Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Proszę o analize logów czy z moim autkiem wszystko ok. 

http://vaglogger.apphb.com/log/5a09af6b72d16ba9f415bc77

http://vaglogger.apphb.com/log/5a09b03372d16ba9f415bc78

http://vaglogger.apphb.com/log/5a09b06772d16ba9f415bc7a

logi robione na PB.

Z góry dzięki za pomoc

Opublikowano

Auto po programie. 2 linki są jednakowe. Turbo trochę przeładowuje,  spore spalanie stukowe w grupie 20. Kiedy zmieniałeś świece? Sprawdź zawór dv, bo chyba nie upuszcza od razu.

Opublikowano

Świece nie wiem kiedy były zmieniane ale jak je oglądałem wyglądały na świeże. Zawór dv ma jakieś 2 miesiące wiec powinien być sprawny. Mogę jeszcze zrobić jakieś logi żeby wszystko było pewne?

Opublikowano

Masz 2+33?, bo 2 razy wkleiłeś 3+20

Opublikowano

Turbo przeładowuje, raczej to nie seryjne k03, wtryski też nie seria. Zrób jeszcze 002+031

Opublikowano

wtryski sa od S3 BAM a co do turba wydaje mi sie ze seryjne powinno być

Opublikowano (edytowane)

To jest a4 b7? bo sterownik nie jest z b7 tylko z b6, nie wiem co tuner miał na myśli tworząc ten program ale nie jest to dobrze zrobione jeśli chodzi o afr. Turbo przeładowuje. Genralnie wygląda to jakby ktoś wrzucił jakis gotowy sterownik lub program.

Edytowane przez Łukasz13
Opublikowano

No tak b7... czyli co w tej sytuacji najlepiej robić nowy program?

Opublikowano

No najlepiej by było zrobić to od początku, w okolicach 3 tyś masz strzał z doładowania na 1,5 bar, nie jest to jakoś super zdrowe dla motoru i osprzętu (sprzełgo itd) potem doładowanie mniejsze, zapłony cofa dość mocno, afr najpierw ok potem w okolicy 5 tys obr program zadaje uboższą mieszanke, przy 6 tyś zalewa paliwem, generalnie napewno można to zrobić lepiej, motor pewnie od razu sie nie rozpadnie ale na dłuższą mete warto to poprawić.

Opublikowano

Ok czyli wszystko jasne trzeba nowy dobry program... a mam jeszcze pytanie odnośnie korekt wtryskiwaczy. Dzisiaj byłem na ustawieniu gazu i gościu mówił ze korekty paliwa szaleją od -15 do 25 i szkoda póki co ustawiać. Jak psikal w okolicy kolektora ssacego na odme bodajże to korekty się zerowaly. Czy może to być spowodowane jakaś nieszczelnościa w okolicach odmy czy też wina złych korekt paliwowych w programie.

Opublikowano

jak Panowie pomoże ktoś???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...