rafalinsky1906 Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 Cześć, mam problem z osadzającym się "masłem" w odmie, na bagnecie i pod korkiem. Rano jak odpalam to trochę pokuleje, potem jest ok. Dodam, że auto dłuzej się grzeje niż wcześniej przy takich temperaturach. Oleju nie bierze, płyn chłodniczy ok, bez oczek oleju, kolor jak ori. Głowica robiona pół roku temu, auto ładnie się zbiera. Dodam, że codziennie do pracy robie ok. 30km z czego połowa na autostradzie. Błędów sprawdzonych na VAG brak. Podejrzewam, że może być jakiś problem z odpowietrzeniem silnika. Wymieniłem tydzień temu odme tą dobrze dostępną od góry (Była całkowice zasyfiona "masłem"). Naczytałem się tych postów i podejrzewam: eżektor, jakiś zawór pcv (ogólnie jakieś zaworki regulujące ciśnienie). Tylko problem taki, że w temtach które sprawdzałem nieaktualne są już zdjęcia... Dlatego prośba do kogoś kto sie zna na tamcie jakby mógł podrzucić schemat tego układu (gdzie jaki zaworek). Będę oddawał auto do znajomego mechanika w przyszłym tygodniu i chciałbym wiedzieć co wcześniej kupic (jakie zaworki), i ma mi je wymienić jeśli będą niesprawne. Na jaki element z układu odpowietrzenia zwrócić uwagę? Wszelkie pomocne wskazówki mile widziane.
rafalinsky1906 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2018 Pomoże ktoś? Temat nadal aktualny
przem8 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 (edytowane) Wpisz sobie w googlach "schemat odmy/odpowietrzenie skrzyni korbowej 1.8t" i znajdziesz. Szukanie samemu nie boli. Może masz uwalony termostat i jest niedogrzany silnik, co zimą sprzyja gromadzeniu się masła. To, że na zegarze masz 90 stopni nie oznacza, że rzeczywiście tak jest. Edytowane 16 Stycznia 2018 przez przem8
rafalinsky1906 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2018 W dniu 16.01.2018 o 21:56, przem8 napisał: Wpisz sobie w googlach "schemat odmy/odpowietrzenie skrzyni korbowej 1.8t" i znajdziesz. Szukanie samemu nie boli. Może masz uwalony termostat i jest niedogrzany silnik, co zimą sprzyja gromadzeniu się masła. To, że na zegarze masz 90 stopni nie oznacza, że rzeczywiście tak jest. Dzięki, szukałem w googlach ale nie trafiłem na tak czytelny temat. Termostat wymieniałem 10 tysięcy kilometrów temu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się