Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75


lysaglaca

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio autko zaczelo mi strasznie mulic i to na cieplym kiedy jest zimni idzie jak burza. Pojechalem do mechanika i podpiolem pod komputer ale nie VAG-a jakis profesjonalny sprzeci (nie wazne). wykrylo mi blad o numerze 01262. Wrocilem do domku wlasnie i wyszukalem na internecie i znalazlem ze jest to "Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75". Powiedzcie mi gdzie tego szukac i co to dokladnie jest oraz czy to do wymiany czy jak naprawic?? Jestem laikiem wiec sorki jesli dla kogos jest to banal. Z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz węze podciśnienia odchodzące od zaworu, i szukaj nieszczelności w dolocie, opcja :szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kanal w ktorym znajduje sie przepustnica, sterujaca omijaniem turbiny przez spaliny. w momencie zwiekszonego obciazenia, przepustnica zamyka sie i kieruje cisnienie spalin na wirnik turbiny.

przepustnica steruje rowniez zaworek N75.

ale co to jest ten bypass przepustnicy??

hyhy, dopiero zaczailem o co ci chodzilo, pewnie kolega skorzystal z automatycznego tlumacza.

Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75

powinno: byc zawór regulacji przepustnicy bypass do spalin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co może być z tym nie tak??

jakieś pół roku temu kiedy miałem podobny problem komputer podczas jazdy nagle tracił moc i tak jak bym uderzał w mur a teraz po prostu jak by nie było mocy kiedy jadę pod górkę ale kiedy jadę na prostej autko rozpędza sie nawet do 130 ale bardzo powoli takie mam teraz objawy.

Proszę o pomoc co mam sprawdzić ewentualnie wymienić. Auto podpinałem pod komputer i wyszedł błąd o nr. 01262.

POMOCY PLEASE. :notworthy:[br]Dopisany: 24 Styczeń 2009, 20:30_________________________________________________dzis wypialem wezyk ktory dochodzi to EGR i autko przestalo sie zamulac idzie ja burza jesli teraz chodzi jak burza czy to znaczy ze EGR jest juz padniete czy mozna go jakos wyczyscic?? jesli tak to prosze o jakies wskazowki co wyciagnac i wyczysci i oczywiscie jakimi plynami dzieki za pomoc pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Kiedy kupiłem swoją A4, 1,9 tdi (90KW) w Niemczech byłem bardzo zadowolony. Jeden właściciel, starszy Pan, mały przebieg, delikatna jazda i dość długo stał w salonie. Kiedy zacząłem nim jeździć na poważnie (tzn. wyprzedzać przy ponad 90km/h, autko traciło oddech. Pojechałem do swoich macherów i okazało się, że do połowy otwiera jakiś zawór przepustnicy. Początkowo wydawało się, że padła turbina! Ale Macher przesmarował, coś wyczyścił i sprawił, że ten zawór zaczął się otwierać do końca! Ludzie!! Inne auto!! Autko dostało mocy, pięknie pali (5l/100km), jednym słowem - żyleta! Niektórzy mówią, że dieslowi czasami należy dać w...po garach. I ja mu daję!!! I odwdzięcza mi się z wzajemnością. Kocham swoje autko, chociaż ma już 10 lat. I naprawili mi go za 50 PLN! Nie dajcie się głupawym mechaniorom!

Pozdrawiam wszystkich wielbicieli A4!

doktorJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...