Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Proszę o analize logów


Recommended Posts

Posted

Logi dyn. 003 008 010 011

0311xb4.th.jpg

0810ve9.th.jpg

analizowałem moje logi wg instrukcji i nie wiem czy dobrze wszystko zrozumiałem i zrobiłem, tak wiec prosze w razie czego mnie poprawic i co nieco wytłumaczyc jak powinienem to zinterpretowac, aby w przyszłosci nie meczyc grona moja.... :dziura:

czyli.... przepływomierz

jak widac z grupy 008 jest ok, bo 1>3>2, ale na 011 widac, ze zakładane, a rzeczywiste ciśnienie jest rozne :confused4: - przeładowanie turbiny od 2300 obr/min, przyczyna?

dalej turbina

tak jak wyzej (011) widac ze turbina przeładowuje :wallbash: co sie konczy trybem awaryjnym

błedy jakie były zapisane:

550 Regulacja początku wtrysku

różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY kat wtrysku 109-111, pali ok wiec do wymiany rozrzadu nie ruszam

575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym

różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY

519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71

zwarcie do plusa

sciagnałem dzisiaj rure od turbo i widac ze jest w niej troche oleju, co podobno sie zdarza

sztanga nie chodzi, probowałem rozruszac, ale na zapalonym silniku nie idzie;/ a 2 dni temu na obserwacji nie działała, po jakims czasie po logach zobaczyłem, ze chodzi, a teraz znowu nie :shocked:

Posted

Ustaw statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku.... nie czekaj na wymiane rozrzadu.

Wykasuj bledy.

Kierownice masz konkretnie przypieczone.

Psikanie WD40... tylko wzruszam na to ramionami.

Czeka Cie niestety to http://www.a4-klub.pl/smf/all_tdi_czyszczenie_kierownic_vtg-t63377.0.html

Po czyszczeniu wykonaj ponownie logi dynamiczne.

Pozdrawiam

Posted

tez mi sie wydaje, ze beda to kierownice, bo jak jechałem do niemiec predkosc przez 400 km cały czas ok 120-140 (z jedna przerwa na Orlen Wrocław :kox:) to nie łapał mi awaryjnego, a wczesniej sie zdarzało... czyli, musiało 'przedrzec' niestety tylko na 2 miesiace...[br]Dopisany: 27 Styczeń 2009, 10:50_________________________________________________dzis ku mojemu zaskoczeniu nie wpadł w awaryjny :blink: udało mi sie złapac predkosc 3x 180km/h przy obr ok 4000, a jak wiadomo 'powinno' byc 120 i max 3000 obr/min. teraz ciagnie jak zdrowy... moze mi ktos wyjasnic co z ta turbina jest?

Posted

tez mi sie wydaje, ze beda to kierownice, bo jak jechałem do niemiec predkosc przez 400 km cały czas ok 120-140 (z jedna przerwa na Orlen Wrocław :kox:) to nie łapał mi awaryjnego, a wczesniej sie zdarzało... czyli, musiało 'przedrzec' niestety tylko na 2 miesiace...[br]Dopisany: 27 Styczeń 2009, 10:50_________________________________________________dzis ku mojemu zaskoczeniu nie wpadł w awaryjny :blink: udało mi sie złapac predkosc 3x 180km/h przy obr ok 4000, a jak wiadomo 'powinno' byc 120 i max 3000 obr/min. teraz ciagnie jak zdrowy... moze mi ktos wyjasnic co z ta turbina jest?

dales w palnik to i kierownice sie troszke odsyfily ... ale pewnie problem powroci ...

Posted

zamieszczam log 011 dla turbiny po 'samonaprawie' (czyt. butowaniu) jak widac pomogło, bo nie wchodzi w awaryjny :good:turbogx0.th.jpg

Posted

wahniecia cisnienia są znacznie... problem powroci i to szybciej niz Ci sie zdaje... :wink4:

Posted

to ze problem powroci to zdaje sobie z tego sprawe i bez czyszczenia sie nie obejdzie, ale na razie ciesze sie 'moca' i czekam do wiosny, az zrobi sie ciepło, wtedy ja wykrece :chytry:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...