Kris38 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Gość który ustawiał mi lpg powiedział ze pętla mi wtryski przy 6tys i zrobił żeby w granicy przy której pętla przełączało na benzynę .. reduktor kme twin , kabel 8mm i to pewnie kwestia ze dysze są mało rozwiercone a wtryski to barracuda 130Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
zwonko Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 (edytowane) Trzeba by sprawdzić czy nie leci ciśnienie. Niby twin to duży zapas ale kto to wie. Jeśli to faktycznie dysze to można wiercić. Znaczy nie polecam samemu choć sam to robiłem u siebie i się dało. Ale gazman ma lepszy sprzęt. Ponoć na 130 idzie zrobić nawet więcej niż 210 bez dysz. Można też zerknąć czy butla nie jest do jazdy na wstecznym Edytowane 27 Października 2017 przez zwonko
Kris38 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 A nie lepiej zamiast wiercić w ogóle wywalić te dysze nawet przy seri 163 km ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
zwonko Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Raczej nie lepiej. Nie wiem dokładnie trzeba by jakiegoś instalatora zapytać. Wg mnie może być problem z niskimi czasami (wolne obroty).
zwonko Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 http://lpg-forum.pl/barracuda-made-in-poland-t19972-945.html Tu ktoś ma bez dysz 140KM na ciśnieniu 0.8 a Twin ma 0.9. ty masz jeszcze 23KM więcej... Kto wie. Trzeba gaziarze zapytać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się