tomasz-gorz Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Logi dyn. 003 008 010 011 analizowałem moje logi wg instrukcji i nie wiem czy dobrze wszystko zrozumiałem i zrobiłem, tak wiec prosze w razie czego mnie poprawic i co nieco wytłumaczyc jak powinienem to zinterpretowac, aby w przyszłosci nie meczyc grona moja.... czyli.... przepływomierz jak widac z grupy 008 jest ok, bo 1>3>2, ale na 011 widac, ze zakładane, a rzeczywiste ciśnienie jest rozne - przeładowanie turbiny od 2300 obr/min, przyczyna? dalej turbina tak jak wyzej (011) widac ze turbina przeładowuje co sie konczy trybem awaryjnym błedy jakie były zapisane: 550 Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY kat wtrysku 109-111, pali ok wiec do wymiany rozrzadu nie ruszam 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY 519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 zwarcie do plusa sciagnałem dzisiaj rure od turbo i widac ze jest w niej troche oleju, co podobno sie zdarza sztanga nie chodzi, probowałem rozruszac, ale na zapalonym silniku nie idzie;/ a 2 dni temu na obserwacji nie działała, po jakims czasie po logach zobaczyłem, ze chodzi, a teraz znowu nie
AdasWawa Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 spsikaj wd-40 na sztange i wlacz bs11 mi kiedys pomoglo w AFN a jak nie pomoze to czyszczenie
przemik Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Ustaw statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku.... nie czekaj na wymiane rozrzadu. Wykasuj bledy. Kierownice masz konkretnie przypieczone. Psikanie WD40... tylko wzruszam na to ramionami. Czeka Cie niestety to http://www.a4-klub.pl/smf/all_tdi_czyszczenie_kierownic_vtg-t63377.0.html Po czyszczeniu wykonaj ponownie logi dynamiczne. Pozdrawiam
tomasz-gorz Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Opublikowano 3 Lutego 2009 tez mi sie wydaje, ze beda to kierownice, bo jak jechałem do niemiec predkosc przez 400 km cały czas ok 120-140 (z jedna przerwa na Orlen Wrocław ) to nie łapał mi awaryjnego, a wczesniej sie zdarzało... czyli, musiało 'przedrzec' niestety tylko na 2 miesiace...[br]Dopisany: 27 Styczeń 2009, 10:50_________________________________________________dzis ku mojemu zaskoczeniu nie wpadł w awaryjny udało mi sie złapac predkosc 3x 180km/h przy obr ok 4000, a jak wiadomo 'powinno' byc 120 i max 3000 obr/min. teraz ciagnie jak zdrowy... moze mi ktos wyjasnic co z ta turbina jest?
spanky Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 tez mi sie wydaje, ze beda to kierownice, bo jak jechałem do niemiec predkosc przez 400 km cały czas ok 120-140 (z jedna przerwa na Orlen Wrocław ) to nie łapał mi awaryjnego, a wczesniej sie zdarzało... czyli, musiało 'przedrzec' niestety tylko na 2 miesiace...[br]Dopisany: 27 Styczeń 2009, 10:50_________________________________________________dzis ku mojemu zaskoczeniu nie wpadł w awaryjny udało mi sie złapac predkosc 3x 180km/h przy obr ok 4000, a jak wiadomo 'powinno' byc 120 i max 3000 obr/min. teraz ciagnie jak zdrowy... moze mi ktos wyjasnic co z ta turbina jest? dales w palnik to i kierownice sie troszke odsyfily ... ale pewnie problem powroci ...
tomasz-gorz Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Opublikowano 10 Lutego 2009 zamieszczam log 011 dla turbiny po 'samonaprawie' (czyt. butowaniu) jak widac pomogło, bo nie wchodzi w awaryjny
przemik Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 wahniecia cisnienia są znacznie... problem powroci i to szybciej niz Ci sie zdaje...
tomasz-gorz Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Opublikowano 11 Lutego 2009 to ze problem powroci to zdaje sobie z tego sprawe i bez czyszczenia sie nie obejdzie, ale na razie ciesze sie 'moca' i czekam do wiosny, az zrobi sie ciepło, wtedy ja wykrece
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się