Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AFN] Spadek mocy


wesolek19922

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od paru dni mam problem z mocą w mojej audi. Mianowicie auto wkręca się bez problemów na obroty na biegu jałowym, jednak podczas jazdy nie ma siły. Rozpędza się bardzo wolno, Auto utrzymuje predkosc pod gore. Turbo nie przeladowuje, wl/wył zapłonu podczas jazdy też nic nie zmienia. Dodam że przy rozpędzaniu w okolicach 1300-1800 obrotów klekocze dużo bardziej niż kiedykolwiek.

Sprawdzałem już prace sztangi turbiny, zawór n75 , oraz wężyki podcisnienia. Wszystko w porzadku. Niestety nie mam dostępu do Vag coma. Gdzie szukać przyczyny ? Czy przepływomierz ma tu coś do rzeczy? Za wszelkie rady będę bardzo wdzięczny. Przeszperalem już tysiące tematów na forum jednak co wypowiedź to inna diagnoza. Może ktoś miał podobny problem i wspomoże rada ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi zrob, moze byc przeplywka, jakby co mam ori w pełni sprawną Boscha. 

A no brak dostepu do vaga... To odłącz przepływke i pprzejedz sie i zobacz czy bedzie roznica jakas

Edytowane przez tkamicki5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie sprawdzałem tak jak mówisz i szczerze to nie ma żadnej roznicy. 

Ile sobie życzysz za przeplywke jeżeli to będzie sprawca awarii ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli roznicy nie ma to jakby wlasnie siadla ale trzeba by sie na 100% upewnić. 

Równe 100zł myśle za przepływke jak coś. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, wesolek19922 napisał:

Spróbuję jutro podmienić od ojca przeplywke i dam znać co i jak. Jak coś to bym wziął jeżeli to będzie to ;)

Nie ma problemu, sprawdz sobie na spokojnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz podmienilem i nadal jest to samo niestety. Nie mam pojęcia co jeszcze sprawdzić. A zauważyłem dodatkowo że jak zdjalem rurę od intercoolera to w rurze znajduje się minimalna ilość oleju. Dodam że samochód nie bierze oleju bo w miarę regularnie sprawdzam i nic nie ubywa. 

 

Edit: Dorwalem kabel OBD od znajomego jednak mam niepełną wersje VAG. Logi próbowałem robic ale niestety nie mam gdzie sie bezpiecznie rozpędzic zeby przytrzymac auto do 4500 obr/min. wrzuce to co logowalem, moze z tego cos sie uda wyciągnąć...

Logi: http://vaglog.pl/log-003_008_011_10FFKVp.html

 

Edytowane przez wesolek19922
Logi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wesolek19922 napisał:

W ic praktycznie zawsze w tych motorach nie znaczna ilosc oleju jest, zerkne na logi jak na komputer siąde. Moze jakas nieszczelnosc jest. Nie kopci auto? 

 

Edytowane przez tkamicki5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, tkamicki5 napisał:

W ic praktycznie zawsze w tych motorach nie znaczna ilosc oleju jest, zerkne na logi jak na komputer siąde. Moze jakas nieszczelnosc jest. Nie kopci auto? 

jak sie mu depnie mocno na wolnych obrotach to puszcza taka mała chmurke jasnego dymu a wiekszego dymienia nie zaobserwowalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...