Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4/B7] Nie działa jeden z pilotów centralnego.


Turc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam dwa kluczyki o tym samym numerze modelu, więc wg. mnie wszystko powinno być ok.

Kluczyk 1:

  • Mogę otworzyć auto ręcznie
  • Mogę odpalić auto
  • Mogę otworzyć auto z centralnego pilota i zamknąć
  • Nie działa przycisk na pilocie do otwierania bagażnika

Kluczyk 2:

  • Mogę otworzyć auto ręcznie
  • Mogę odpalić auto
  • Nie Mogę otworzyć auto z centralnego pilota i zamknąć
  • Nie działa przycisk na pilocie do otwierania bagażnika

 

Kluczyk 1 bez problemu koduje się na różnych kanałach za pomocą VCDS. Po wymianie baterii zakodował się bez problemu.

Kluczyk 2 nie można zakodować za pomocą VCDS. Po wymianie baterii nie można dalej zakodować

 

Moje pytania do was:

  1. Kluczyk 2 - co może być przyczyną, że nie chce się zakodować? Padnięta elektronika?
  2. Kluczyk 1 - dlaczego nie działa przycisk otwierania bagażnika z centralnego pilota?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Edytowane przez Turc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwieranie bagażnika z kluczyka, polega na przytrzymaniu przez 2-3 sek. przycisku środkowego.
Tak robisz?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, GreGoriO napisał:

Otwieranie bagażnika z kluczyka, polega na przytrzymaniu przez 2-3 sek. przycisku środkowego.
Tak robisz?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dzięki, GreGoriO otwierania bagażnika działa :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to na uwaloną elektronikę kluczyka nr. 2:hi:

W 2006 w B7 zastosowano ( jak dobrze pamiętam ) nowe systemy transmisji i kodowania zdalnego sterowania centralnego zamka i immobilizera .

Jaki masz kluczyk ?

U mnie jest taki : 8E0 837 220K

20170425_195934.jpg

20170427_212126.jpg

Jak na wiosnę mi padł to był nie lada problem z kupnem takiego samego, w końcu się udało na E-bayu :hi:

Jak Ci się uda kupić taki sam jaki masz i będzie sprawny to przekładasz elektronikę do swojego, kodujesz i śmiga :D

PS

Próbowałem swojego reanimować , wymieniłem ori kwarc ( ten z napisem 32768 na ten C2KNR2M )  bo wydawało mi się że to jego wina , ale nie stety nie pomogło :kwasny:

Mój zapasowy i serwisowy jak się okazało pochodziły z zupełnie innego auta i dopiero jak mi padł ten używany przez osiem latek to się okazało że pozostałymi dwoma można sie tylko pobawić w piaskownicy :lol1::whistling:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej  @piotrsob1 - mam identyczny numer kluczyka, więc może być ciężko ze znalezieniem go jak tak mówisz.

Odnośnie kwarcu - czy Twój zamiennik był odpowiedni i czy mogę użyć jeszcze jakiś innych ewentualnie.

Wiesz może jak sprawdzę czy kluczyk wysyła jakiś sygnał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro w b6 można zaadaptować zarówno K jak i Q, to myślę że nie powinno być problemu do b7.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Turc napisał:

Hej  @piotrsob1 - mam identyczny numer kluczyka, więc może być ciężko ze znalezieniem go jak tak mówisz.

Odnośnie kwarcu - czy Twój zamiennik był odpowiedni i czy mogę użyć jeszcze jakiś innych ewentualnie.

Wiesz może jak sprawdzę czy kluczyk wysyła jakiś sygnał?

Akurat teraz na allegro jest wysyp takich kluczyków :decayed::

https://allegro.pl/listing?string=8E0 837 220K&description=1&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-uni-1-5-1003

Mój zamiennik kwarcu miał takie same parametry jak ori , czyli częstotliwość rezonansową 32768 Hz, niestety nie on był przyczyną niesprawności kluczyka .

Jak kluczyk sprawdzić zakodować masz tutaj filmik, według niego robiłem u siebie :

Jakość jego jest licha, ale idzie się domyślić o co biega :)

Jakby co to tutaj masz cały temat o kodowaniu kluczyków :

 

:hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@piotrsob1 Własnie na tym filmiku się opierałem kodując kluczyki :) oby dwa kluczyki były testowane/kodowane za pomocą VCDS i tylko pierwszy dał się zakodować.

Troszkę sprecyzuję moje pytanie odnośnie testowania - czy da się sprawdzić jakkolwiek czy jakiś sygnał wysyła kluczyk ( mam działający i nie więc łatwo będę mógł z identyfikować)? I za pomocą czego to mogę w miarę w prosty sposób sprawdzić? Jakiś miernik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Turc napisał:

@piotrsob1 Własnie na tym filmiku się opierałem kodując kluczyki :) oby dwa kluczyki były testowane/kodowane za pomocą VCDS i tylko pierwszy dał się zakodować.

Troszkę sprecyzuję moje pytanie odnośnie testowania - czy da się sprawdzić jakkolwiek czy jakiś sygnał wysyła kluczyk ( mam działający i nie więc łatwo będę mógł z identyfikować)? I za pomocą czego to mogę w miarę w prosty sposób sprawdzić? Jakiś miernik?

Są takie mierniki mierzące dokładnie częstotliwość sygnału emitowanego przez kluczyk , tutaj przykład: 

https://ru.aliexpress.com/store/product/4-Bit-Digital-Display-Of-Radio-Frequency-IR-Test-Micro-Computer-Measuring-Instruments-Car-Key-Wireless/203740_32520618238.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...