Skocz do zawartości

nkaroluky

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nkaroluky

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

446 wyświetleń profilu

Osiągnięcia nkaroluky

0

Reputacja

  1. witam, mam taki nietypowy problem, nie wiem, czy dział jest dobry. Mianowicie, nie mogę się podłączyć VAGiem z autem. W zasadzie to nie mogę od jakiegoś czasu - wszystko wczesniej było git, teraz jak sie podłączam kablem, w VAGu wchodzę w Options i test, to mi pokazuje, że ok, ale nie mogę wejsc w zaden moduł. Kupilem sobie niedawno kluczyki scyzoryki z centralką z allegro (takie zwykle), i kupilem pastylkę, probowalem dodawac kluczyki, ale co się okazało, nie taką. Pozniej dokupiłem drugą, inną, ale tez nie mogłem dokodować kluczyków. Mysle sobie, zostawie to na inny dzien. I juz pozniej program się przestał łączyć z samochodem, i nie wiem, czy to czasem nie przez to. Kabel OK, program OK, bo mogę sie podlaczyc do innych aut (np a6 c5, polo, toledo, paseratti b4 itp). Probowalem tez odłączyc zegary i je znowu podłaczyć, ale dalej to samo. Co może byc problemem? Może puszka immo od tego ciaglego probowania dodawania kluczyków? A może pomoże odpięcie aku na jakiś czas?
  2. dopiero zauwazylem odpowiedzi do tego postu nie wiem czemu mi sie nie pokazały powiadomienia. mam 97 rocznik, immo nie mam w zegarach. teraz mnie naszła taka mysl, bo jak probowalem zakodować kluczyki (mam dwa - jeden oryginal, drugi nieoryginalny, no plus ten trzeci nowy ze zlym transponderem), to robilem wedlug instrukcji - w VAGu dawałem ilosc nowych 3, i ten pierwszy co byl w stacyjce (oryginal) kontrolka immo swiecila sie 2 sekundy i zgasła, kolejny to ten dorabiany (co byl juz przy aucie), to po wlozeniu kontrolka od razu zaczynala mrugać. I tak teraz mysle, że to pewnie jest "sklonowany", bo przerwanie procedury jest wlasnie miedzy innymi jak wloze dwa razy ten sam kluczyk. Jest to możliwe, dobrze mysle? niemniej jednak zamowilem dzisiaj ID13, 3 sztuki (bo mam lacznie dwa kluczyki, oba bede kodowac, ale do tego drugiego jeszcze grotu nie dorabialem), mam nadzieje, że wszystko pojdzie bezprolemowo. pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi
  3. a, to pewnie czytałem jakis temat z polifta i nie te kupilem. Ale procedure dobra robie w vagu? Jak tak to dziwne, ze przy tym drugim kluczyku od razu kontrolka od immo miga
  4. Witam, moja A4 B5 to taki biedak z fabryki wyszedł. Jak ją kupiłem, to była z dorabianą centralką i dwa piloty, niestety jakiś czas juz nie działaja (pewnie sie jakis kabelek plus/minus odpiął, ale mniejsza o większosc). Kupiłem na alledrogo cały moduł centralki, kupiłem niedawno pastylki ID48, i za nichuchu nie moge zakodować nowego kluczyka.. Wszedzie tylko są z zamykaniem/otwieraniem jak jest oryginalny kluczyk. PIN mam, wchodzę w 25-Immobilizer, loguję się, adaptacja, kanał 01 mam ilość 1 (mimo, że mogę odpalić dwoma kluczykami w tym jeden tez nieoryginał). Wpisuję 0, test, save, i tak od razu wchodzi na 1, zmieniam na 3, i po kolei do zapłonu wkladam drugi (nieoryginał) i trzeci (ten nowy) ale i tak nie działa. Nawet przy drugim już kontrolka immo mruga. Błędy mi potem pokazuje Incorrect key learning. Przy próbie key learning programem k+can commander 1.4 mam w VAGu pozniej unauthorized key, nawet ten oryginalny, ale czyszczenie błędów przywraca mozliwosc odpalenia. Chyba, że mam zły PIN, ale nie probowałem wpisać innego - bo chyba nieprawidłowym bym się nie zalogował, nie?
  5. a czujnik polozenia wału nie bedzie glownie jesli silnik jest CIEPLY i nie chce odpalic?
  6. konto mam juz jakis czas, no ale jakos mi nie wpadlo do głowy zeby sie przywitac, wiec jest czas. imie: Karol wiek: 27 auto: a4 b5 AFN 1997 skad: okolice Malborka/Elbląga pozdrawiam
  7. nkaroluky

    [AFN] wymiana miski

    witam, planuje w niedlugim czasie zamontowac FISa. Problem w tym, ze emulator czujnika oleju jest towarem deficytowym, wiec druga opcja bylaby ta drozsza - wymiana miski na taka z czujnikiem. i teraz pytanie: Czy do AFN 1997 jest jakas pasujaca miska, ktora ma wejscie na czujnik?
  8. dla potomnych jakby komuś cos sie podobnego wydarzyło. Taka oto czesc, nr seryjny 357 121 140, kołnierz płynu chłodzącego, koszt nieduży, bo całe 13,22 od FEBI. Od razu za radą kolegów wyżej, po perypetiach z pękniętym króćcem, a teraz tym, wymiana zbiorniczka i korka na nowe, bo może rzeczywiście ten korek był do wymiany. A zbiorniczek już cały pożółkły, z nalotem w środku (poprzedni właściciel może na wodzie troche jeździł, nie wiem).
  9. witam, nie widzę tego tutaj na schemacie. To jest ten od podgrzewania płynu, z jednej strony (stojąc naprzeciwko silnika) za blokiem silnika jest to do podgrzewania płynu. Po lewej stronie są 3 świece, a to jest po prawej stronie jest ta zaślepka, naprzeciwko. Ma to zaślepkę jak np czujnik od temperatury płynu na króćcu, co wchodzi do silnika. Zakładam, że tam tylko jest oring, który wysadziło, bo teraz jak przeczytałem Twój post, to może być, że mam korek w zbiorniczku do wymiany. Wymieniałem raz płyn chłodniczy (jak mi ciekła pompa), bo wymienialem wąż, później założyłem zwykłe opaski te zakręcane a nie oryginalne i źle odpowietrzyłem układ, i mi zaczęło cieknąć z króćca, co też wymieniłem, ale wtedy odpowietrzyłem według instrukcji. no nic, na razie mam zastępczy samochód (156), a po wypłacie będę naprawiać swoją Niunię. Dzięki za odpowiedź
  10. Witam, wycieków płynu chłodniczego w swoim Audi miałem juz kilka najpierw cieknąca pompa wtryskowa uszkodziła jeden przewód, potem następstwa tego dwa, ale to już moje zaniedbanie a dzisiaj kolejny i za ni chu chu nie mam pojęcia, co to jest, gdyż nie działa ETKA, a nie jestem w domu, żeby odpalić na laptopie. zdjęcie: https://1drv.ms/i/s!Am9wG5oSvEqLgqIlJa0ya9hbEW-lJA ciekło i ciekło, dopiero jak odkręciłem korek od zbiorniczka, ciśnienie zeszło, to przestało cieknąć. Czy ktoś ma pojęcie co to jest? Jakbym był w domu, to pewnie bym to wyjął i kupił w poniedziałek, ale jak pisałem, nie ma mnie w domu. Pozdrawiam
  11. Witam, jak w tytule. Posiadam A4 B5 AFN, ciekła mi ropa - wyminiłem uszczelki nastawnika i pod dekielkiem, jednak dalej ciekła. Ostatnio zabrałem się za wymianę uszczelki tłokorozdzielacza - samochód nie chciał na początku odpalić, pompa nie ciągneła paliwa (chyba), bo właśnie zdejmowałem cały nastawnik i po kilku kręceniach był praktycznie pusty. Miałem inny samochód do jazdy, więc na jakiś czas to odstawiłem, i kilka dni później odpaliłem na plaka. Ściągałem górę pompy, to tak na szybko przy 40 stopniach silnika ustawiliśmy dawkę. Następnego dnia samochód rozgrzany do 90 i ponowna korekcja dawki - niestety, jak jest zimny, to cięzko pali - dopiero po jakichś 8-10 sekundach. Dawka na VAGu pokazuje 3,8-4.0. Czy mogło coś się jeszcze przestawić? Albo jakieś inne pozycje, które warto w VAGu sprawdzić? Kąt wtrysku na pewno mam za mały - 38 - ale przed wymianą uszczelki w temperatury powyżej 15 stopni (aktualnie koło 25 jest) palił od kopa. //edit: przypomniało mi się też, że kiedyś zmieniałem VAGiem dawkę startową, ale nie pamiętam, czy przy wymianie uszczelek nastawnika i pod diekielkiem ją przestawiałem czy nie.
  12. z tego co wiem to pasują od A4 B6. musisz patrzec na długość. wiecej info tutaj: http://audi.pacula.eu/audi-a4-b5-wymiana-silownikow-tylnej-klapy/ wiem, bo też mi spadła klapa na głowe ze dwa razy niedawno, to sie tym zainteresowałem jeden magneti marelli ok. 40zł na popularnym serwisie aukcyjnym.
  13. ok, dzieki. Wtedy tez logować, czy tylko wystarczy subiektywne odczucie jazdy powyżej 2k obrotów?
  14. witam, posiadam Audi jak w profilu. Problem jest następujący: Przy obrotach od ok. 2000 - 2200 do 4000 (i pewnie wyżej też) samochód dziwnie przyspiesza. Jest tak jakby przyspiesza, zwalnia, przyspiesza, itp. Gaz do dechy. Ostatnio wymienione przewody podciśnienia (ale tylko te grubsze, bo zajęło mnie coś innego, mianowicie czyszczenie kolektora i już się robiło ciemno i zimno, więc odpuściłem). EGR nie mogłem rozkręcić - jedna śruba, ta co trzeba troszkę wygiąć rurkę, była chyba wyrobiona i dałem sobie spokój, ale aż tak źle nie wyglądał, mam zamiar to rozebrać przy najbliższym czasie, razem z wymianą tych cieńszych przewodów. Logi, po kolei: Basic settings: Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_jwwJfJO.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_2by4G1.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_5u21d.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_8kn04.html Dynamiczne: Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_ggbl35.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_nfs32eI.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-003_008_011_r39Yv.html Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_1mkeH5.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_W6d567P.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_4oIq03.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_Xe807U.html Grupy 010, 011: http://vaglog.pl/log-010_011_MdtDDK.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_mN2XD2s.html statyczne: Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_Z1JuPS.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_90qM07.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_4c8vk.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_e75qB.html dzięki z góry //edit: a, błedy silnika - jest tylko jeden. 00539 - Fuel Temperature Sensor (G81) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent czujnik kupiony, czekam tylko na klucz żeby odkręcić i zmienić obie uszczelki, bo mi się troszke z pompy leje
  15. no tak mi sie zdawalo, bo na poczatku myslalem, ze to moze byly z sedana. Sasiad ma w sedanie ale poszedlem do jego samochodu i mial takie same jak u mnie. W opisie aukcji bylo ze pochodzilo z 1998 ale od razu jak odbieralem mi cos nie pasowało, bo w zestawie byly boczki w tym samym kolorze i one mialy odblaski, a wiem ze przedlifty nie mialy. Ale nie sadzilem, ze zaczepy kanapy tez byly zmienione. No coz, Trzeba bedzie kminic. Dzieki za wskazowki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...