Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB Logi - chyba coś jest nie tak...


n0vy.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

 

    Informacji na temat diesli jest mnóstwo, niestety co do 1.8T, to już nie... Przejrzałem kilka tematów, by podejrzeć co ludzie logują i wykonałem pomiary u siebie. Mam przeczucie, że coś jest nie tak, jak powinno być w 100%, jednak proszę o pomoc w rozszyfrowaniu logów kogoś, kto bardziej się na tym zna :)  Mam wrażenie, że jakiś czas temu auto poszarpywało podczas przyspieszania, jakby się zastanawiało "jechać, czy nie" i lepiej przyspieszało. Błędów nie było żadnych.

LOGI DYNAMICZNE:

020  http://vaglog.pl/log-020_e1wn45.html

033  http://vaglog.pl/log-033_KV6OAN6.html

120+002  http://vaglog.pl/log-120_002_JvsIu9g.html

115+118  http://vaglog.pl/log-115_118_4yNi1r5.html

003+020  http://vaglog.pl/log-003_020_R9s4xT.html

002+020  http://vaglog.pl/log-002_020_Vwtdcp.html

 

 

LOGI STATYCZNE:

001  http://vaglog.pl/log-001_OJN0jHD.html

002  http://vaglog.pl/log-002_fQ56T.html

003  http://vaglog.pl/log-003_b95P1p.html

004  http://vaglog.pl/log-004_24OY1.html

015  http://vaglog.pl/log-015_6Ie3pX.html

033 http://vaglog.pl/log-033_49Oi9.html

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat miałem nosa, i kupiłem wczoraj nowy razem z uszczelką między turbo a DP :) Dzięki za sugestie, dam znać po wymianie co i jak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok DV zmieniony na 710P ori z ASO. Jakoś niebardzo czuję różnicę... Stary na pewno był padnięty, bo postępując jak na tym filmiku:

https://www.youtube.com/watch?v=1z2N04P0PDk mój się od razu zamykał. Nie wiedziałem czego za bardzo się spodziewać po wymianie tego zaworu, no ale praktycznie, to chyba nic się nie zmieniło. Które logi wykonać ponownie, żeby sprawdzić czy coś ta wymiana dała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znowu ja. Piszę, bo temat rozwiązany. Można powiedzieć, że samo wyszło :) wczoraj turlając się przez rondo auto zaczęło palić na 3 gary. Pod domem szybkie podłączenie pod VAGa, test i dziś kupiona nowa cewka. Założona, auto śmiga bez żadnego problemu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...