I am Matthew Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Witam, audi mam od niedawna, wczesniej jeździłem pasatem b5 w tym samym silniku 1.8T 150KM który w porównaniu do audi jezdził jak rakieta. Wydaje mi sie ze auto ma duzo mniej mocy niż powinno, dodatkowo przy przyspieszaniu słychać świst powietrza, nie wiem czy to turbina czy jakaś nieszczelność, auto stało u mechanika 2 tygodnie niestety nie znalazł usterki. Dziś zaczałem przygode z logami, niestety nie potrafie nic z nich wyczytać, czy ktos kto choć odobinę zna sie na tym mógłby rzucić okiem na logi dynamiczne które zrobiłem? (logi wykonane z gazem w podłoge na 3 biegu od 1500 do 5000tyś obrotów)http://vaglog.pl/log-115_sZUq3.html Pozdrawiam Mateusz.
przem8 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Takie logi zrób 115+118, 003+020, 002+033 i do odcinki
I am Matthew Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2017 (edytowane) zrobiłem logi o których mówiłeś: 115,118 - na 3 biegu od 1500 do 5000 obrotów http://vaglog.pl/log-115_118_Rd2e8.html 003,020 - na 3 biegu od 1500 do 5000 obrotów http://vaglog.pl/log-003_020_Uz6A6.html 002,033 - na 2 biegu od 1500 do odcinki ( 2 bieg ze względu na brak dlugiej prostej w okolicy ;x )http://vaglog.pl/log-002_033_j6bvmx1.html bardzo proszę o analize, może uda się czegoś z tych logów dowiedzieć Edytowane 13 Sierpnia 2017 przez I am Matthew
Łukasz13 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Logi na lpg? Turbo przeładowuje, jeśli na lpg to instalacja do wystrojenia, sprawdz szczelność dolotu, okolice zaworu n75 i sam zaworek do podmiany jeśli wszystko szczelne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się