ecobuda 26 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Tylko na zimnym silniku i po większym bucie wywala błąd P0234 i przechodzi w awaryjny. Po restarcie wraca do normy. Turbo przeładowuje, to wiem, pytanie tylko dlaczego,ci jest przyczyną. Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 przydaloby sie zrobic logi, moze byc zmienna geometria zawalona juz.. albo inne przyczyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ecobuda 26 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Nie mam teraz dostępu, ale koleś jak podłączył kompa to mówił że turbo raz przeładowuje a raz niedoładowuje i tak na przemian. Sztanga chodzi luźno i n75 Czyściłem. Czy jak sztanga chodzi luźno to i tak geometria może być zawalona?Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) a sprawdzales reka czy strzykawka? widzialem gdzies jak sprawdzali na YT to delikatnie podnosili podcisnienie i sprawdzali jak sie zachowuje sztanga, czy nie ma skokow. jak masz dostep to podmien n75 na testy. mozna tez sprawdzic czujnik cisnienia doladowania, moze on swiruje Edit: znalaslem ciekawa lekture https://intercars.com.pl/pliki/PLK/DT39www.pdf Edytowane 25 Sierpnia 2017 przez moniuh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się