Skocz do zawartości

Ecio

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ecio

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Konin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

780 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Ecio

0

Reputacja

  1. Panowie sorki ze odgrzewam kotleta, ale rozwiązaliście problem z ledami? U mnie pojawił się ten problem gdy aktywowałem w vcds światła dzienne drl. Mianowicie tylko lewy Led czasami gasnie i wywala błąd spalonej żarówki. Odpalę jeszcze raz auto i wszystko wraca do normy na jakiś czas. Gdy używałem ledow przekręcając pokrętło wszystko było ok. Znalazłem gdzieś na forum aby sprawdzić kostki po lewej stronie przy pedałach bo mogą być zawilgociale przez wodę. Może macie jakieś inne rozwiązania? Bo ewidentnie jest to problem z drl.
  2. Cześć, wymieniłem olej w skrzyni biegów, przy okazji wymiany silnika. I teraz skrzynia wyje między 2-3tys biegów pod obciążeniem :-( olej jako zalalem to castrol syntrans v fe 75w-80. Skrzynia to WWO 1.8t quattro bfb. I pytanie czy zalałem właściwy olej? Czy też skrzynia do wymiany? Jeśli do wymiany możecie polecić z jakim oznaczeniem szukać skrzyni? Pozdrawiam, udanego weekendu
  3. Wpadło kilka modyfikacji w aucie pozwalające uzyskać 250KM 425Nm: Nie obyło się bez remontu silnika obejmujacego: *regeneracje głowicy (wypalone gniazda zaworowe) *wymiana wszystkich uszczelek (kol ssący i wydechowy, uszczelka głowicy góra i dół itd.) *nowe pierścienie *nowy napinacz łańcucha rozrządu *nowy łańcuch rozrządu *odprężenie silnika stosując uszczelkę 1.3mm (seria 0.8mm) *rolka alternatora i pasek *przewody hamulcowe i rurki przewodów miedziane *rozrząd + pompa wody+napinacz rozrządu *turbo hybryda *komplet filtrów + płyny: hamulcowe,wspomagania, chłodnicze + olej Revenol vst 5w40 *Re audio SR10D2 600RMS *żarówki cofania i przeciwmgłowe wymienione na LED'owe *Tablet jako centrum multimedialne podłączone przez AUX *BNS 5.0 (jakościowo dźwięk gorszy niż w concert 2+)
  4. Ecio

    Bns 5.0 problem

    Pomocy! Ręce już mi opadają walczę z bns 5.0 wcześniej miałem concert 2+(3) i nie działają mi głośniki próbowałem różnego kodowania i nic. Trzeba zamieniać jakieś piny? W błędach mam błąd 00003 Control module 014 defective. Na fisie calyczas wyświetla mi się "telephone". Wchodząc w diagnostykę co jakiś czas się tak jak by resetuje. A i feder mam przesunięty na maxa w prawo I na dole głośnik przekreslony. Myślę że może być coś takiego ze jest włączony telefon (który nie jest zakodowany) i wycisza mi resztę. bardzo proszę o pomoc
  5. Ecio

    Problem z turbina

    Ok dzięki chłopaki postaram się na dniach zrobić logi i wrzucę na forum
  6. Ecio

    Problem z turbina

    Jeśli wykonałbym logi 002+033;003+020;115+118 jest szansa na zdiagnozowanie czy to enka?
  7. Ecio

    Problem z turbina

    Dzięki za pomoc, postaram się jutro na sprawdzić
  8. Ecio

    Problem z turbina

    Zaworek czyli N75? Bo dziury raczej nie ma bo to pierwsze co sprawdziłem, jeżeli była by dziura to chyba nie było by tego efektu nagłego" odetkania"turbo? (głośno myślę)
  9. Ecio

    Problem z turbina

    Cześć, mam problem z turbiną. Wczoraj było tak, że auto nie miało tak jakby mocy ale jak przytrzymałem dłużej pedał gazu w podłodze to szarpło autem i tak jak by się coś odblokowało i nagle auto znów nabierało mocy(tak jakby coś było zatkane i powietrze to przepchnelo cis)Dziś jadąc autostradą po przejechaniu około 50km z prędkością 200km/h i turbo po dodaniu gazu ładowało tylko 0.3bara (normalnie ładuje około 1.2-1.3[auto po zmianie softu]) Na "bramce" zgasiłem auto i odpaliłem jeszcze raz i wszystko wróciło do normy ciśnienie doładowania 1.2/1.3 bar. Mam podejrzenie że może być to przycinający się zawór DV (wymieniałem rok temu na nowy ori ;/) komputer nie wykazał błędu od N75, jedynie błąd przeładowania ( z tym że mogłby to być stary błąd bo dawno nie kasowalem błędów)Tak ladowalo później po zresetowaniu normalnie. Tylko co z tym wczorajszym i w sumie dzisiaj rano też to się powtórzyła tak jakby "odetkaniem "? W praktyce wyglądało to tak po rozgrzaniu auta wcislem but w podłogę na dwójce i czuć było jak by auto miało jakieś opory (nie było efektu wgniecenia w fotel) poczym jak wrzuciłem trójkę przycisnalem dalej gaz w podłogę przez pewien czas było też tak że nie czuć było ładowania tak jakby coś stawialo opór turbine po czym coś tak jakby przepchnelo i zaczął ładować normalnie i wszystko było dobrze. Po zgaszeniu auta po np 3h odpaliłem znów auto i ta sama sytuacja Tak jakby coś się zacielo i po pewnym czasie powietrze przepchnelo zator i wracało doładowanie. staram się jak najlepiej opisać to co się dzieje z autem.Jakieś sugestie koledzy ?
  10. Długi czas nic nie dodawałem, ale prace nad b6 cały czas trwają Dołożone ledy w dekory: Został wygłuszony bagażnik auta Wymieniony kolektor wydechowy: Wymiana wtrysków gazu na barracudy 130 (plus adaptery fi12) i filtr gazu na ULTRA 360 Dołożenie dokładki zderzaka z b7
  11. Szczerze powiedziawszy nie zastanawiałem się nad tym;/ Dziękuje kolego za odpowiedź
  12. Kolego możesz wytłumaczyć w jaki sposób to wyczytałeś z tych logów ?:)
  13. To co proponujecie panowie, farro fi 8 i sprawdzić czy to da radę, a jak nie to może wymiana wtryskow na barracudy 130? Słyszałem że skrajnie wytrzymują do 65km na cylinder. Co do późno wystającego turbo to może być też wina luzu na lopatkach? Sprawdzałem je i wyglądają jak by wyleciał tam jakiś mały kamyczek bo są powyszczerbiane lekko łopatki :-/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...