Jump to content
IGNORED

Swap hamulców A4/S4 B6 - serwo i pompa hamulcowa


Recommended Posts

Posted

Cześć,

 

Jestem na etapie zbierania gratów do swapu hamulców na te z S4 B6.

Mam już zaciski, jarzma, osłony tarcz, tarcze, klocki i przewody w stalowym oplocie. Czekam na felgi 18" :-)

 

Nurtuje mnie tylko kwestia pompy hamulcowej i serwa - czy one również powinny być wymienione na te z S4?

Przecież większy zacisk raczej będzie miał większa pojemność i pedał pewnie będzie głębiej wpadał.

 

No i pytanie bonusowe - jaka byłaby różnica gdybym jeszcze zmienił hamulce z tyłu?

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

 

 

Posted

Servo i pompa zostaje stara, różnicy jakiejś niema,wymiana tyłu to zawsze lepiej dla przodu,jak chcesz wymieniać to zakładaj odrazu 324 mm , zdecydowanie lepsze niż 300mm.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Posted
2 minuty temu, Gacek51 napisał:

jak chcesz wymieniać to zakładaj odrazu 324 mm , zdecydowanie lepsze niż 300mm.
 

Z czego 324? Jakich części szukać?

Posted

Niema gotowych takich zestawów, chyba że ktoś akurat sprzedaje,tarcze z S4 B8 trzeba stoczyć do 324mm , jarzma z A6 C6 , zaciski z S4 B6 lub hybrydy i śruby specjalne lub wiercić zwrotnice.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Posted

Ja zmieniałem przód na 345mm i tył na 300mm reszty nie ruszałem. Teraz żałuję że nie wstawiłem właśnie 330mm na tył. A hamowanie ... po przesiadce na większe koniecznie pasy zapnij... hamulce dużo wrażliwsze są.

Posted

Dlatego o tym pisałem, bo też miałem 300mm i była bieda, zmiana na 324mm i jest zdecydowanie lepiej,a koszty podobne ,to po co robić dwa razy to samo.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Posted
3 godziny temu, Gacek51 napisał:

zmiana na 324mm i jest zdecydowanie lepiej,

Hmm mam podobny problem potrzebuje zmienić tył z czego dobierałeś 324 ?

Posted

Trzeba wiedzieć co się chce i szukać , bo jako komplet to nigdzie nie występuje.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Posted

zacisk s4 b7, a jarzmo s4 b8

Posted
W dniu 18.10.2017 o 21:11, Robero321 napisał:

Hmm mam podobny problem potrzebuje zmienić tył z czego dobierałeś 324 ?

Zacisk S4 B6/7 + jarzmo A6C6 330 + tarcza S4B8 330 przetoczona na 324 + custom szpilki zwrotnica/jarzmo.

Posted

Dzięki Wam za rady :) Przyjechała jeszcze pompa hamulcowa, czekam na powrót zacisków z regeneracji i umawiam się z mechanikiem na swap :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...