Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] wyciek z czegoś zza silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

wycieków  płynu chłodniczego w swoim Audi miałem juz kilka :) najpierw cieknąca pompa wtryskowa uszkodziła jeden przewód, potem następstwa tego dwa, ale to już moje zaniedbanie :P a dzisiaj kolejny i za ni chu chu nie mam pojęcia, co to jest, gdyż nie działa ETKA, a nie jestem w domu, żeby odpalić na laptopie.

 

zdjęcie: https://1drv.ms/i/s!Am9wG5oSvEqLgqIlJa0ya9hbEW-lJA

 

ciekło i ciekło, dopiero jak odkręciłem korek od zbiorniczka, ciśnienie zeszło, to przestało cieknąć. Czy ktoś ma pojęcie co to jest? Jakbym był w domu, to pewnie bym to wyjął i kupił w poniedziałek, ale jak pisałem, nie ma mnie w domu. Pozdrawiam

Opublikowano

Tu masz układ chłodzenia o co Ci chodzi ?

A moze korek w zbiorniczku masz do wymiany  

 

Bez tytułu1.png

Opublikowano (edytowane)

witam,

nie widzę tego tutaj na schemacie. To jest ten od podgrzewania płynu, z jednej strony (stojąc naprzeciwko silnika) za blokiem silnika jest to do podgrzewania płynu. Po lewej stronie są 3 świece, a to jest po prawej stronie jest ta zaślepka, naprzeciwko.

 

Ma to zaślepkę jak np czujnik od temperatury płynu na króćcu, co wchodzi do silnika. Zakładam, że tam tylko jest oring, który wysadziło, bo teraz jak przeczytałem Twój post, to może być, że mam korek w zbiorniczku do wymiany. Wymieniałem raz płyn chłodniczy (jak mi ciekła pompa), bo wymienialem wąż, później założyłem zwykłe opaski te zakręcane a nie oryginalne i źle odpowietrzyłem układ, i mi zaczęło cieknąć z króćca, co też wymieniłem, ale wtedy odpowietrzyłem według instrukcji.

 

no nic, na razie mam zastępczy samochód (156), a po wypłacie będę naprawiać swoją Niunię. Dzięki za odpowiedź :)

Edytowane przez nkaroluky
Opublikowano

Standard.

Kruciec ktory wychodzi z silnika.

Obudowa a w sumie podstawa tego  przez lata odksztalca sie i oring nawet nie pomaga.

Uwazaj bys nie ukrecil srub bo wtedy glowica lub silnik na stol.

Przy okazji sprawdz te swiece.

Opublikowano

dla potomnych jakby komuś cos sie podobnego wydarzyło. Taka oto czesc, nr seryjny 357 121 140, kołnierz płynu chłodzącego, koszt nieduży, bo całe 13,22 od FEBI.

 

Od razu za radą kolegów wyżej, po perypetiach z pękniętym króćcem, a teraz tym, wymiana zbiorniczka i korka na nowe, bo może rzeczywiście ten korek był do wymiany. A zbiorniczek już cały pożółkły, z nalotem w środku (poprzedni właściciel może na wodzie troche jeździł, nie wiem).

1.jpg

2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...