Jump to content
IGNORED

Analiza logów 1.8T


Recommended Posts

Posted

Witam.

 

Proszę o analize logów czy z moim autkiem wszystko ok. 

http://vaglogger.apphb.com/log/5a09af6b72d16ba9f415bc77

http://vaglogger.apphb.com/log/5a09b03372d16ba9f415bc78

http://vaglogger.apphb.com/log/5a09b06772d16ba9f415bc7a

logi robione na PB.

Z góry dzięki za pomoc

Posted

Auto po programie. 2 linki są jednakowe. Turbo trochę przeładowuje,  spore spalanie stukowe w grupie 20. Kiedy zmieniałeś świece? Sprawdź zawór dv, bo chyba nie upuszcza od razu.

Posted

Świece nie wiem kiedy były zmieniane ale jak je oglądałem wyglądały na świeże. Zawór dv ma jakieś 2 miesiące wiec powinien być sprawny. Mogę jeszcze zrobić jakieś logi żeby wszystko było pewne?

Posted

Masz 2+33?, bo 2 razy wkleiłeś 3+20

Posted

Wstaw plik normalnie jako załącznik.

Posted

Turbo przeładowuje, raczej to nie seryjne k03, wtryski też nie seria. Zrób jeszcze 002+031

Posted

wtryski sa od S3 BAM a co do turba wydaje mi sie ze seryjne powinno być

Posted

jeszcze jakbyś mógł te logi sprawdzić

LOG-01-031-002-xxx.csv

Posted (edited)

To jest a4 b7? bo sterownik nie jest z b7 tylko z b6, nie wiem co tuner miał na myśli tworząc ten program ale nie jest to dobrze zrobione jeśli chodzi o afr. Turbo przeładowuje. Genralnie wygląda to jakby ktoś wrzucił jakis gotowy sterownik lub program.

Edited by Łukasz13
Posted

No tak b7... czyli co w tej sytuacji najlepiej robić nowy program?

Posted

No najlepiej by było zrobić to od początku, w okolicach 3 tyś masz strzał z doładowania na 1,5 bar, nie jest to jakoś super zdrowe dla motoru i osprzętu (sprzełgo itd) potem doładowanie mniejsze, zapłony cofa dość mocno, afr najpierw ok potem w okolicy 5 tys obr program zadaje uboższą mieszanke, przy 6 tyś zalewa paliwem, generalnie napewno można to zrobić lepiej, motor pewnie od razu sie nie rozpadnie ale na dłuższą mete warto to poprawić.

Posted

Ok czyli wszystko jasne trzeba nowy dobry program... a mam jeszcze pytanie odnośnie korekt wtryskiwaczy. Dzisiaj byłem na ustawieniu gazu i gościu mówił ze korekty paliwa szaleją od -15 do 25 i szkoda póki co ustawiać. Jak psikal w okolicy kolektora ssacego na odme bodajże to korekty się zerowaly. Czy może to być spowodowane jakaś nieszczelnościa w okolicach odmy czy też wina złych korekt paliwowych w programie.

Posted

jak Panowie pomoże ktoś???

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...