Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wspomaganie - płyn G004000M2 to to samo co G002000?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mój pierszy pościk... :mrgreen:

Czy ten płyn do wspomagania G004000M2 można dolewać do zbiorniczka w którym nie wiem czy był zalany ten, czy ten co pisze na zbiorniku G002000? Sprzedawca w ASO powiedział mi, że ten 2000 przestali robić i teraz jest ten 4000. Mogę ten 4000 spokojnie dolać?

Opublikowano

jak nie wiesz co bylo zalane to radze wylac to cos ze zbiornika,przeplukac uklad i nalac nowy plyn ......

Opublikowano

Wiem, że jest zalalny zielony - tyle wiem. Tylko nie wiem o jakim symbolu, czy tym co jest na zbiorniczku 2000 czy tym co Dali mi w ASO, czyli jakimś nowszym ale niby tym samym.

Ktoś coś słyszał o tym G004000M2, czy to można mieszać?

Opublikowano

jezeli jest tez zielony to mozna dolac .... ale ja bym dla pewnosci wylal stary i zalal nowy ... juz nawet bez plukania jak obydwa sa zielone ...

koszty znikome a masz pewnosc ..... ;-)

Opublikowano

Pisałem o tym oleju na forum www.audiklub.org bo też mam minimum staniu a nie wiem co zalane. Byłem w ASO VW i Skody i dzwoniłem do Audi ... i lać ten G004000 - butelka kosztuje ok. 43 zł. Nie będę bawił się w dolewki (choć np. w skodzie proponowalimi mi - koszt za każdą wlaną setkę) wymienię cały bez płukania.

Opublikowano

Czy płyn ten zielony po napełnieniu i pojeżdźeniu po jakimś czasie zmienia swój kolor. Bo kurcze dziś chciałem zalać zielonego. Sprawdzam w zbiorniczku a tam jest płyn bardziej podchodzący pod czerwon, żółty, brunatny - jasny - coś takiego. Napewno nic zielonego ...

W passacie wujaszka 1.9TDI 130KM jest o podobnym kolorku zalany, nie zielony.

???

Opublikowano

Z tego co sie rozeznałem płyn ma prawo zminić kolo - u mnie np. jest taki bursztynowy

[ Dodano: 2006-05-23, 12:10 ]

O proszę i zagadka się rozwiązała (a w zasadzie potwierdziła):

Zmiana koloru oleju FEBI

A właśnie mam zalany taki bursztynowy czyli pewnie ten żółty 6161

Opublikowano

Albo jaja sobie w serwisie ze mnie zrobili albo ten zielony po zalaniu zmienia kolor na taki wlasnie bursztynowy. Bylem na wymianie oleju i mieli wlac ten zileony oryginalny Audi 4000. Dzisja sobie zrpawdzam a tam bursztynowy jest.

No to chyba jednak zmienia kolor przy pracy.

Opublikowano

No to zrobili cię w bambuko. Zalali stary olej za ok. 25 zł a skasowali pewnie jak za nowy za min. 40zł.

U braciaka w B4 trzyma zielony kolor.

Opublikowano

Bo się wnerwie. Wiecie ile potrzeba tego oleju do pełnej wymiany? 1l, może więcej?

No i czy napewno ten zielony po wlaniu do układu powinien być dalej zielony, bo niechce zrobić awantury bez potrzeby?

Opublikowano

Braciak w zadbanej i serwisowanej B4 ma zalany zielony ("czytelny" kolor) ja w A4 mam koloru bursztynowego (czyli żółty), wiec kolor w miarę trzyma. Do wymiany potrzeba 1 litr. W ASO można go uzupełniać na "setki". Jeśli zechcesz przepłukać to 2x1litr. Dlatego ja często "zabieram" opakowania po tym co mi wymieniali w warsztacie, wówczas wiem co tam zapodali.

Gość diabolo
Opublikowano

czesc ten plyn g 002000to jest pul syntetyk jak niewiesz jaki tam jest to wskazane jest wlac pul syntetyk a nie na odwród bo inaczej wszystkie uszczelniacze siada pozdrowienia diabolo MARTiiii, :evil::evil:

Opublikowano
czesc ten plyn g 002000to jest pul syntetyk jak niewiesz jaki tam jest to wskazane jest wlac pul syntetyk a nie na odwród bo inaczej wszystkie uszczelniacze siada pozdrowienia diabolo MARTiiii, :evil::evil:

g 002000 to mineral a nie pół syntetyk :mrgreen:

Opublikowano

Na zbiorniczku opisane jest aby stosowac G002000 a podspodem "tylko olej mineralny". Wiec g002000 jest mineralny ale nigdzie się nie mogę doszukać jaki jest ten nowy g004000.

Opublikowano

odświerze troche temat...

pytanie brzmi.. mam w zbiorniczku jasny plyn - taki żółty..

jest go stanowczo za malo i chcialbym dolac nowego, ale nie wiem jaki symbol mam kupic. dzieki

Opublikowano
odświerze troche temat...

pytanie brzmi.. mam w zbiorniczku jasny plyn - taki żółty..

jest go stanowczo za malo i chcialbym dolac nowego, ale nie wiem jaki symbol mam kupic. dzieki

mam to samo - kolorek bursztynowy - spokojnie płyn zminił kolor - zdarza mu się ;)

jadnakże polecama wymianę na g004000 (w ASO ponad 40 zl) - g002000 chyba już nie kupisz!!! - zrobi to dobrze twemu autku bo plyn ma własności higroskopijne czyli wchłania wodę podobnie jak hamulcowy. Możęsz też bawić się w płyn od Febi - niby oryginał ale bez znaczków OOOO

Opublikowano

Posiadam A 4 1.8 96r. tam przeglądam te posty w wreście nie wiem czy mam zalać płyn 6161 czy 6162 ?

witaj kolego ale pomyliles chyba dzialy i zawedrowales tu zamiast do NEWBIE

Opublikowano

Jeśli chcesz zalać FEBI to zielony!!! ale sprawdź to na stronie FEBI czy gdzieś w necie bo był "komunikat" że zmieniają kolor płynu. Ten drugi jest czerwony. Temat wałkowany był też na AKP jak masz chwilę to poszukaj tam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...