Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Logi dyn. 003 008 010 011

0311xb4.th.jpg

0810ve9.th.jpg

analizowałem moje logi wg instrukcji i nie wiem czy dobrze wszystko zrozumiałem i zrobiłem, tak wiec prosze w razie czego mnie poprawic i co nieco wytłumaczyc jak powinienem to zinterpretowac, aby w przyszłosci nie meczyc grona moja.... :dziura:

czyli.... przepływomierz

jak widac z grupy 008 jest ok, bo 1>3>2, ale na 011 widac, ze zakładane, a rzeczywiste ciśnienie jest rozne :confused4: - przeładowanie turbiny od 2300 obr/min, przyczyna?

dalej turbina

tak jak wyzej (011) widac ze turbina przeładowuje :wallbash: co sie konczy trybem awaryjnym

błedy jakie były zapisane:

550 Regulacja początku wtrysku

różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY kat wtrysku 109-111, pali ok wiec do wymiany rozrzadu nie ruszam

575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym

różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY

519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71

zwarcie do plusa

sciagnałem dzisiaj rure od turbo i widac ze jest w niej troche oleju, co podobno sie zdarza

sztanga nie chodzi, probowałem rozruszac, ale na zapalonym silniku nie idzie;/ a 2 dni temu na obserwacji nie działała, po jakims czasie po logach zobaczyłem, ze chodzi, a teraz znowu nie :shocked:

Opublikowano

Ustaw statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku.... nie czekaj na wymiane rozrzadu.

Wykasuj bledy.

Kierownice masz konkretnie przypieczone.

Psikanie WD40... tylko wzruszam na to ramionami.

Czeka Cie niestety to http://www.a4-klub.pl/smf/all_tdi_czyszczenie_kierownic_vtg-t63377.0.html

Po czyszczeniu wykonaj ponownie logi dynamiczne.

Pozdrawiam

Opublikowano

tez mi sie wydaje, ze beda to kierownice, bo jak jechałem do niemiec predkosc przez 400 km cały czas ok 120-140 (z jedna przerwa na Orlen Wrocław :kox:) to nie łapał mi awaryjnego, a wczesniej sie zdarzało... czyli, musiało 'przedrzec' niestety tylko na 2 miesiace...[br]Dopisany: 27 Styczeń 2009, 10:50_________________________________________________dzis ku mojemu zaskoczeniu nie wpadł w awaryjny :blink: udało mi sie złapac predkosc 3x 180km/h przy obr ok 4000, a jak wiadomo 'powinno' byc 120 i max 3000 obr/min. teraz ciagnie jak zdrowy... moze mi ktos wyjasnic co z ta turbina jest?

Opublikowano

tez mi sie wydaje, ze beda to kierownice, bo jak jechałem do niemiec predkosc przez 400 km cały czas ok 120-140 (z jedna przerwa na Orlen Wrocław :kox:) to nie łapał mi awaryjnego, a wczesniej sie zdarzało... czyli, musiało 'przedrzec' niestety tylko na 2 miesiace...[br]Dopisany: 27 Styczeń 2009, 10:50_________________________________________________dzis ku mojemu zaskoczeniu nie wpadł w awaryjny :blink: udało mi sie złapac predkosc 3x 180km/h przy obr ok 4000, a jak wiadomo 'powinno' byc 120 i max 3000 obr/min. teraz ciagnie jak zdrowy... moze mi ktos wyjasnic co z ta turbina jest?

dales w palnik to i kierownice sie troszke odsyfily ... ale pewnie problem powroci ...

Opublikowano

zamieszczam log 011 dla turbiny po 'samonaprawie' (czyt. butowaniu) jak widac pomogło, bo nie wchodzi w awaryjny :good:turbogx0.th.jpg

Opublikowano

wahniecia cisnienia są znacznie... problem powroci i to szybciej niz Ci sie zdaje... :wink4:

Opublikowano

to ze problem powroci to zdaje sobie z tego sprawe i bez czyszczenia sie nie obejdzie, ale na razie ciesze sie 'moca' i czekam do wiosny, az zrobi sie ciepło, wtedy ja wykrece :chytry:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...