Cguurek Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 Witam. Proszę o analize logów czy z moim autkiem wszystko ok. http://vaglogger.apphb.com/log/5a09af6b72d16ba9f415bc77 http://vaglogger.apphb.com/log/5a09b03372d16ba9f415bc78 http://vaglogger.apphb.com/log/5a09b06772d16ba9f415bc7a logi robione na PB. Z góry dzięki za pomoc
przem8 Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 Auto po programie. 2 linki są jednakowe. Turbo trochę przeładowuje, spore spalanie stukowe w grupie 20. Kiedy zmieniałeś świece? Sprawdź zawór dv, bo chyba nie upuszcza od razu.
Cguurek Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Opublikowano 13 Listopada 2017 Świece nie wiem kiedy były zmieniane ale jak je oglądałem wyglądały na świeże. Zawór dv ma jakieś 2 miesiące wiec powinien być sprawny. Mogę jeszcze zrobić jakieś logi żeby wszystko było pewne?
przem8 Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 Masz 2+33?, bo 2 razy wkleiłeś 3+20
Cguurek Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Opublikowano 13 Listopada 2017 mam ale nie może mi zczytac http://vaglogger.apphb.com/ i nie wiem jak wrzucic
Łukasz13 Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 Wstaw plik normalnie jako załącznik.
Cguurek Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Opublikowano 13 Listopada 2017 ok dzieki wielkie LOG-01-002-033-xxx.csv
Łukasz13 Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 Turbo przeładowuje, raczej to nie seryjne k03, wtryski też nie seria. Zrób jeszcze 002+031
Cguurek Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Opublikowano 13 Listopada 2017 wtryski sa od S3 BAM a co do turba wydaje mi sie ze seryjne powinno być
Cguurek Opublikowano 14 Listopada 2017 Autor Opublikowano 14 Listopada 2017 jeszcze jakbyś mógł te logi sprawdzić LOG-01-031-002-xxx.csv
Łukasz13 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 (edytowane) To jest a4 b7? bo sterownik nie jest z b7 tylko z b6, nie wiem co tuner miał na myśli tworząc ten program ale nie jest to dobrze zrobione jeśli chodzi o afr. Turbo przeładowuje. Genralnie wygląda to jakby ktoś wrzucił jakis gotowy sterownik lub program. Edytowane 15 Listopada 2017 przez Łukasz13
Cguurek Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Opublikowano 15 Listopada 2017 No tak b7... czyli co w tej sytuacji najlepiej robić nowy program?
Łukasz13 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 No najlepiej by było zrobić to od początku, w okolicach 3 tyś masz strzał z doładowania na 1,5 bar, nie jest to jakoś super zdrowe dla motoru i osprzętu (sprzełgo itd) potem doładowanie mniejsze, zapłony cofa dość mocno, afr najpierw ok potem w okolicy 5 tys obr program zadaje uboższą mieszanke, przy 6 tyś zalewa paliwem, generalnie napewno można to zrobić lepiej, motor pewnie od razu sie nie rozpadnie ale na dłuższą mete warto to poprawić.
Cguurek Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Opublikowano 15 Listopada 2017 Ok czyli wszystko jasne trzeba nowy dobry program... a mam jeszcze pytanie odnośnie korekt wtryskiwaczy. Dzisiaj byłem na ustawieniu gazu i gościu mówił ze korekty paliwa szaleją od -15 do 25 i szkoda póki co ustawiać. Jak psikal w okolicy kolektora ssacego na odme bodajże to korekty się zerowaly. Czy może to być spowodowane jakaś nieszczelnościa w okolicach odmy czy też wina złych korekt paliwowych w programie.
Cguurek Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Opublikowano 16 Listopada 2017 jak Panowie pomoże ktoś???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się