Kamil11212 Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 Witam, jestem niedawno posiadaczem a4 b6 2.0 ALT z lpg ( pon jestem umówiony do gazownika w celu sprawdzenia instalacji gazowej ) i podlaczyłem osobiście pod komputer wykazało takie błędy: 7 Faults Found: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded ( Katalizator, bank 1 - niski próg sprawności ) 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent ( Cylinder / cylindry - wykrycie wypadania zapłonów ) 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected ( Cylinder 3 - wypadanie zapłonów ) P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected ( Cylinder 4 - wypadanie zapłonów ) P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected ( Cylinder 1 - wypadanie zapłonów ) P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected ( Cylinder 2 - wypadanie zapłonów ) P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded ( Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga - b.jałowy ) Przy zgaszeniu silnika czuć lpg, silnik nie przerywa w ogóle na gazie ma przyspieszenie, chodź bardzo rzadko wpadnie w rezonans silnik i delikatnie opadają obroty ale zaraz jest ok i na dłuższa mete. Poza gazownikiem co w pierwszej kolejności sprawdzić? ( wymieniłem kompletny rozrzad, wszystkie filtry, olej 5w40 motula x8100 , płyn chłodniczy, poduszkę silnika ). Skasowałem błędy jutro z samego rana idę obczaić co znów złapał ( po ok. 50km załączył się znów check engine ).
rade Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 Zaczął bym od sprawdzenia czy na benzynie jest to samo... Jak będziesz miał problemy z zapłonem to i gazu dobrze nie ustawisz. Wyczyść błędy, pojeździj trochę na Pb i znów sprawdź. Błąd katalizatora będziesz mieć tak czy siak. Jak by się pozostałe błędy pojawiały to świece i cewki do sprawdzenia/ wymiany. Potem skasuj błędy, ustaw gaz, pojeździj trochę i znów sprawdź błędy.
Kamil11212 Opublikowano 22 Października 2017 Autor Opublikowano 22 Października 2017 1 godzinę temu, rade napisał: Zaczął bym od sprawdzenia czy na benzynie jest to samo... Jak będziesz miał problemy z zapłonem to i gazu dobrze nie ustawisz. Wyczyść błędy, pojeździj trochę na Pb i znów sprawdź. Błąd katalizatora będziesz mieć tak czy siak. Jak by się pozostałe błędy pojawiały to świece i cewki do sprawdzenia/ wymiany. Potem skasuj błędy, ustaw gaz, pojeździj trochę i znów sprawdź błędy. Po przejezdzeniu 150 km wczoraj na gazie blad tylko jest 17544 uboga mieszanka. Ale pojezdze na benzynie i zobacze czy cos zalapie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się