Sawciu90 Posted November 12, 2017 Posted November 12, 2017 Witam. Proszę o analizę logów dynamicznych bo ja się niezabardzo na tym znam a chcę mieć sprawne w 100% auto no i będę myślał też o chipie Mam nadzieję, że porobiłem dobrze logi Silnik 1.8T BFB wyskakuje tylko błąd 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent więc będę zaniedługo termostat wymieniał.
Sawciu90 Posted November 12, 2017 Author Posted November 12, 2017 Proszę bardzo log 115-118 http://log.malonetuning.com/chart/34818#H8KLCADCrcKUCFoCA23CjUEOw4IwDATDv8KScyxRAcO9TMKVwoMhVmrCqSTClcOjwqDDksOXwpPCtMKiw6LDkMKjZ3bDl8ODYMKew6nDtcOgSBAkwpU5G3txwrbDgSkJwq9UT2sCRRJUMsK7wolvEgVNwrAALsOcGntnZE%2FDoFExwpM2eMK1KsKFwppBw6%2FDoXPChMKNcBh1G8Krw4k%2FUVV3woLDr8Onw7jDtsODWDTDpXnDosOtacOXO8O3BQR7woElw5UAAAA%3D log 003-020 http://log.malonetuning.com/chart/34821#H8KLCAABwpUIWgIDbcOLQQ7CgjAQwoXDocK7w4zCusKTCCrClyFdVMKZw5RJwqBDwqbCg0FPD8KVaFx0w7nCvsKXwr%2FDr8OhLsOTwo0TYVRZw6YMw67DpF3DgVHClMOfwrRPB8KREmkwwoLDo0lPUkMTXDHCrFzCisKjCcODwoDCrx%2FCgXJ8w5gnw4lkf0fDq8KgwqnDsMK5w47Clzpfw6vDnH05LCZ5HsOZwoo2wp3DtxsiTzASw6kAAAA%3D log 002-033 http://log.malonetuning.com/chart/34820#H8KLCAA1wpUIWgIDbcOMw4EKwoMwDMOGw7F3w4nCuQHChcONwpfCkR7DqgxdQBtJwqPDqMKew57CqWx4w6gxwr%2FCj3%2FDmhZeMnbCnAjCo8OKPGVwwpV3Bw7CosO8wqHDr8OpIFIiDUZwLWkhNTTDgRXDg8OKR3E1wqHDr3HDuxMow4fCt8KdSSbCuw3CtcKDwrrDgMKPMj%2FDi8Ocw7w4w4wmeRrDmMOOw5fCjcO3OwsJC8KAw5IAAAA%3D
Sawciu90 Posted November 12, 2017 Author Posted November 12, 2017 tak błąd był wykasowany przed logami
Łukasz13 Posted November 12, 2017 Posted November 12, 2017 No wygląda że ok, choć troche dziwnie krótkie czasy wtrysków.
Sawciu90 Posted November 12, 2017 Author Posted November 12, 2017 A te krótkie czasy wtrysków czym mogą być spowodowane? Mapami czy może być coś uszkodzone? Dodam, że wymieniłem filtr paliwa na Bosch i strasznie piszczy i będę go wymieniał na oryginalny. Przed boschem mechanik założył mi Knechta i po tygodniu sie rozleciał.
Łukasz13 Posted November 12, 2017 Posted November 12, 2017 No wlasnie te krotkie czasy wtryskow moga byc spowodowane problemami z cisnieniem paliwa, a regulator jest w filtrze, ale jesli wymieniasz filtr powinno to rozwiazac problem. Zrob log 002+033 po wymianie filtra.
Sawciu90 Posted November 13, 2017 Author Posted November 13, 2017 Ok. Dzięki za analizę. Jak wymienię filtr to zrobię jeszcze raz te logi co napisałeś i wrzucę.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now