radek.rosiak Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 (edytowane) Witam, mam problem żeby okreslić dokladnie co boli moje autko po skanowaniu pokazuje mi taki bląd 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Wymieniłem już zawór DV 100% sprawny, niedawno wymieniony również zawór odmy. Obroty na jałowym nie falują tylko auto zrobiło się bardzo mułowate. Grupy 002, 033: http://vaglog.com/log-002_033_1agRK3.html Grupy 115, 118: http://vaglog.com/log-115_118_EmPT29P.html Edytowane 11 Października 2017 przez radek.rosiak
Łukasz13 Opublikowano 12 Października 2017 Opublikowano 12 Października 2017 Auto jest po jakimś lekkim programie, błąd pojawia się przez to że turbo nie uzyskuje zdanego ciśnienia, i do tego bardzo kiepsko wstaje. Musisz sprawdzić szczelność dolotu, jak bedzie ok to katalizator do zwalenia i sprawdzenie czy nie zatkany plus oględziny strony gorącej turbiny czy nie popekana i czy klapka wg nie jest luźna. Przepłwyka za mało wskazuje prawdopodobnie też nadaj się do wymiany po potwierdzeniu że dolot szczelny. Możesz zrobić jeszcze loga 118 z odpiętą wtyczką od n75.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się