gramnet 0 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 witam przymierzam sie do wymiany rozrzadu. z mechanikiem ogladalismy typ noi padlo na : http://allegro.pl/item534636953_rozrzad_vw_audi_seat_skoda_1_9_tdi_oryginal_nowy.html tu mamy komplet + oczywiscie pompa wody, przebieg autoa 170 tys. raczej prawdziwy udokomuentowany. ale........ mechanik zaleca rowniez wymiane 1. napinacz paska wieloklinowego klimatyzacji http://allegro.pl/item518374934_napinacz_paska_wieloklinowego_audi_a4_a6_sklep.html 2. napinacz kolejny http://allegro.pl/item514326101_napinacz_paska_wieloklinowego_audi_skoda_vw_tdi.html 3. dwa paski wieloklinowe aukcje sa przykladowe zeby zobaczyc jak to wyglada, twierdzi ze te napinacze leca razem z rozrzadem i ze trzeba to wymienic, pokazywal nawet taki zuzyty jak klekocze i co niby sie moze stac... i co koledzy na to powiecie ? * stosuj proszę właściwy prefix [Musashi] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 kupuj ori napinacze i do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 oprocz kompletu rozrzadu, z pompa wody, należy wymieniać kompler pasków oraz napinaczy. warto rowniez wymienic kolo pasowe alternatora ze sprzeglem jednokierunkowym zakupy dokonalbym w ASO, sa zestawy naprawcze lub w InterCars - zadnych podrob, a jedynie części firm: ina, ruville, skf, paski conti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Dodatkowo przypomnę o wymianie termostatu - kupuj tylko ORI w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 i płynu chłodzącego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gramnet 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 no to zakup prawie zrobione rozrzad kompletny w aso koszt 400 zl, (co dziwne skladany z skf contitech itp wychodzi po cenach katalogowych 500 ! ) pompa wody w serwisie 600 zl ( jak zwroce stara oryginalna VW korekta cenowa -400 zl wiec pompa = 200 zl ) napinacz ten drozszy 310 zl na allegro INA ( w serwisie 450 ) paski contitech po 49 i 25 (serwis 60 i 90 ) tylko narazie brakuje mi napinacz paska klimatyzacji, na allegro wynalazki po 80 zl, w serwisie oryginal 200... szukam jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 zapytaj tego uzytkownika na allegro (VW Autorud Stalowa Wola), na pewno bedzie miał http://allegro.pl/my_page.php?uid=2198540 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 no to zakup prawie zrobione rozrzad kompletny w aso koszt 400 zl, (co dziwne skladany z skf contitech itp wychodzi po cenach katalogowych 500 ! ) pompa wody w serwisie 600 zl ( jak zwroce stara oryginalna VW korekta cenowa -400 zl wiec pompa = 200 zl ) napinacz ten drozszy 310 zl na allegro INA ( w serwisie 450 ) paski contitech po 49 i 25 (serwis 60 i 90 ) tylko narazie brakuje mi napinacz paska klimatyzacji, na allegro wynalazki po 80 zl, w serwisie oryginal 200... szukam jeszcze. sprawdzałeś w intercarsie? płynu chłodzącego nie kupujesz?? przecież w czasie wymiany pompy trzeba go spuścić. a nie wolno wlewać ponownie spuszczonego. poza tym płyn wymienia sie co 3 lata. gdy bedziesz miał spuszczony płyn, warto skorzystać z okazji, tak jak pisał łukasz i wymienic termostat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 a jaki i ile tego płynu trzeba kupic? bo tez bede wymieniał przy rozrzadzie termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 a jaki i ile tego płynu trzeba kupic? bo tez bede wymieniał przy rozrzadzie termostat Wystarczy, że kupisz 2 bańki 1,5L koncentratu płynu HEPU G12 - wystarczy do rozrobienia i wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 rozrob 3L konentratu na 4,5 L wody destylowanej polecam G12+ z ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 polecam G12+ z ASO Chyba G12. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Jak ja kupowałem to w ASO był tylko G12+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Jak ja kupowałem to w ASO był tylko G12+ G12 różni się tym od G12+, że jest niemieszalny z innymi i jak się zmienia płyn na nowy to można spokojnie lać ten (czerwony/różowy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gramnet 0 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 a co tam sprawdzac niby w tym intercarsie, zlodziejskie ceny katalogowe jak wszedzie, kupilem w aso i w krakowie w jakims sklepie wszystko, plyn mieli w warsztacie, termostat zostal stary. ja wlasnie dzis juz po wymianie, troche sie trzeba bylo z tym pochrzanic, ale u znajomego w warsztacie mialem wszystko na oku i wiem ze ani jedna srubka nie zostala po rozlozeniu i zlozeniu... dodatkowo wymienili mi filtr paliwa, powietrza i simering cyba na wale, bosie tam zaczynalo pocic lekko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 termostat zostal stary. Szkoda, mogłeś to za jednym zamachem wymienić - obyś potem nie żałował, bo to też dodatkowy, niepotrzebny koszt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się