Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Radio Audi chorus 2 DIN - polska instrukcja


AndrzejK.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

prośba do Was o namiar na instrukcję po polsku do radyjka jak w tytule.

Przy okazji, gdzie znajdę kod do uruchomienia radia po np. odpięciu aku.

Mam instrukcję niemiecką,ale nie mogę namierzyć tam takowej informacji.

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę,ze ciężki temat z tym moim problemem, a dokładnie mam na myśli kod do radyjka ( dokładnie to Chorus II+)

Oczywiście jakby to było pomocne to mógłbym podać nr. seryjny radia jakby to coś pomogło....

A tak z innej beczki czytałem gdzieś tylko już nie kojarzę gdzie,że jak radyjko jest oryginalnie w aucie (Audi) od nowości to np. po odpięciu akumulatora i ponownym podłączeniu nie żąda kodu tylko automatycznie się uaktywnia z autem/sterownikiem.

Prawda to czy niekoniecznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kod do radia jest zapisywany w sterowniku, pamięta po odlaczeniu aku - to audi [emoji3]
Kod masz w książce od radia, przejrzyj papiery. Będzie potrzebny jedynie po fizycznym odlaczeniu. Jeżeli kupisz np radio bez kodu, można go zczytac lub nadpisac z pamięci Rom wymontowywujac kość, wystarczy mieć ogarnuetego elektronika z odpowiednią matrycą

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzięki za odpowiedz...

Słyszałem,ze jeżeli radio jest oryginalne od danego auta to nie trzeba wpisywać kodu po odłączeniu akumulatora, tylko nikt mi tego nie potwierdził do tej chwili.

Książkę od radia mam , ale nie mogę znalezć tego kodu, chyba ślepy jestem...... gdzieś konkretnie jest na niego miejsce?

Pisząc "będzie jedynie potrzebny po fizycznym odłączeniu" masz na myśli odpięcie radia od instalacji, od kostek?

Tak, tak to Audi....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, kod będzie potrzebny gdy odlaczysz radio. Kod na pierwszej stronie w instrukcji radia, 4 cyfry i nie będą wydrukowane tylko pieczatka lub naklejka. Coś jak na foto 0a43432f7611e5263d161d2dd141feaa.jpg

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radio jest zgrane z autem - można odpiąć i nie będzie chciało kodu ale tylko w twoim aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Wam za informacje.

Generalnie chodziło mi o takie właśnie info - co się dzieje z radiem np. po odpięciu akumulatora i to jest dobra informacja, że moje radio nie będzie prosić o kod po zaniku napięcia co nie jest oczywiste w innych markach.

Ale jak wcześniej kolego napisał  "to Audi".....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim pierwszym aucie, marki Ford po podłączeniu akumulatora centralny automatycznie zamykał auto z kluczami w środku [emoji15]. Audi to audi [emoji41]

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak: mam oprócz Audi również Focusa z benzynowym silnikiem 1.6 i generalnie nie mogę na to autko narzekać, nie sprawia żadnych problemów, jednak po odłączeniu aku i ponownym podłączeniu radio żąda kod (więc faktycznie Audi to Audi), a poza tym żadnych dziwnych akcji nie ma, więc podejrzewam,że u Ciebie musiało być coś zwalone z elektryką/centralnym zamkiem i stąd to świrowanie zamka jak napisałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak: mam oprócz Audi również Focusa z benzynowym silnikiem 1.6 i generalnie nie mogę na to autko narzekać, nie sprawia żadnych problemów, jednak po odłączeniu aku i ponownym podłączeniu radio żąda kod (więc faktycznie Audi to Audi), a poza tym żadnych dziwnych akcji nie ma, więc podejrzewam,że u Ciebie musiało być coś zwalone z elektryką/centralnym zamkiem i stąd to świrowanie zamka jak napisałeś.
Było to dawno, moje pierwsze auto ford escort po tuningu na wzór crosswort. Ten typ tak miał [emoji14] sztywne zawieszenie, na dziurach latałem od siedziska do podsufitki. Mała sportowa kierownica bez wspomagania, jak pokropiło to się cieszyłem z lekkiego parkowania ? dziś się dziwię że tak wspaniały tuning przeszedł u Niemca. Silnik 1.6 8v efi, 105km fabryczne. To były inne czasy motoryzacji, pierwsze auto pomimo wad mile się wspomina. Dało nam pewną wolność i niezależność. Pozdrawiam

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...