kuncpilot 0 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Witam Panowie, Mam pytanie - obecnie mam założone hamulce z przodu od audi a4 b5 2,5TDI 150KM - zaciski ATE. Z tego co się orientuję, do tego silnika podchodzą tarcze wentylowane o średnicy fi280mm, i grubości 22mm (takie pokazuje w katalogu iparts lub intercars). Mam jednak pytanie, czy podejdą też tarcze fi288mm grubość 25mm? Nie za bardzo mam jak zmierzyć szerokość jarzma, bo mechanik jakiś czas temu tak mi koła przykręcił, ze sam nie dam rady odkręcić, a nie za bardzo mam czas jechać do mechaniora i odkręcać koła :-/ Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Chcę zmienić, bo mam krzywą tarczę i mam okazję tanio kupić te większe. Z góry dzięki :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gifix 9 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Spróbuj zobaczyć jaką grubość tarczy masz teraz, bo skoro mówisz że masz wsadzone hamulce od 2,5 TDI to raczej będziesz miał te 288 mm średnicy i 25 mm grubości. Jeśli tak jest rzeczywiście to powinny wejść bez problemu. Jeśli by się okazało że masz te mniejsze tarcze a bardzo byś chciał wrzucić większe, to mam akurat na zbyciu jarzma pod 288 mm po ostatniej zmianie na 312 mm. Jeśli nie zapomnę to jeszcze zmierzę stare tarcze i się upewnię że to 288 mm było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuncpilot 0 Opublikowano 26 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 No właściwie to sam nie wiem, jakie dokładnie mam, bo zmieniając zaciski wziąłem używane tarcze i klocki z 2,5DI, bo były w dobrym stanie. Ale przeglądając katalog intercars lub iparts zauważyłem, że po zaznaczeniu wersji silnika 2,5TDI 150KM wyskakują tarcze zarówno fi280/22 jak i fi288/25, więc już zgłupiałem. Podobnie jest w przypadku wersji silnikowej 1,8T 150KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gifix 9 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Skoro brałeś zaciski z 2,5 TDI to moim zdaniem na 90% masz te 25 mm grubości tarcz, ale najbezpieczniej było by pomierzyć i się upewnić. Jeśli Ci nie śpieszno z zakupem tych tarcz i mówisz że masz problem z demontażem koła, to mogli byśmy się zgadać i jak byś wpadł, to byśmy to pomierzyli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuncpilot 0 Opublikowano 27 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 15 godzin temu, Gifix napisał: Skoro brałeś zaciski z 2,5 TDI to moim zdaniem na 90% masz te 25 mm grubości tarcz, ale najbezpieczniej było by pomierzyć i się upewnić. Jeśli Ci nie śpieszno z zakupem tych tarcz i mówisz że masz problem z demontażem koła, to mogli byśmy się zgadać i jak byś wpadł, to byśmy to pomierzyli. Hm, ok, będziemy w kontakcie :-) Dzięki :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 w 2.5 tdi nie było innych tarcz jak 288/25/46.5 mm katalog Carsu można o d... otrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 A 312? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 3 godziny temu, wesz82 napisał: A 312? B6 i B7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 18 godzin temu, Dev napisał: B6 i B7 A jarzma z waskim rostawem tez z malysza W 2,5 w b5 byla raczej 312. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 7 godzin temu, wesz82 napisał: W 2,5 w b5 byla raczej 312. tylko 288 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 312 były w b6 i b7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Dobraaaa Tomku powiedz skad tzn z jakiego auta jest jarzmo pod 312 na waski rostaw potrzebne do swapu z 288...??? W b6/7 mamy szeroki rostaw.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 19 minut temu, wesz82 napisał: Dobraaaa Tomku powiedz skad tzn z jakiego auta jest jarzmo pod 312 na waski rostaw potrzebne do swapu z 288...??? W b6/7 mamy szeroki rostaw.. golf 4 bora TTka seat toledo II passat b5L 2.5tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Gdzies w watku o 312 pisali ze 2,5 w b5 tez czasem dostawalo te jarzmo dlatego zglupialem do reszty Nie wazne,thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 nie było 312mm w zadnym B5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się