Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T 150KM - logi dynamiczne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, audi mam od niedawna,  wczesniej jeździłem pasatem b5 w tym samym silniku 1.8T 150KM który w porównaniu do audi jezdził jak rakieta.
Wydaje mi sie ze auto ma duzo mniej mocy niż powinno, dodatkowo przy przyspieszaniu słychać świst powietrza, nie wiem czy to turbina czy jakaś nieszczelność, auto stało u mechanika 2 tygodnie niestety nie znalazł usterki.  Dziś zaczałem przygode z logami, niestety nie potrafie nic z nich wyczytać, czy ktos kto choć odobinę zna sie na tym mógłby rzucić okiem na logi dynamiczne które zrobiłem?  (logi wykonane z gazem w podłoge na 3 biegu od 1500 do 5000tyś obrotów)
http://vaglog.pl/log-115_sZUq3.html
Pozdrawiam Mateusz.

Opublikowano

Takie logi zrób 115+118,

003+020,

002+033 i do odcinki

Opublikowano (edytowane)

zrobiłem logi o których mówiłeś:

115,118 - na 3 biegu od 1500 do 5000 obrotów 
http://vaglog.pl/log-115_118_Rd2e8.html   

003,020 - na 3 biegu od 1500 do 5000 obrotów 
http://vaglog.pl/log-003_020_Uz6A6.html

002,033 - na 2 biegu od 1500 do odcinki ( 2 bieg ze względu na brak dlugiej prostej w okolicy ;x )
http://vaglog.pl/log-002_033_j6bvmx1.html

bardzo proszę o analize, może uda się czegoś z tych logów dowiedzieć :) 

Edytowane przez I am Matthew
Opublikowano

Logi na lpg? Turbo przeładowuje, jeśli na lpg to instalacja do wystrojenia, sprawdz szczelność dolotu, okolice zaworu n75 i sam zaworek do podmiany jeśli wszystko szczelne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...