Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana zaworków odpowietrzających silnik


rafalinsky1906

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

mam problem z osadzającym się "masłem" w odmie, na bagnecie i pod korkiem. Rano jak odpalam to trochę pokuleje, potem jest ok. Dodam, że auto dłuzej się grzeje niż wcześniej przy takich temperaturach. Oleju nie bierze, płyn chłodniczy ok, bez oczek oleju, kolor jak ori. Głowica robiona pół roku temu, auto ładnie się zbiera. Dodam, że codziennie do pracy robie ok. 30km z czego połowa na autostradzie. Błędów sprawdzonych na VAG brak.

 

Podejrzewam, że może być jakiś problem z odpowietrzeniem silnika. Wymieniłem tydzień temu odme tą dobrze dostępną od góry (Była całkowice zasyfiona "masłem").

 

Naczytałem się tych postów i podejrzewam: eżektor, jakiś zawór pcv (ogólnie jakieś zaworki regulujące ciśnienie). Tylko problem taki, że w temtach które sprawdzałem nieaktualne są już zdjęcia...

Dlatego prośba do kogoś kto sie zna na tamcie jakby mógł podrzucić schemat tego układu (gdzie jaki zaworek). Będę oddawał auto do znajomego mechanika w przyszłym tygodniu i chciałbym wiedzieć co wcześniej kupic (jakie zaworki), i ma mi je wymienić jeśli będą niesprawne.

 

 

Na jaki element z układu odpowietrzenia zwrócić uwagę?  Wszelkie pomocne wskazówki mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisz sobie w googlach "schemat odmy/odpowietrzenie skrzyni korbowej 1.8t" i znajdziesz. Szukanie samemu nie boli. 

Może masz uwalony termostat i jest niedogrzany silnik, co zimą sprzyja gromadzeniu się masła. To, że na zegarze masz 90 stopni nie oznacza, że rzeczywiście tak jest.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.01.2018 o 21:56, przem8 napisał:

Wpisz sobie w googlach "schemat odmy/odpowietrzenie skrzyni korbowej 1.8t" i znajdziesz. Szukanie samemu nie boli. 

Może masz uwalony termostat i jest niedogrzany silnik, co zimą sprzyja gromadzeniu się masła. To, że na zegarze masz 90 stopni nie oznacza, że rzeczywiście tak jest.

Dzięki, szukałem w googlach ale nie trafiłem na tak czytelny temat.

Termostat wymieniałem 10 tysięcy kilometrów temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...