MARTiiii Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 Witam mój pierszy pościk... :mrgreen: Czy ten płyn do wspomagania G004000M2 można dolewać do zbiorniczka w którym nie wiem czy był zalany ten, czy ten co pisze na zbiorniku G002000? Sprzedawca w ASO powiedział mi, że ten 2000 przestali robić i teraz jest ten 4000. Mogę ten 4000 spokojnie dolać?
spanky Opublikowano 17 Maja 2006 Opublikowano 17 Maja 2006 jak nie wiesz co bylo zalane to radze wylac to cos ze zbiornika,przeplukac uklad i nalac nowy plyn ......
MARTiiii Opublikowano 17 Maja 2006 Autor Opublikowano 17 Maja 2006 Wiem, że jest zalalny zielony - tyle wiem. Tylko nie wiem o jakim symbolu, czy tym co jest na zbiorniczku 2000 czy tym co Dali mi w ASO, czyli jakimś nowszym ale niby tym samym. Ktoś coś słyszał o tym G004000M2, czy to można mieszać?
spanky Opublikowano 17 Maja 2006 Opublikowano 17 Maja 2006 jezeli jest tez zielony to mozna dolac .... ale ja bym dla pewnosci wylal stary i zalal nowy ... juz nawet bez plukania jak obydwa sa zielone ... koszty znikome a masz pewnosc ..... ;-)
adadur Opublikowano 18 Maja 2006 Opublikowano 18 Maja 2006 Pisałem o tym oleju na forum www.audiklub.org bo też mam minimum staniu a nie wiem co zalane. Byłem w ASO VW i Skody i dzwoniłem do Audi ... i lać ten G004000 - butelka kosztuje ok. 43 zł. Nie będę bawił się w dolewki (choć np. w skodzie proponowalimi mi - koszt za każdą wlaną setkę) wymienię cały bez płukania.
MARTiiii Opublikowano 20 Maja 2006 Autor Opublikowano 20 Maja 2006 Czy płyn ten zielony po napełnieniu i pojeżdźeniu po jakimś czasie zmienia swój kolor. Bo kurcze dziś chciałem zalać zielonego. Sprawdzam w zbiorniczku a tam jest płyn bardziej podchodzący pod czerwon, żółty, brunatny - jasny - coś takiego. Napewno nic zielonego ... W passacie wujaszka 1.9TDI 130KM jest o podobnym kolorku zalany, nie zielony. ???
adadur Opublikowano 22 Maja 2006 Opublikowano 22 Maja 2006 Z tego co sie rozeznałem płyn ma prawo zminić kolo - u mnie np. jest taki bursztynowy [ Dodano: 2006-05-23, 12:10 ] O proszę i zagadka się rozwiązała (a w zasadzie potwierdziła): Zmiana koloru oleju FEBI A właśnie mam zalany taki bursztynowy czyli pewnie ten żółty 6161
MARTiiii Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Opublikowano 23 Maja 2006 Albo jaja sobie w serwisie ze mnie zrobili albo ten zielony po zalaniu zmienia kolor na taki wlasnie bursztynowy. Bylem na wymianie oleju i mieli wlac ten zileony oryginalny Audi 4000. Dzisja sobie zrpawdzam a tam bursztynowy jest. No to chyba jednak zmienia kolor przy pracy.
adadur Opublikowano 23 Maja 2006 Opublikowano 23 Maja 2006 No to zrobili cię w bambuko. Zalali stary olej za ok. 25 zł a skasowali pewnie jak za nowy za min. 40zł. U braciaka w B4 trzyma zielony kolor.
MARTiiii Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Opublikowano 23 Maja 2006 Bo się wnerwie. Wiecie ile potrzeba tego oleju do pełnej wymiany? 1l, może więcej? No i czy napewno ten zielony po wlaniu do układu powinien być dalej zielony, bo niechce zrobić awantury bez potrzeby?
adadur Opublikowano 24 Maja 2006 Opublikowano 24 Maja 2006 Braciak w zadbanej i serwisowanej B4 ma zalany zielony ("czytelny" kolor) ja w A4 mam koloru bursztynowego (czyli żółty), wiec kolor w miarę trzyma. Do wymiany potrzeba 1 litr. W ASO można go uzupełniać na "setki". Jeśli zechcesz przepłukać to 2x1litr. Dlatego ja często "zabieram" opakowania po tym co mi wymieniali w warsztacie, wówczas wiem co tam zapodali.
Gość diabolo Opublikowano 28 Maja 2006 Opublikowano 28 Maja 2006 czesc ten plyn g 002000to jest pul syntetyk jak niewiesz jaki tam jest to wskazane jest wlac pul syntetyk a nie na odwród bo inaczej wszystkie uszczelniacze siada pozdrowienia diabolo MARTiiii,
Gość zdeniu Opublikowano 28 Maja 2006 Opublikowano 28 Maja 2006 czesc ten plyn g 002000to jest pul syntetyk jak niewiesz jaki tam jest to wskazane jest wlac pul syntetyk a nie na odwród bo inaczej wszystkie uszczelniacze siada pozdrowienia diabolo MARTiiii, g 002000 to mineral a nie pół syntetyk :mrgreen:
adadur Opublikowano 29 Maja 2006 Opublikowano 29 Maja 2006 Na zbiorniczku opisane jest aby stosowac G002000 a podspodem "tylko olej mineralny". Wiec g002000 jest mineralny ale nigdzie się nie mogę doszukać jaki jest ten nowy g004000.
Kleju Opublikowano 13 Października 2006 Opublikowano 13 Października 2006 odświerze troche temat... pytanie brzmi.. mam w zbiorniczku jasny plyn - taki żółty.. jest go stanowczo za malo i chcialbym dolac nowego, ale nie wiem jaki symbol mam kupic. dzieki
adadur Opublikowano 13 Października 2006 Opublikowano 13 Października 2006 odświerze troche temat...pytanie brzmi.. mam w zbiorniczku jasny plyn - taki żółty.. jest go stanowczo za malo i chcialbym dolac nowego, ale nie wiem jaki symbol mam kupic. dzieki mam to samo - kolorek bursztynowy - spokojnie płyn zminił kolor - zdarza mu się jadnakże polecama wymianę na g004000 (w ASO ponad 40 zl) - g002000 chyba już nie kupisz!!! - zrobi to dobrze twemu autku bo plyn ma własności higroskopijne czyli wchłania wodę podobnie jak hamulcowy. Możęsz też bawić się w płyn od Febi - niby oryginał ale bez znaczków OOOO
Kleju Opublikowano 13 Października 2006 Opublikowano 13 Października 2006 czyli genralnie radzicie wymienic calosc... trzeba bedzie, dzieki za pomoc
tomserwis Opublikowano 7 Listopada 2006 Opublikowano 7 Listopada 2006 Posiadam A 4 1.8 96r. tam przeglądam te posty w wreście nie wiem czy mam zalać płyn 6161 czy 6162 ? witaj kolego ale pomyliles chyba dzialy i zawedrowales tu zamiast do NEWBIE
adadur Opublikowano 7 Listopada 2006 Opublikowano 7 Listopada 2006 Jeśli chcesz zalać FEBI to zielony!!! ale sprawdź to na stronie FEBI czy gdzieś w necie bo był "komunikat" że zmieniają kolor płynu. Ten drugi jest czerwony. Temat wałkowany był też na AKP jak masz chwilę to poszukaj tam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się