Jacek31 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 (edytowane) Silnik afn ,,Chodzi o kiepskie odpalanie ,głośna praca.,dziwny zapach spalin ,,,dynamicznych nie robiłem bo przyspieszenie jest ok statyczne http://vaglog.pl/log-023_yu3QcX.html http://vaglog.pl/log-013_zUF1n.html http://vaglog.pl/log-004_05FnCv.html http://vaglog.pl/log-003_I2wH5n.html http://vaglog.pl/log-000_4HWpl.html bassic settings http://vaglog.pl/log-003_3oGMZ9.html http://vaglog.pl/log-000_doVNL.html http://vaglog.pl/log-011_Xns9MUz.html http://vaglog.pl/log-004_X6bTB.html Edytowane 23 Sierpnia 2017 przez Jacek31 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 a jaka dawka paliwa? log 001 statyczny nie ma.. oczywiście silnik nagrzany A kiedy kiepsko pali zimny , ciepły ?robiłeś vagiem test czujnika temperatury? dobrze wskazuje na blat i do ECU Głośna praca hmmm kąt troszkę przyspieszony ale nie dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek31 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 (edytowane) prosze,,,,na blacie temp pokazuje ok ,ogólnie czasem pali na dotyk a czasem chce odrazu tylko nim tak dziwnie szarpie, Edytowane 23 Sierpnia 2017 przez Jacek31 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek31 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Auto czasem jak nie złapie odrazu i zbyt szybko odpuszcze rozrusznik to dziwnie kuleje szarpie i stuka ,, a czasem na dotyk pali może coś z rozrządem panowie ?albo z pompą ? bo nastawnik był kręcony bo ta śruba na specjalny klucz jest zmieniona , były właściciel wymieniał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek31 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 http://vaglog.pl/log-003_I2wH5n.html w tym logu jest chyba problem z maf , ale czy ma to coś z odpalaniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 17 minut temu, Jacek31 napisał: http://vaglog.pl/log-003_I2wH5n.html w tym logu jest chyba problem z maf , ale czy ma to coś z odpalaniem ? W tym logu przepływka Ci troche zadużo mierzy 520-530 na biegu jałowym troche duzo ale raczej nie ma to wpływu na odpalanie Ja bym zwiekszył dawkę paliwa (nastawnikiem )tak na 3,2 -3,4 i zobaczył czy jest porawa .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek31 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 ogólnie jest tak że jak odłącze czujnik temp to łapie szybciej ,,,,,, czy po tych logach można stwierdzić że rozrząd jest ok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 zrób jeszcze test Vagiem czujnika na ciepłym i na zimnym czy wartości są zbliżone ECU mas blocks 007 i instrument 003 -blat powinny być wartości zbliżone jedna do drugiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek31 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 temperatury są takie same , http://vaglog.pl/log-003_7lY72.html jużmi brak pomysłów , wtryski ? pompa ? rozrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek31 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 OLIVER podniosłem dzisiaj dawkę paliwa na na 3,2 3,4 lecz nic to nie dało , na tej dawce 3,2i 3,4 lekko telepało silnikiem na wolnych obrotach więc zmniejszyłem dawkę na 4,6 i jest poprawa , silnik nie ma wibracji chodzi równiej , ciszej ,i częsciej lżej odpala no ale na mocy trochę stracił czym to jest spowodowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek31 0 Opublikowano 4 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Panowie jeszcze jedno pytanie ,,,,,, dlaczego co parę dni muszę ustawiac kąt wtrysku ? ustawiłem na 51-52 a po paru dniach jest 42-44 dzisiaj znowu ustawiłem na 51 wszystko było ok , a po godzinie poszłem i pokazuje 60-63 nie ma dużych skoków, auto nie dymi ,ma moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się