Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skaczące obroty na gorącym silniku


Pitek0309

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Państwa

Od trzech miesięcy borykam się z problemem skaczących obrotów. A mianowicie; kiedy samochód jest zimny wszystko jest ok. Problem zaczyna się kiedy zagrzeje się do 90 stopni. Podczas przyspieszania tak jakby trzęsie silnikiem i bardzo mocno czuć to w środku auto jakby dostaje wibracji. Natomiast przy podjazdach pod górę dodatkowo skaczą obroty, przy obrotach 1200-1400 obrotów.  Jadąc po prostej drodze z prędkością 40-50 gołym okiem widać że na chwilę dygnie wskazówka od obrotościomierza. Nagrałem filmik ale nie wiem jak go tu umieścić ponieważ zajmuje on 124mb.  Podejrzewałem Egr ale Chciałbym podkreślić że ostatnio bardzo starannie wyczyściłem Egr i przepustnice, nowe uszczelki, luzów na egr nie ma dziur też nie ma, jedynia mały otworek jak od nowości. Bardzo proszę o jakieś wskazówki

 

*Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy.->Nowicjusz (tyle lat zarejestrowany i brak przywitania)
Zapraszam również tu ->Regulamin
Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Manuale - DIY - zrób to sam - W tym dziale znajdziesz poradniki, dzięki którym sam dokonasz napraw lub modyfikacji w swoim aucie." - temat przeniesiony
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR możesz zaślepisz na próbę i jazda testowa by go wyeliminować.

W większości przypadków diagnostyka komputerowa kanał 4 okno 4 powinno być na poziomie -1 do -2. Tzw. Synchronizacja wałków rozrządu.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj ta synchronizacja powinna być na 0 z czasem jak już rozrząd wypracowany skoczy na 0,6

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

 

W poniedziałek na 11;30 jestem umówiony na diagnostykę komputerową to okaże się czy są jakieś błędy, jeżeli ich nie będzie będę próbował zaślepić Egr . Jeszcze mam jedno pytanie- Czy jest jakiś czujnik temperatury który odpowiada za turbo? bo przy zimnym silniku nic nie szarpie dopiero po nagrzaniu się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.08.2017 o 10:02, Pitek0309 napisał:

Witajcie.

 

W poniedziałek na 11;30 jestem umówiony na diagnostykę komputerową to okaże się czy są jakieś błędy, jeżeli ich nie będzie będę próbował zaślepić Egr . Jeszcze mam jedno pytanie- Czy jest jakiś czujnik temperatury który odpowiada za turbo? bo przy zimnym silniku nic nie szarpie dopiero po nagrzaniu się.

Witam. Panowie !  Miałem dwa błędy , dotyczyły one świec żarowych, ale to nie to było przyczyną wariacji silnika. Okazała się to błachostka, wymiana filtra paliwa i jak ręką odjął. Koszt filtra 60 zł. Temat zamykamy. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...