Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap hamulców A4/S4 B6 - serwo i pompa hamulcowa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

Jestem na etapie zbierania gratów do swapu hamulców na te z S4 B6.

Mam już zaciski, jarzma, osłony tarcz, tarcze, klocki i przewody w stalowym oplocie. Czekam na felgi 18" :-)

 

Nurtuje mnie tylko kwestia pompy hamulcowej i serwa - czy one również powinny być wymienione na te z S4?

Przecież większy zacisk raczej będzie miał większa pojemność i pedał pewnie będzie głębiej wpadał.

 

No i pytanie bonusowe - jaka byłaby różnica gdybym jeszcze zmienił hamulce z tyłu?

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

 

 

Opublikowano

Servo i pompa zostaje stara, różnicy jakiejś niema,wymiana tyłu to zawsze lepiej dla przodu,jak chcesz wymieniać to zakładaj odrazu 324 mm , zdecydowanie lepsze niż 300mm.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
2 minuty temu, Gacek51 napisał:

jak chcesz wymieniać to zakładaj odrazu 324 mm , zdecydowanie lepsze niż 300mm.
 

Z czego 324? Jakich części szukać?

Opublikowano

Niema gotowych takich zestawów, chyba że ktoś akurat sprzedaje,tarcze z S4 B8 trzeba stoczyć do 324mm , jarzma z A6 C6 , zaciski z S4 B6 lub hybrydy i śruby specjalne lub wiercić zwrotnice.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja zmieniałem przód na 345mm i tył na 300mm reszty nie ruszałem. Teraz żałuję że nie wstawiłem właśnie 330mm na tył. A hamowanie ... po przesiadce na większe koniecznie pasy zapnij... hamulce dużo wrażliwsze są.

Opublikowano

Dlatego o tym pisałem, bo też miałem 300mm i była bieda, zmiana na 324mm i jest zdecydowanie lepiej,a koszty podobne ,to po co robić dwa razy to samo.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
3 godziny temu, Gacek51 napisał:

zmiana na 324mm i jest zdecydowanie lepiej,

Hmm mam podobny problem potrzebuje zmienić tył z czego dobierałeś 324 ?

Opublikowano

Trzeba wiedzieć co się chce i szukać , bo jako komplet to nigdzie nie występuje.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

zacisk s4 b7, a jarzmo s4 b8

Opublikowano
W dniu 18.10.2017 o 21:11, Robero321 napisał:

Hmm mam podobny problem potrzebuje zmienić tył z czego dobierałeś 324 ?

Zacisk S4 B6/7 + jarzmo A6C6 330 + tarcza S4B8 330 przetoczona na 324 + custom szpilki zwrotnica/jarzmo.

Opublikowano

Dzięki Wam za rady :) Przyjechała jeszcze pompa hamulcowa, czekam na powrót zacisków z regeneracji i umawiam się z mechanikiem na swap :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...