nkaroluky Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Witam, wycieków płynu chłodniczego w swoim Audi miałem juz kilka najpierw cieknąca pompa wtryskowa uszkodziła jeden przewód, potem następstwa tego dwa, ale to już moje zaniedbanie a dzisiaj kolejny i za ni chu chu nie mam pojęcia, co to jest, gdyż nie działa ETKA, a nie jestem w domu, żeby odpalić na laptopie. zdjęcie: https://1drv.ms/i/s!Am9wG5oSvEqLgqIlJa0ya9hbEW-lJA ciekło i ciekło, dopiero jak odkręciłem korek od zbiorniczka, ciśnienie zeszło, to przestało cieknąć. Czy ktoś ma pojęcie co to jest? Jakbym był w domu, to pewnie bym to wyjął i kupił w poniedziałek, ale jak pisałem, nie ma mnie w domu. Pozdrawiam
OLIVER Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Tu masz układ chłodzenia o co Ci chodzi ? A moze korek w zbiorniczku masz do wymiany
nkaroluky Opublikowano 3 Września 2017 Autor Opublikowano 3 Września 2017 (edytowane) witam, nie widzę tego tutaj na schemacie. To jest ten od podgrzewania płynu, z jednej strony (stojąc naprzeciwko silnika) za blokiem silnika jest to do podgrzewania płynu. Po lewej stronie są 3 świece, a to jest po prawej stronie jest ta zaślepka, naprzeciwko. Ma to zaślepkę jak np czujnik od temperatury płynu na króćcu, co wchodzi do silnika. Zakładam, że tam tylko jest oring, który wysadziło, bo teraz jak przeczytałem Twój post, to może być, że mam korek w zbiorniczku do wymiany. Wymieniałem raz płyn chłodniczy (jak mi ciekła pompa), bo wymienialem wąż, później założyłem zwykłe opaski te zakręcane a nie oryginalne i źle odpowietrzyłem układ, i mi zaczęło cieknąć z króćca, co też wymieniłem, ale wtedy odpowietrzyłem według instrukcji. no nic, na razie mam zastępczy samochód (156), a po wypłacie będę naprawiać swoją Niunię. Dzięki za odpowiedź Edytowane 3 Września 2017 przez nkaroluky
wesz82 Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 Standard. Kruciec ktory wychodzi z silnika. Obudowa a w sumie podstawa tego przez lata odksztalca sie i oring nawet nie pomaga. Uwazaj bys nie ukrecil srub bo wtedy glowica lub silnik na stol. Przy okazji sprawdz te swiece.
nkaroluky Opublikowano 10 Września 2017 Autor Opublikowano 10 Września 2017 dla potomnych jakby komuś cos sie podobnego wydarzyło. Taka oto czesc, nr seryjny 357 121 140, kołnierz płynu chłodzącego, koszt nieduży, bo całe 13,22 od FEBI. Od razu za radą kolegów wyżej, po perypetiach z pękniętym króćcem, a teraz tym, wymiana zbiorniczka i korka na nowe, bo może rzeczywiście ten korek był do wymiany. A zbiorniczek już cały pożółkły, z nalotem w środku (poprzedni właściciel może na wodzie troche jeździł, nie wiem).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się