MisiekMisiek Opublikowano 15 Października 2017 Opublikowano 15 Października 2017 Hej cześć i czołgiem. Posiadam dwie A4 B5: 1. Pełny polift, silnik 1.8 125km poliftowe zegary z białym podświetleniem i cyfrowym zegarkiem. Produkcja: 12.1999r 2. Połowiczny lift, silnik 1.8t 150km na elektronicznej przepustnicy (potencjometr tak samo jak w mojej docelowej), zegary z czerwonym podświetleniem, analogowym zegarkiem bez fisa, na kontrolkach. Produkcja: 04.1999r. Teraz pojawia się pytanie, zamierzam przełożyć silniki, jak będzie z adaptacją 1.8t w samochodzie 1 i jak to będzie z zegarami, czy przy przekładce mogę zostawić wiązkę licznika i sam licznik z pełnego liftu? Na co muszę uważać i zwracać szczególną uwagę. Mechanikę i elektryke uwielbiam, dość spore doświadczenie posiadam ale nie przekładałem silników, stąd to pytanie. Dziękuję bardzo za wszelką pomoc forumowiczów! :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się