vikis4 0 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Jak w temacie-mam następujący problem Golf czy zimny czy ciepły gdy chwile postoi odpala na dwa gary! i tak chodzi! Dopiero gdy zgaszę odpali od strzała na wszystkie. Dodam,że jest świeżo po wymianie rozrządu i wszystkich filtrów, kąt wtrysku ok! Świece sprawdzone OK! Nie wiem gdzie szukać przyczyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 tak jak by wtryskiwacze nie podawały paliwa na wszystkie gary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vikis4 0 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Możliwe,ale dlaczego za drugim razem łapie od strzała i to na wszystkie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 zapnij VAGA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYCHA 1 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 stawiam na pompę..... Można przeczyścić nastawnik tak na dzień dobry. ale chyba bez diagnostyki w servisie się nie obędzie. Pozdr. SZYCHA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vikis4 0 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Vag nie pokazuje żadnych błędów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYCHA 1 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 VAG .... sprawdził bym dawki na silniku uruchomionym po dłuższym postoju (niech sobie chodzi na dwóch garach) logi zapodaj....mogą być ciekawe. VAG usterek w pompie nie wykryje jako błąd (chyba że jakieś mega zwarcie, zatarcie, brak wtyczki podpiętej) Wiesz, które gary ci nie palą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 VAG .... sprawdził bym dawki na silniku uruchomionym po dłuższym postoju (niech sobie chodzi na dwóch garach)logi zapodaj....mogą być ciekawe. najlepszy sposób sprawdzenia, na kulejących garach podmienić miejscami wtryski z dwóch pozostałych i ponownie sprawdzić korekcje, przecież diesel to nie benzyna, że nie pali na któryś gar jak nie ma iskry, w dieslu efekt nie palenia na wszystkie na ciepłym silniku może być spowodowany tylko i wyłacznie brakiem wtryskiwanego paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vikis4 0 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Właśnie przed chwilą wymieniłem ako stał jakieś 2 godz. Zapalił od strzała! Niby wszysko ok mała runda 10km zgasiłem dosłownie na 4-5 min i dalej to samo! Znowu przejechałem 3 km zgasiłem-odpaliłem kuleje jeszcze raz i ok! A co do logów to w obecnej chwili nie mam możliwości ich zrobienia,ale postaram się jak najszybciej! Dzięki za wypowiedzi- Macie może jeszcze jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się