Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Trzy problemy po usunięciu innego 1.8T BFB. Czytajcie i pomóżcie.


mbedi

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka dni temu padł mi akumulator, pobór prądu po uśnięciu był w granicach 4A czyli kilka godzin i akumulator pusty. Namierzyłem problem który tkwił w lewych drzwiach. Naprawiłem wiązkę. Teraz mam około 0.03-0.08 A Zostawiłem auto na 4 dni w garażu jeździłem innym. Po tym czasie się zaczęło. Prąd już nie ucieka, akumulator działa, ale nie działa klimatyzacja jest błąd czujnika wysokiego ciśnienia (klima pełna) w parametrach pokazuje 5bar a po zapłonie rożnie albo 33 albo 55bar, czujnik podmieniłem jest to samo, błędy to

00819 High presure Sensor G65

            30-00Open or Short to plus

01206 Signal for Duration of Ignition Off Time

            27-00 Implausible signal

01317Control module in instrument cluster (J285)

            79-00 Please Check Fault Codes

Sprawdzone błędy w liczniku to jedynie błąd czujnika temperatury zewnętrznej ale nie wiem czemu bo czujnik podaje prawidłową temperaturę, jest na swoim miejscu i działa

 

drugi problem, nie włącza się wentylator chłodnicy, błąd w sterowniku silnika:

18080 Coolant Fan Control 1 Open Short to Ground

            P1672-004 No signal/Communication

Dodam jeszcze że do tej pory nie miałem problemu z klimatyzacją wentylatory działały i podmieniłem też panel klimatyzacji na inny i bez zmian. 

Trzeci problem to od wyjazdu po tych kilku dniach postoju silnik nagrzewa się tylko do około 80stopni w czasie jazdy temperatura spada do 72 w korku dochodzi do 90 ale jak ruszę to znowu spada, wczoraj zagrzałem silnik z podglądem parametrów w  VCDS do 105 stopni ale wentylator się nie włączył. Do tej pory było tak że po około 5km wskazówka na środku 90 stopni i ani drgnęła.

POMOCYYYYYY co się mogło stać kiedy auto ani nie stało na deszczu ani nie było używane, jedną rzecz bym zrozumiał ale tyle naraz??????

20171004_172139.jpgg.jpg

20171004_175008.jpgg.jpg

Edytowane przez mbedi
Dodano fotki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby nie było tu żadnej osoby z pomysłem pomocy? Może ktoś w okolicy Katowic posiada moduł wentylatorów na dwa wiatraki lub użyczy swojego z auta bo mam podejrzenie o ten moduł lub instalację do niego. Stąd może nie śmigać klima.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moi drodzy niesamowite jest to że nikt nie potrafi nic wymyślić, dalej jeżdżę bez klimy ogrzewanie działa, auto paruje, silnik pokazuje temperaturę od 70 do 90 stopni ale już w nic nie wierzę dlatego że temperatura zewnętrzna świruje stąd był błąd czujnika zewnętrznego. Po wyjechaniu z domu kiedy na dworze jest 12 stopni pokazuje 12 ale jak długo jadę to nagle nawet miałem raz 24 po czym leci na 18 czyli coś z opornością gdzieś na linii połączeń zegarów, panelu klimy i układu chłodzenia. Może temperatura silnika jest ok tylko oporności się gdzieś zmieniają bo wskaźnik też głupieje i jak wyżej napisałem parametr ciśnienia klimatyzacji pokazuje 33 bar a po odpięciu wtyczki z czujnika różnie raz 55 bar lub inaczej. Dodam jeszcze że po włączeniu grzania szyby nie grzeją oba lusterka a grzały mocno. Może to że świrują temperatury to moduł nie włącza lusterek bo coś mu nie pasuje z temperaturami.

Edytowane przez mbedi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temeperatura silnika spadek do wymiany termostat. Wentylator sprawdź czujnik temperatury odepni wtyczkę od niego i zobacz czy załącza 2 wentylatory. Jeśli nie sprawdź sam wentylator może szczotki się skończyły 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak napisałem wcześniej mam wrażenie ze temperatura nie spada tylko coś się dzieje w elektryce, ogrzewanie w zimne dni czuję już po nie całym kilometrze i mimo że na wskaźniku pokazuje spadek i w ECU widzi spadek to grzanie działa, coś się dzieje w elektryce bo jak napisałem lusterka się nie włączają a czujnik temperatury zewnętrznej też pokazuje głupoty ale bliskie realności. Wentylatory działają bo jak odwrócisz wtyczkę łączącą moduł z autem to zaczynają chodzić oba. Czy masz pewność że po odpięciu wtyczki z czujnika temperatury na pewno mają się włączyć wentylatory bo w wielu autach tak jest ale w Audi nie spotkałem takiego efektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawiłem Hurrrrraaaaa. Moja wiara w to że nie mogło paść tyle elementów naraz spowodowała że drążenie tematu jest wynagrodzone sukcesem. Wszystko działa wróciło do normy, temperatura na zegarach, temperatura silnika 90 stopni non-stop, klima się załącza i wentylatory chodzą. Temat do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawiłem Hurrrrraaaaa. Moja wiara w to że nie mogło paść tyle elementów naraz spowodowała że drążenie tematu jest wynagrodzone sukcesem. Wszystko działa wróciło do normy, temperatura na zegarach, temperatura silnika 90 stopni non-stop, klima się załącza i wentylatory chodzą. Temat do zamknięcia.
Kolego jak udało Ci się rozwiązać problem to może napisz co było jego powodem, może komuś się ta wiedza kiedyś przyda

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem do kolegi który jest głównym diagnostą w serwisie VW i on mnie nakierował że temperatura wyświetlana na zegarach jest obliczana z czujnika pod zderzakiem i czujnika wlotu powietrza za filtrem pyłkowym dlatego rośnie podczas jazdy bo prawdopodobnie brak obwodu jest na którymś z nich, a że dodatkowo był problem z czujnikiem ciśnienia klimatyzacji i nie włączały się wentylatory to szukałem na wiązce idącej pod lewym przednim błotnikiem która łączy się na lewym słupku z resztą instalacji. Okazało się że szara wtyczka w lewym słupku nie jest do końca wpięta i przez to były błędne sygnały. Dodatkowo właśnie to co pisałem dementując propozycję bym wymienił (nie tani) termostat pisałem że wg mnie silnik osiąga prawidłową temperaturę i ogrzewanie działa na wet w zimne dni na postoju okazało się że wskaźnik też jakoś czytał źle i wskazówka się kiwała mimo iż silnik miał 90stopni i ECU silnika też odczytywało błędne wskazania. Wszystko wróciło do normy, wskazówka stoi na 90ce klima działa, wentylatory chodzą temperatura zewnętrzna wskazywana jest prawidłowo a dziś się okaże czy grzeją lusterka ale pewnie tak.

Edytowane przez mbedi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę zamieść odpowiedź co było problemem w twoim przypadku i jak udało Ci się rozwiązać swój problem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, bird71 napisał:

Proszę zamieść odpowiedź co było problemem w twoim przypadku i jak udało Ci się rozwiązać swój problem 

Odpowiedź masz powyżej swojego posta.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...