mati1354 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Dzisiaj chcac przeczyścić pompki,zrobiłem sobie pojemnik z liquil moly,do tego przewody Wszystko poskręcane na opaskach aby nie było nieszczelności A wiec przejdźmy do problemu,auto nie chce zassac paliwa ze zbiorniczka na zewnętrz,tak jakby nie miało wgl siły,trochę paliwo podciągnęlo i koniec gdy jednak mam przewody połączone normalnie na filtrze to auto pali normalnie,szarpie przy wyższych obrotach,bipy minusowe czyli gdzieś jest brak paliwa CZy może być to spowodowane,padająca pompa paliwa/vacuum,a może coś innego ? Jest możliwość zamontowania pompy tandemowej z metalowa uszczelka gdy mam ze zwykła ?
piotrsob1 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 48 minut temu, mati1354 napisał: Czy może być to spowodowane,padająca pompa paliwa/vacuum,a może coś innego ? Tak, wygląda to na padniętą pompę paliwa w pompie tandemowej ( zakładając oczywiście że od naczynia do tandemu wszystko szczelne ). 52 minuty temu, mati1354 napisał: Jest możliwość zamontowania pompy tandemowej z metalowa uszczelka gdy mam ze zwykła ? Tak nowsze tandempompy od silników 1,9 a także 2,0 tdi 8V na metalowej uszczelce pasują bez problemu
GOLI Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 1,9 ma w baku pompę wstępną która pcha paliwo do pompy przy głowicy, ty nie podałeś tego paliwa pod ciśnieniem więc nie zapalił. Pompa tandemowa nie ciągnie sama paliwa, a jeżeli nawet to w bardzo małym stopniu
piotrsob1 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 12 minut temu, GOLI napisał: Pompa tandemowa nie ciągnie sama paliwa, a jeżeli nawet to w bardzo małym stopniu Nie jest to prawda, pierwsze PD-ki nie miały wstępnych elektrycznych pompek w zbiorniku i sprawne tandemy pięknie same zasysały paliwko ze zbiornika Oczywiście obecność sprawnej pompki zasilającej w zbiorniku pozwala tandempompie na komfortową pracę nawet gdy jest w pewnym stopniu zużyta, albo po stronie ssącej układu zasilania mamy minimalną nieszczelność . Żeby nie być gołosłownym, w A2 2001 z AMF-em pompki w zbiorniku nie ma, a jak padła tandempompa to zamontowałem Lukasa z 2009 roku na blaszanej podkładce i od trzech latek śmiga bezproblemowo
POWER-KRIS Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Dokładnie. W Awx 2002 miałem uszkodzone zasilanie pompy w zbiorniku i o tym nie wiedziałem bo wszystko było ok.
misiek95 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Pompa w zbiorniku jest po to aby obniżyć temperaturę paliwa wracajacego, bardziej niż po to żeby podawać wstępne ciśnienie Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się