ikarus2009 Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 Witam, na początku zaznaczę, że jest to mój pierwszy post także proszę o wyrozumiałość. Samochód: Audi A4 B6 2.0 ALT benzyna rocznik 2001 anglik Kilka dni temu pojawiła się kontrolka check engine. Po przeskanowaniu auta vagiem wyskoczyły następujące błędy. 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal oraz 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Na stronie Ross-Tech jest napisane że jest to grzałka sondy lambda. Z tego co wiem przewody od grzania są białe, jeszcze ich nie sprawdzałem zrobiłem diagnostykę komputerową. Co zrobiłem: (Wszystko zgodnie z instrukcją od BenyA4 - dzięki ) Wykonałem test sondy lambda w vagu w grupie 034. Test sondy pierwszej czyli tej przed katem wyszedł poprawnie (było TEST OK) Wykonałem test drugiej sondy lambda w grupie 036 . Test drugiej sondy za katem również wyszedł pozytywnie (TEST OK) Wykonałem test katalizatora. Katalizator ma zużycie 0,3 także również jest sprawny. I teraz tutaj mam kilka pytań do ludzi obeznanych w tych tematach. Po wykasowaniu błędów odpaleniu i zgaszeniu kilka razy silnika błędy się nie pojawiają. Błąd wyświetlił się dopiero za 4 godziny gdy silnik nie był tak nagrzany jak po diagnostyce. Co może być przyczyną? Czy jest to rzeczywiście grzałka sondy lambda przed katem i błąd wyświetla się w momencie gdy silnik jest zimny? Druga sprawa nie wiem czy związana z tym tematem jest taka że w momencie gdy auto jest na N (ma skrzynię bezstopniową) to obroty nie falują ale czasem lekko szturchnie samochodem, dzieje się to tylko na N na P, D oraz R wszystko jest w porządku. Proszę o pomoc i rozwiązanie błędu z sondą Pozdrawiam.
xsebo1 Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 Witam, na początku zaznaczę, że jest to mój pierwszy post także proszę o wyrozumiałość. Samochód: Audi A4 B6 2.0 ALT benzyna rocznik 2001 anglik Kilka dni temu pojawiła się kontrolka check engine. Po przeskanowaniu auta vagiem wyskoczyły następujące błędy. 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal oraz 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Na stronie Ross-Tech jest napisane że jest to grzałka sondy lambda. Z tego co wiem przewody od grzania są białe, jeszcze ich nie sprawdzałem zrobiłem diagnostykę komputerową. Co zrobiłem: (Wszystko zgodnie z instrukcją od BenyA4 - dzięki [emoji4] ) Wykonałem test sondy lambda w vagu w grupie 034. Test sondy pierwszej czyli tej przed katem wyszedł poprawnie (było TEST OK) Wykonałem test drugiej sondy lambda w grupie 036 . Test drugiej sondy za katem również wyszedł pozytywnie (TEST OK) Wykonałem test katalizatora. Katalizator ma zużycie 0,3 także również jest sprawny. I teraz tutaj mam kilka pytań do ludzi obeznanych w tych tematach. Po wykasowaniu błędów odpaleniu i zgaszeniu kilka razy silnika błędy się nie pojawiają. Błąd wyświetlił się dopiero za 4 godziny gdy silnik nie był tak nagrzany jak po diagnostyce. Co może być przyczyną? Czy jest to rzeczywiście grzałka sondy lambda przed katem i błąd wyświetla się w momencie gdy silnik jest zimny? Druga sprawa nie wiem czy związana z tym tematem jest taka że w momencie gdy auto jest na N (ma skrzynię bezstopniową) to obroty nie falują ale czasem lekko szturchnie samochodem, dzieje się to tylko na N na P, D oraz R wszystko jest w porządku. Proszę o pomoc i rozwiązanie błędu z sondą [emoji6] Pozdrawiam.Sonda mi siadła po około 250tkm, i tak samo przechodziła wymuszone testy. Po podłączeniu profesjonalnego kompa nie dawała dobrych odczytów. Nie zauważyłem wyższego spalania Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
ikarus2009 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2017 Witam, widzę że nikt nie odpowiedział na mój post, ale to nic bo problem rozwiązałem sam. Przyczyną była możliwe, że grzałka sondy lambda, ale nie miałem czasu żeby bawić się w sprawdzanie przewodów itp. Kupiłem nową oryginalną sondę lambda, wymieniłem i po problemie. Check engine sam zniknął Gdyby ktoś miał jakiś problem z odkręceniem sondy polecam uciąć przewody to klucz nałożycie na sonde i pójdzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się