iglako Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 (edytowane) Wiekszosc pisze ze wymienia zawor DV. Mam jeszcze ten starego typu i jest sprawny (kondomik nie jest pekniety) Silnik nie wykazuje braku mocy . Czy pomimo tego wymienic stary na ten nowszy tloczkowy ? Czy polepsza to osiagi itp ? Edytowane 6 Października 2017 przez iglako
HOLMATRO Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 44 minuty temu, iglako napisał: Wiekszosc pisze ze wymienia zawor DV. Mam jeszcze ten starego typu i jest sprawny (kondomik nie jest pekniety) Silnik nie wykazuje braku mocy . Czy pomimo tego wymienic stary na ten nowszy tloczkowy ? Czy polepsza to osiagi itp ? Skoro działa, hula, to po co generować koszta, choć niewielkie. Ja zmieniłem bo miałem pęknięty, zmieniłem też kilka rzeczy które były raczej do dalszej eksploatacji, ale to zalezy od człowieka, jak mawia mój szwagier - każdy jest Jakiś.. Dostęp raczej prosty w razie awarii, która pewnie się kiedyś pojawi - chcesz mieć z głowy - zmień, masz inne rzeczy na które musisz wydać dolary - zostaw póki co.
KubiaK Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 Masz auto "klasy premium" i szkoda Ci 160zl (ori z pierburga) na wymiane glupiego zaworka (bedziesz jechal w trasie , peknie Ci ta guma i powodzonka w dalesz jezdzie)... Serio ? Mocy Ci to nie da ale swiety spokoj juz powinno...
Gothrek Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Ma ktoś zdjęcie tego zaworka? ewentualnie kod części?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się