damian81Z Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 (edytowane) witam ,mam taki problem przestał wchodzić 5 bieg, tzn nie wchodzi przy predkosci powyzej 50km/h, jak próbuje tak odrazu po ruszeniu 1,2,3,4 to wejdzie z bardzo mała predkoscia, wymieniłem sprzegło ,olej jest, ten krzyżak przy skrzyni wymieniony,został mi jeszcze mechanizm lewarka do wymiany choć podejrzewam uszkodzenie synchronizatora potrzebuje opini kogos kto sie zna na skrzyniach czy jak 5 bieg wchodzi przy małej predkosci to czy synchronizator jest sprawny moze ktos wie czy skrzynia FHN z passata b5 130km pasuje mocowaniem ? Edytowane 2 Grudnia 2017 przez damian81Z
Hezen Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 Co do 5 biegu to nie pomogę, bo nie wiem.FHN podejdzie, ale nie wiem czy półośki podejdą? Możliwe że flansze wewnętrznych przegubów są inne.Wszystkie skrzynie 5b sprzężane z PD są zamienne z VPJest to najdłuższa skrzynia 5b pod sprzęgło 228mm Wysłane z OP3T
damian81Z Opublikowano 24 Listopada 2017 Autor Opublikowano 24 Listopada 2017 Wlasnie zamontowałem skrzynie FHN od passata b5 130kM,pasuje p&p,dluższe przełożenia ale bedzie to kwestia przyzwyczajenia nogiWysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka
Hezen Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 Kwestia przyzwyczajenia [emoji4]Na tą skrzynkę ludzie narzekają gdy jadą za kimś z prędkością 70km/h bo nie wiadomo czy wbić 4 czy 5 (jakoś tak to było na forach jak czytałem, ale mogę się mylić) ale poza tym to skrzynia godna polecenia.Sam chce wrzucić tą skrzynkę zamiast automata ale już skrzynia leży rok czasu i nie ma kiedy zrobić tej przekładki - auto muszę mieć codziennie w użytku :/Wracając do długości skrzynek na tych samych obrotach, skrzynia DUK - tylko ta jedna byla bodajże montowana w AJM (115KM) jest szybsza o 7 km/h od tej sprzężanej z AFN (110KM)Natomiast FHN (130KM) jest szybsza o 7-8 km/h od DUK, oraz 14-15 km/h od tych z AFN (np. EEN)Więc tak to wygląda, od najkrótszej do najdłuższej: EEN - DUK - FHN/GGB Wysłane z OP3T
damian81Z Opublikowano 2 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2017 Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka
damian81Z Opublikowano 2 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2017 Odpowiedz dlaczego 5 bieg nie wchodził Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka
damian81Z Opublikowano 2 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2017 48 minut temu, Hezen napisał: Pęknięty synchronizator Wysłane z OP3T dokładnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się