Gość elmo Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Fotel kierowcy buja sie do przodu i do tyły podczas przyspieszania i hamowania..... szukałem dziś śrub mocujących na szybko ale sie nie dopatrzyłem , sa jakies najczęstsze miejsca w których sie odkręca wygląda tak jak by oparcie sie bardziej bujało niż siedzisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertzmudzki 0 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 to nie sruby tylko wyrobione prowadnice sa na allegro takie specialne plastkiki co sie wklada i przestaja sie bujac poszukaj znajdziesz napewno.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Oparcie też może się bujać, luz się robi na regulacji położenia oparcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-żółw 1 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 to nie sruby tylko wyrobione prowadnice sa na allegro takie specialne plastkiki co sie wklada i przestaja sie bujac poszukaj znajdziesz napewno.. jak ta czesc sie dokladnie nazywa? bo prawdopodobnie potrzebuje cos takiego ale cos kiepsko mi idzie szukanie na allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 jak ta czesc sie dokladnie nazywa? bo prawdopodobnie potrzebuje cos takiego Każdy nazywa to inaczej, przykładowe aukcje: http://moto.allegro.pl/item198885486_slizgi_foteli_vw_golf_i_ii_iii_passat_audi_80.html http://moto.allegro.pl/item200164014_slizgi_sylikonowe_do_siedzen_vw_audi_rarytas_.html wielkie dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kunio 2 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 to jeszcze niech ktos napisze jak wyciagnac siedzenie kierowcy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=11750.0 Wersja bez elektryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej 0 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 a czy skrzypienie fotela kierowcy to też wina tych slizgow?,od paru dni to sie odezwalo umnie .slychać to przy każdym poruszeniu i jest to bardzo denerwujące, całą przyjemność jazdy trafia szla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabalaba 0 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Fotel kierowcy buja sie do przodu i do tyły podczas przyspieszania i hamowania... A ja bym sprawdził, czy nie jest pęknięta rurka szkieletu siedzenia (z przodu pod siedziskiem) . Szwagier w swojej tak miał, pospawał i gitara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kunio 2 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Każdy nazywa to inaczej, przykładowe aukcje: http://moto.allegro.pl/item198885486_slizgi_foteli_vw_golf_i_ii_iii_passat_audi_80.html http://moto.allegro.pl/item200164014_slizgi_sylikonowe_do_siedzen_vw_audi_rarytas_.html wielkie dzieki czy to z pierwszej aukcji bedzie pasowalo do B5? Kupiłem takie slizgi w ASO i dalej mi fotel stuka :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się