wanio123 Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 (edytowane) Koledzy gorący temat i to dosłownie. Od kilku dni podróżując moją eską ,miałem dziwne uczucie jak by cały tunel środkowy mi się grzał - gorąca popielniczka , climatronic a po dłuższej jeździe nawet gałka się nagrzewała. Dziś znalazłem źródło kłopotu ,kiedy to zacząłem czuć ,że gorąco mi w stopy (nawiew LO , na zewnątrz 13 stopni ) więc mówie co jest....wsadziłem rękę pod kierownicę a tam prawie mnie poparzyło...zrobiłem postój no i szukam... widoczny czarny plastik gorący w cholerę !!! , zacząłem jeszcze głębiej grzebać...a tam metalowa rurka wręcz wrząca...paluch poparzony... jakieś pomysły? Dodam ,że nawiew chodzi normalnie. Na LO - leci zimne , na HI - leci gorące. Miałem wrażenie ,że czuć płynem gdy wyszedłem z samochodu. Edytowane 12 Września 2017 przez wanio123
M@rcin Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 (edytowane) Paluch poparzony bo za tym plastikiem jest nagrzewnica Miałem podobny problem, rozszczelnił mi się kawałek tej czarnej obudowy i przez dziurę dmuchało mi gorącem pod nogi i na tunel. Uszczelniłem i po problemie U Ciebie pewnie wali po całości skoro popielniczka, climatronic a nawet gałka się grzeje. Pzd. Edytowane 12 Września 2017 przez Marcinx52 1
wanio123 Opublikowano 12 Września 2017 Autor Opublikowano 12 Września 2017 Godzinę temu, Marcinx52 napisał: Paluch poparzony bo za tym plastikiem jest nagrzewnica Miałem podobny problem, rozszczelnił mi się kawałek tej czarnej obudowy i przez dziurę dmuchało mi gorącem pod nogi i na tunel. Uszczelniłem i po problemie U Ciebie pewnie wali po całości skoro popielniczka, climatronic a nawet gałka się grzeje. Pzd. Gdyby się rozszczelniło to nie powinien lecieć gdzieś płyn? I czy ta rurka jest gorąca nawet wtedy gdy włączam ziemny nawiew?
M@rcin Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 (edytowane) Nie, bo to jest osłona. Zawsze jest gorąca bo to przecież nagrzewnica Edytowane 12 Września 2017 przez Marcinx52 1
aiwer Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Nagrzewnica zawsze będzie gorąca - takie jej zadanie aby grzać. Chłopakom chodzi o rozszczelnienie plastikowej obudowy nagrzewnicy, przez co leci ci ciepłe powietrze dosłownie wszędzie Ty z kolei piszesz o rozszczelnieniu samej nagrzewnicy i tu racja jak będzie nieszczelna to będzie wyciekać płyn na dywaniki.
wanio123 Opublikowano 2 Października 2017 Autor Opublikowano 2 Października 2017 W dniu 14.09.2017 o 09:42, aiwer napisał: Nagrzewnica zawsze będzie gorąca - takie jej zadanie aby grzać. Chłopakom chodzi o rozszczelnienie plastikowej obudowy nagrzewnicy, przez co leci ci ciepłe powietrze dosłownie wszędzie Ty z kolei piszesz o rozszczelnieniu samej nagrzewnicy i tu racja jak będzie nieszczelna to będzie wyciekać płyn na dywaniki. A gdy dodać do tego zapach w aucie ,jakby wprost z silnika...?
aiwer Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Powietrze z kratek idzie przez komorę filtra przy podszybiu. Chcąc nie chcąc, zawsze część zapachów bedzie z komory silnika, ALE jeśli nie masz nigdzie żadnych wycieków to będzie to zapach raczej zwykłego nagrzanego silnika (oczywiście złagodzone o filtr). Jeśli masz jakies wycieki, np. olej kapiący na kolektor wydechowy to będzie śmierdzieć i to bardzo. Tu żaden filtr nie da rady.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się