Ecio 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Witam, mam obawy o nieszczelność układu, wydaje mi się ze późno wstaje turbina. Auto ma założonego sylikonowego tipa, dp , dual simic, wtryski bex , głowica aeb ,filtr K&N (wkładka) + wgrany program Logi PB: 1)115 118 2) 115 118 <-- wykonałem drugi pomiar, ponieważ nie wiedziałem, czy pierwszy wyszedł poprawnie 003 020 002 033 Logi LPG: 115 118 003 020 002 033 120 <-- Pomiar 317,6 Nm jest realny ? Statyczne: 032 Dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Na 120 nie patrz. LPG nie daje rady albo jest źle wyregulowane, myśle że nawet obie opcje. Na temat turbo się nei wypowiadam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ecio 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 6 godzin temu, zwonko napisał: Na 120 nie patrz. LPG nie daje rady albo jest źle wyregulowane, myśle że nawet obie opcje. Na temat turbo się nei wypowiadam. Co do LPG może być za słaby osprzęt. Niby reduktor jest ac na 250km, ale wtryski Hanna zielone działają chyba już na granicy swojej wydajności. Rurka farro chyba fi 6:-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Na pb jest wszystko wporządku, turbo może nie wstaje mega szybko ale też nie ma się czym martwić 1 bar ok 2500 obr , za to bardzo dobrze odpracowuje średni i wysoki zakres obrotów. 320-330 nm mysle że wyszłoby by bez próblemów na hamowni. Na lpg jak kolega pisał trzeba sprawdzić co w tym setupie nie daje rady i albo wymienić słabe ogniwo albo może wystarczyć samo strojenie, podejrzewam że słabym ogniwem w tym momencie jest rurka fi6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Między 190-200KM po przepływie. Także faktycznie hanki na granicy ale tu wyglada na to że w pewnym momencie po prostu jest koniec. Raczej ciśnienie leci, może faktycznie przez faro6 i wtedy brakuje. Jak chcesz się dowiedzieć ile tam mniejwiecej jest bez hamowania to można użyć dla prowizorki KPOWER. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ecio 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 To co proponujecie panowie, farro fi 8 i sprawdzić czy to da radę, a jak nie to może wymiana wtryskow na barracudy 130? Słyszałem że skrajnie wytrzymują do 65km na cylinder. Co do późno wystającego turbo to może być też wina luzu na lopatkach? Sprawdzałem je i wyglądają jak by wyleciał tam jakiś mały kamyczek bo są powyszczerbiane lekko łopatki :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ecio 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 1 godzinę temu, zwonko napisał: Między 190-200KM po przepływie. Kolego możesz wytłumaczyć w jaki sposób to wyczytałeś z tych logów ?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Faro 8 i wielozawor extra i powinno spokojnie na tym co jest uciagnac, co to turbo daj sobie spokoj jest ok, co Ci to da ze turbo wstanie 200 obr wczesniej oprocz wiekszego obciazenia ukladu sprzegla i dwumasu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 (edytowane) Dla silników benzynowych 0.8*MOC=przepływ[g/s]. Odwracając równanie otrzymujemy przepływ[g/s]*1.25=MOC[KM]. KPOWER da ci krzywą przebiegu i NM na podstawie pomiarów V i RPM. Wiadomo to nie hamowania ale gdy zrobimy to dobrze to pogląd jest. Edytowane 19 Sierpnia 2017 przez zwonko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 To wyliczenie z przeplywu nie zawsze sie sprawdza, bo jest jeszcze zaplon plus afr, ale 190 km na spokojnie powinno wyjsc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ecio 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 1 minutę temu, Łukasz13 napisał: Faro 8 i wielozawor extra i powinno spokojnie na tym co jest uciagnac, co to turbo daj sobie spokoj jest ok, co Ci to da ze turbo wstanie 200 obr wczesniej oprocz wiekszego obciazenia ukladu sprzegla i dwumasu? Szczerze powiedziawszy nie zastanawiałem się nad tym;/ 2 minuty temu, zwonko napisał: Dla silników benzynowych 0.8*MOC=przepływ[g/s]. Odwracając równanie otrzymujemy przepływ[g/s]*1.25=MOC[KM]. KPOWER da ci krzywą przebiegu i NM na podstawie pomiarów prędkości. Dziękuje kolego za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ecio 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 A wskazania Lambdy są według was prawidłowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 4 minuty temu, Łukasz13 napisał: To wyliczenie z przeplywu nie zawsze sie sprawdza, bo jest jeszcze zaplon plus afr, ale 190 km na spokojnie powinno wyjsc. Oczywiście wiadomo, to tylko orientacyjna wartość ale w większości się sprawdza te+/-10KM. Szczerze powiedziawszy nie zastanawiałem się nad tym;/ Słuchaj @Łukasz13 wie co mówi. Szkoda męczyć autka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ecio 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 1 minutę temu, zwonko napisał: Oczywiście wiadomo, to tylko orientacyjna wartość ale w większości się sprawdza te+/-10KM. Słuchaj @Łukasz13 wie co mówi. Szkoda męczyć autka. OKej, super dziękuje Panowie za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się