałem dużo opinii wcześniej, zaryzykowałem i nie żałuję, a kieszeń grubsza o parę stówek.

To naprawde nie drogo wychodzi jednomas ale dzisiaj bylem u mechanika i stwierdzil ze to ze skrzyni taki wydzwiek jest ale mowil ze nic sie nie dzieje zeby jezdzic wiec poczekam az moze jakies dodatkowe objawy sie pojawią. 

Dzieki za info

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...