gonzalez09 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Witam mam problem takiego typu ze przy dodawaniu gazu prawie na kazdym biegu zaczyna telepac buda , przewaznie okolo 2-3 tys obrotow na kazdym biegu, najbardziej czuc to na 5 kolo 100 km na godz, po odpuszczeniu gazu ustaje, mechanik powiedzial ze to dwumas moze miec racje ????
piotrsob1 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 59 minut temu, gonzalez09 napisał: przewaznie okolo 2-3 tys obrotow na kazdym biegu, najbardziej czuc to na 5 kolo 100 km na godz Jak w takim zakresie obrotów i podczas intensywnego przyspieszania to na pewno nie jest wina koła dwumasowego Posprawdzaj czy przeguby wewnętrzne nie mają luzów
gonzalez09 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Spr przeguby nie maja luzow, znajomy mowil ze to tez moze byc wina pompowtryskow, to juz kurde nie wiem co robic, moze ktos podpowiedziec cos
piotrsob1 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 8 godzin temu, gonzalez09 napisał: Spr przeguby nie maja luzow, znajomy mowil ze to tez moze byc wina pompowtryskow, to juz kurde nie wiem co robic, moze ktos podpowiedziec cos Opisz dokładnie jak wyglądała procedura sprawdzania luzów na przegubach wewnętrznych Dopiero wtedy Ci powiem czy była dobrze przeprowadzona
gonzalez09 Opublikowano 2 Września 2017 Autor Opublikowano 2 Września 2017 Dnia 31.08.2017 o 22:35, piotrsob1 napisał: Opisz dokładnie jak wyglądała procedura sprawdzania luzów na przegubach wewnętrznych Dopiero wtedy Ci powiem czy była dobrze przeprowadzona Wszedl gosciu pod auto i nie wiem czy rekami spr czy jak, ale mowil ze przeguby dobre, niestety nie znam sie za bardzo wiec nie moglem go spr
piotrsob1 Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 Dnia 2.09.2017 o 08:52, gonzalez09 napisał: Wszedl gosciu pod auto i nie wiem czy rekami spr czy jak, ale mowil ze przeguby dobre, niestety nie znam sie za bardzo wiec nie moglem go spr Na czym stało auto jak te przeguby sprawdzał ?
Damjan Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 Dnia 2.09.2017 o 08:52, gonzalez09 napisał: Wszedl gosciu pod auto i nie wiem czy rekami spr czy jak, ale mowil ze przeguby dobre, niestety nie znam sie za bardzo wiec nie moglem go spr Powiem Ci na moim przykładzie, że sprawdzanie luzu na przegubie wewnętrznym to tylko po zdemontowaniu półośki. U mnie na aucie luz był ledwie co wyczuwalny a po wyjęciu półośki już całkiem spory. Do tego też miałem wibracje budy przy mocnym przyśpieszaniu. Wczoraj wymieniłem przeguby i wibracje ustały.
gonzalez09 Opublikowano 3 Września 2017 Autor Opublikowano 3 Września 2017 Na podnosniku, ale wczoraj bylem u xbajomego mechanika przejechal sie i odraxu powiedzial ze luz jest na przegubach srodkowych i dlatego tak telepie, a inni juz chcieli mi kur dwumase wydzierac
piotrsob1 Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, gonzalez09 napisał: Na podnosniku, Domniemywam że to był podnośnik kolumnowy, którego łapy podnoszą auto za progi lub podłogę a koła zwisają swobodnie. Jeżeli tak, to więcej już do tego mechanika nie jedź , chyba żeby mu powiedzieć co o nim myślisz Luzy na przegubach sprawdza się jak auto stoi na kołach , czyli abo kanał albo podnośnik ale najazdowy , na którym auto na kołach stoi Masakra Edytowane 3 Września 2017 przez piotrsob1
gonzalez09 Opublikowano 3 Września 2017 Autor Opublikowano 3 Września 2017 40 minut temu, piotrsob1 napisał: Domniemywam że to był podnośnik kolumnowy, którego łapy podnoszą auto za progi lub podłogę a koła zwisają swobodnie. Jeżeli tak, to więcej już do tego mechanika nie jedź , chyba żeby mu powiedzieć co o nim myślisz Luzy na przegubach sprawdza się jak auto stoi na kołach , czyli abo kanał albo podnośnik ale najazdowy , na którym auto na kołach stoi Masakra Noi wlasnie dlatego chce bardzo podziekowac za podpowiedzi, jak by nie to to bym zabulil za dwumase a telepanie by nie ustalo, pseudo mechanicy kur....
gonzalez09 Opublikowano 30 Września 2017 Autor Opublikowano 30 Września 2017 W dniu 3.09.2017 o 13:02, Damjan napisał: Powiem Ci na moim przykładzie, że sprawdzanie luzu na przegubie wewnętrznym to tylko po zdemontowaniu półośki. U mnie na aucie luz był ledwie co wyczuwalny a po wyjęciu półośki już całkiem spory. Do tego też miałem wibracje budy przy mocnym przyśpieszaniu. Wczoraj wymieniłem przeguby i wibracje ustały. A kolego wymieniales cale poloski czy same przeguby ? Bo ja jeszcze tego nie rozbieralem dopiero jaak wroce do pl to sie za to zabiore
Damjan Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 Wymieniłem same przeguby wewnętrzne. Nie ma sensu wymieniać całych półosiek jak są dobre (zwłaszcza, że nowe tanie nie są). Wsadziłem do siebie przeguby Lobro i teraz mam spokój.
gonzalez09 Opublikowano 2 Października 2017 Autor Opublikowano 2 Października 2017 W dniu 1.10.2017 o 15:36, Damjan napisał: Wymieniłem same przeguby wewnętrzne. Nie ma sensu wymieniać całych półosiek jak są dobre (zwłaszcza, że nowe tanie nie są). Wsadziłem do siebie przeguby Lobro i teraz mam spokój. A czy jak bd jezdzil jeszcze przez miesiac na takich przegubach to nic sie nie stanie z polosiami ? Jak poznam jesli sie juz nie bd nadawaly do ponownego zalozenia
Damjan Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 (edytowane) Na uszkodzonym (około miesiąc zanim zdiagnozowałem) przejechałem gdzieś 1000 km i nic się nie stało. Wydaje mi się, że jak będziesz unikał mocnych przyśpieszeń i długich tras to nie powinno nic się stać. Ale to tylko moja opinia. Niech bardziej doświadczeni koledzy się wypowiedzą. Istnieje też ryzyko, że jak padnie Ci całkiem przegub to dalej pojedziesz tylko na lawecie. Edytowane 2 Października 2017 przez Damjan
kubabkb Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Damjan jaki koszt robocizny przy wymianie przegubu?
Damjan Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 (edytowane) Ile za sam przegub to Ci nie powiem bo wymieniłem na raz 2 przeguby wewnętrzne i poduszkę na skrzyni. Zapłaciłem za to 200 zł. Edytowane 2 Października 2017 przez Damjan
kubabkb Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Damjan powiedz mi jeszcze jedna rzecz- czy jedynym objawem przegubu wewnetrznego byly wibracje(telepanie buda) przy przyspieszaniu i czy westepowalo to na kazdym biegu? miales wibracje w podlodze przy wiekszych predkosciach np przy 140km/h
Damjan Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 (edytowane) Jedyne objawy jakie miałem to: wibracje budy przy mocnym przyśpieszaniu (najmocniej na 2 i 3 biegu. Na 4 i 5 słabsze ale też były), szarpnięcie po wciśnięciu sprzęgła i drgania lewarka podczas przyśpieszania. Wibracji przy prędkości autostradowej o dziwo nie miałem (a u innych forumowiczów z którymi pisałem takie objawy się pojawiały). Edytowane 2 Października 2017 przez Damjan
kubabkb Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 (edytowane) juz sam nie wiem czy pada mi dwumas czy przegub wewnetrzny , eh, ja mam telepanie buda na 4 i 5 biegu przed osiagnieciem 2100 obrotow( powyzej tych obrotw telepanie ustaje jak reka odjol) na innych biegach nie mam tych objawow Edytowane 2 Października 2017 przez kubabkb
Damjan Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 (edytowane) Ja osobiście najpierw przyjrzałbym się tym przegubom. Tańsza opcja od dwumasu i bardziej prawdopodobna. Kilka postów wcześniej podana była procedura sprawdzania przegubów. A drgania lewarka masz przy butowaniu? Edytowane 2 Października 2017 przez Damjan
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się