Kris38 3 Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Witam zdarzyło się Wam by ciekłych płyn chłodniczy w twin ? Cieknie na połowie reduktora w miejscu łączenia dwóch połówek ? Jakie ciśnienie powinno być ustawione dla twina przy 163km 1.8t? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aiwer 3 Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Pytanie dlaczego twin skoro zwykły silver wystarczy? cisnienie ok 1,2b Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris38 3 Opublikowano 25 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Będzie robiony program na 210/220hp stad włożony dobry reduktor itd Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aiwer 3 Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Nie no OK, zazwyczaj reduktory typu twin montuje się do silników w układzie V. KME GOLD w zupoełności by wystarczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się