szakaaal15 Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 (edytowane) Witam. Zacznę od tego że jeżeli temat źle umieściłem to proszę o przeniesienie go do odpowiedniego działu. Szanowni Koledzy mam problem mianowicie jak w temacie chodzi o kierownice powietrza... Niedawno poczytałem trochę na forum odnośnie błędu za uboga/ za bogata mieszanka paliwa... Koniec końców zdecydowałem się wymienić przewody podciśnienia idące do kierownicy... niestety nie sprawdziłem wcześniej jak chodziła na nich moja membrana i co za tym idzie kierownica ale wiem że jak je ściągałem to ledwo co zeszły(prawie się rozleciały - widać zmęczenie materiału), wymieniłem je na wężyki wydające się takie same(nie wiem jakiego dokładnie przekroju były stare ale wydaje mi się że 4mm i takie też założyłem) co prawda było na nich napisane paliwowe jak i również to że wytrzymują do 10 bar mimo wszystko zapewne jutro jak mi się uda podejdę do sklepu i kupie typowo do tego... Ale do rzeczy... wstawiam filmik pokazujący reakcje a właściwie jej brak po dodaniu gazu ( zarówno lekko jak i mocno) <iframe width="1280" height="720" src="https://www.youtube.com/embed/9b0UmBmAa2Y?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Zdaje się że membrana jest uszkodzona czy węże do wymiany? Czy jeżeli to membrana to idzie ją wymienić samą? Jak to dokładnie mówiąc rozebrać? 20171008_141130.mp4 Edytowane 8 Października 2017 przez szakaaal15 Zmiana roździelczości wideo
Michał Kalita Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 Cześć w środku gdzie masz tą dźwignię masz dwie śruby typy torx wykręć je po wykręceniu śrub w środku jest taki zaczep widoczny od góry trzeba go nacisnąć najlepiej śrubokrętem płaskim i wtedy wyjdzie cała gruszka tylko uważaj na malutką sprężynkę która jest w środku żeby nie wypadła i odłącz wszystkie przewody.Jak wyjmiesz gruszkę to masz tam taki dekielek i jego trzeba ściągać podważyć śrubokrętem tylko ostrożnie żeby nie połamać i nie zrobić dziury wtedy będzie widać czy membrana jest uszkodzona jak będzie uszkodzona to podaje numer do gościa od którego ja kupowałem i inni membranę która działa i pasuje bez problemu 887 113 114 w razie pytań pisz śmiało.PowodzeniaWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka 1
szakaaal15 Opublikowano 9 Października 2017 Autor Opublikowano 9 Października 2017 O super! O taką odpowiedź mi chodziło jeżeli chodzi o demontaż. Jak tylko pogoda mi bedzie sprzyjać to dzisiaj rozmontuje. Dzięki [emoji4] Tylko jeszcze pytanie czy jak będę to wyciągał to łopatki z tunelu też mi będą wychodzić czy to się wyciąga pozniej opcjonalnie? Oraz jak by mnie naszło żeby je wyciągnąć to czy tam tez na coś szczegolnie trzeba uważać? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Michał Kalita Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 Żeby wyjąć ten wałek to trzeba wyjąć cały kolektor dolotowy bo inaczej nie wyjdzie bo jest za długi jak nie masz za bardzo pojęcia w mechanice to nie bierz się za to bo będziesz miał problem ze złożeniem albo nawet i wyjęciem tego nie należy to do rzeczy przyjemnych żeby to wyjąc i włożyć ja u siebie to robiłem jak czyściłem przepustnicę to przy okazji to wyjąłem bo chciałem obejrzeć czy nic nie jest uszkodzone . https://zapodaj.net/8fbe6b98cfb5b.jpg.html https://zapodaj.net/37fd4e109b61e.jpg.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się