ckakme 0 Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Witam mechanik stwierdził, ze z turbo coś nie tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1359 Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Jak dla mnie jest przyzwoicie, coś dzieje się z autem ? ? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ckakme 0 Opublikowano 6 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 Logi robiłem kontrolnie, mam wrażenie, ze przyspieszenie jest nie najlepsze. Mechanik twierdzi ze turbo późno wstaje. Byc może problem jest przez dodatkowy katalizator ? <euro 4 norma> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Malo klatek ale przy ok 1800 rpm masz pelne doladowanie wiec jest ok dalej turbo rowno trzyma wiec jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ckakme 0 Opublikowano 8 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Dzieki za odpowiedzi a warto zrobic czyszczenie turbiny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 8 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Po co psuc skoro dziala prawidlowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ckakme 0 Opublikowano 9 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 (edytowane) Ale czy w dolnym zakresie doładowuje prawidłowo czy nie doładowuje? być może synchronizacja walka rozrządu by pomogła jest na +3? Edytowane 9 Października 2017 przez ckakme Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1359 Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Skoro wartość wymagana jest niższa od zadanej to znaczy, że jest lekkie niedoładowanie, ale to normalne zjawisko, ECU i zawór też musi mieć swój czas na wyrównanie ciśnienia... możesz sprawdzić jak chodzi sztanga gruszki, możesz posprawdzać wężyki podciśnienia, i co najważniejsze czy króciec przy Vacum nie jest luźny... Ale jak dla mnie szukasz dziury w całym z tym turbo... Kąt możesz ustawić na 0.0 czy -1.0 - powinien być żwawszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ckakme 0 Opublikowano 9 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 ok dzieki wielkie za zainteresowanie posprawdzam wszystko i zobaczymy co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się