Cguurek Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Witam. Proszę o analize logów czy z moim autkiem wszystko ok. http://vaglogger.apphb.com/log/5a09af6b72d16ba9f415bc77 http://vaglogger.apphb.com/log/5a09b03372d16ba9f415bc78 http://vaglogger.apphb.com/log/5a09b06772d16ba9f415bc7a logi robione na PB. Z góry dzięki za pomoc
przem8 Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Auto po programie. 2 linki są jednakowe. Turbo trochę przeładowuje, spore spalanie stukowe w grupie 20. Kiedy zmieniałeś świece? Sprawdź zawór dv, bo chyba nie upuszcza od razu.
Cguurek Posted November 13, 2017 Author Posted November 13, 2017 Świece nie wiem kiedy były zmieniane ale jak je oglądałem wyglądały na świeże. Zawór dv ma jakieś 2 miesiące wiec powinien być sprawny. Mogę jeszcze zrobić jakieś logi żeby wszystko było pewne?
Cguurek Posted November 13, 2017 Author Posted November 13, 2017 mam ale nie może mi zczytac http://vaglogger.apphb.com/ i nie wiem jak wrzucic
Cguurek Posted November 13, 2017 Author Posted November 13, 2017 ok dzieki wielkie LOG-01-002-033-xxx.csv
Łukasz13 Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Turbo przeładowuje, raczej to nie seryjne k03, wtryski też nie seria. Zrób jeszcze 002+031
Cguurek Posted November 13, 2017 Author Posted November 13, 2017 wtryski sa od S3 BAM a co do turba wydaje mi sie ze seryjne powinno być
Cguurek Posted November 14, 2017 Author Posted November 14, 2017 jeszcze jakbyś mógł te logi sprawdzić LOG-01-031-002-xxx.csv
Łukasz13 Posted November 15, 2017 Posted November 15, 2017 (edited) To jest a4 b7? bo sterownik nie jest z b7 tylko z b6, nie wiem co tuner miał na myśli tworząc ten program ale nie jest to dobrze zrobione jeśli chodzi o afr. Turbo przeładowuje. Genralnie wygląda to jakby ktoś wrzucił jakis gotowy sterownik lub program. Edited November 15, 2017 by Łukasz13
Cguurek Posted November 15, 2017 Author Posted November 15, 2017 No tak b7... czyli co w tej sytuacji najlepiej robić nowy program?
Łukasz13 Posted November 15, 2017 Posted November 15, 2017 No najlepiej by było zrobić to od początku, w okolicach 3 tyś masz strzał z doładowania na 1,5 bar, nie jest to jakoś super zdrowe dla motoru i osprzętu (sprzełgo itd) potem doładowanie mniejsze, zapłony cofa dość mocno, afr najpierw ok potem w okolicy 5 tys obr program zadaje uboższą mieszanke, przy 6 tyś zalewa paliwem, generalnie napewno można to zrobić lepiej, motor pewnie od razu sie nie rozpadnie ale na dłuższą mete warto to poprawić.
Cguurek Posted November 15, 2017 Author Posted November 15, 2017 Ok czyli wszystko jasne trzeba nowy dobry program... a mam jeszcze pytanie odnośnie korekt wtryskiwaczy. Dzisiaj byłem na ustawieniu gazu i gościu mówił ze korekty paliwa szaleją od -15 do 25 i szkoda póki co ustawiać. Jak psikal w okolicy kolektora ssacego na odme bodajże to korekty się zerowaly. Czy może to być spowodowane jakaś nieszczelnościa w okolicach odmy czy też wina złych korekt paliwowych w programie.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now