Turc Posted November 19, 2017 Posted November 19, 2017 (edited) Witam, Mam dwa kluczyki o tym samym numerze modelu, więc wg. mnie wszystko powinno być ok. Kluczyk 1: Mogę otworzyć auto ręcznie Mogę odpalić auto Mogę otworzyć auto z centralnego pilota i zamknąć Nie działa przycisk na pilocie do otwierania bagażnika Kluczyk 2: Mogę otworzyć auto ręcznie Mogę odpalić auto Nie Mogę otworzyć auto z centralnego pilota i zamknąć Nie działa przycisk na pilocie do otwierania bagażnika Kluczyk 1 bez problemu koduje się na różnych kanałach za pomocą VCDS. Po wymianie baterii zakodował się bez problemu. Kluczyk 2 nie można zakodować za pomocą VCDS. Po wymianie baterii nie można dalej zakodować Moje pytania do was: Kluczyk 2 - co może być przyczyną, że nie chce się zakodować? Padnięta elektronika? Kluczyk 1 - dlaczego nie działa przycisk otwierania bagażnika z centralnego pilota? Z góry dzięki za odpowiedzi. Edited November 20, 2017 by Turc
GreGoriO Posted November 19, 2017 Posted November 19, 2017 Otwieranie bagażnika z kluczyka, polega na przytrzymaniu przez 2-3 sek. przycisku środkowego. Tak robisz?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Turc Posted November 20, 2017 Author Posted November 20, 2017 14 godzin temu, GreGoriO napisał: Otwieranie bagażnika z kluczyka, polega na przytrzymaniu przez 2-3 sek. przycisku środkowego. Tak robisz? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dzięki, GreGoriO otwierania bagażnika działa
piotrsob1 Posted November 21, 2017 Posted November 21, 2017 (edited) Wygląda to na uwaloną elektronikę kluczyka nr. 2 W 2006 w B7 zastosowano ( jak dobrze pamiętam ) nowe systemy transmisji i kodowania zdalnego sterowania centralnego zamka i immobilizera . Jaki masz kluczyk ? U mnie jest taki : 8E0 837 220K Jak na wiosnę mi padł to był nie lada problem z kupnem takiego samego, w końcu się udało na E-bayu Jak Ci się uda kupić taki sam jaki masz i będzie sprawny to przekładasz elektronikę do swojego, kodujesz i śmiga PS Próbowałem swojego reanimować , wymieniłem ori kwarc ( ten z napisem 32768 na ten C2KNR2M ) bo wydawało mi się że to jego wina , ale nie stety nie pomogło Mój zapasowy i serwisowy jak się okazało pochodziły z zupełnie innego auta i dopiero jak mi padł ten używany przez osiem latek to się okazało że pozostałymi dwoma można sie tylko pobawić w piaskownicy Edited November 21, 2017 by piotrsob1
Turc Posted November 22, 2017 Author Posted November 22, 2017 Hej @piotrsob1 - mam identyczny numer kluczyka, więc może być ciężko ze znalezieniem go jak tak mówisz. Odnośnie kwarcu - czy Twój zamiennik był odpowiedni i czy mogę użyć jeszcze jakiś innych ewentualnie. Wiesz może jak sprawdzę czy kluczyk wysyła jakiś sygnał?
GreGoriO Posted November 22, 2017 Posted November 22, 2017 Skoro w b6 można zaadaptować zarówno K jak i Q, to myślę że nie powinno być problemu do b7. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
piotrsob1 Posted November 22, 2017 Posted November 22, 2017 (edited) 5 godzin temu, Turc napisał: Hej @piotrsob1 - mam identyczny numer kluczyka, więc może być ciężko ze znalezieniem go jak tak mówisz. Odnośnie kwarcu - czy Twój zamiennik był odpowiedni i czy mogę użyć jeszcze jakiś innych ewentualnie. Wiesz może jak sprawdzę czy kluczyk wysyła jakiś sygnał? Akurat teraz na allegro jest wysyp takich kluczyków : https://allegro.pl/listing?string=8E0 837 220K&description=1&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-uni-1-5-1003 Mój zamiennik kwarcu miał takie same parametry jak ori , czyli częstotliwość rezonansową 32768 Hz, niestety nie on był przyczyną niesprawności kluczyka . Jak kluczyk sprawdzić zakodować masz tutaj filmik, według niego robiłem u siebie : Jakość jego jest licha, ale idzie się domyślić o co biega Jakby co to tutaj masz cały temat o kodowaniu kluczyków : Edited November 22, 2017 by piotrsob1
Turc Posted November 22, 2017 Author Posted November 22, 2017 @piotrsob1 Własnie na tym filmiku się opierałem kodując kluczyki oby dwa kluczyki były testowane/kodowane za pomocą VCDS i tylko pierwszy dał się zakodować. Troszkę sprecyzuję moje pytanie odnośnie testowania - czy da się sprawdzić jakkolwiek czy jakiś sygnał wysyła kluczyk ( mam działający i nie więc łatwo będę mógł z identyfikować)? I za pomocą czego to mogę w miarę w prosty sposób sprawdzić? Jakiś miernik?
piotrsob1 Posted November 23, 2017 Posted November 23, 2017 4 godziny temu, Turc napisał: @piotrsob1 Własnie na tym filmiku się opierałem kodując kluczyki oby dwa kluczyki były testowane/kodowane za pomocą VCDS i tylko pierwszy dał się zakodować. Troszkę sprecyzuję moje pytanie odnośnie testowania - czy da się sprawdzić jakkolwiek czy jakiś sygnał wysyła kluczyk ( mam działający i nie więc łatwo będę mógł z identyfikować)? I za pomocą czego to mogę w miarę w prosty sposób sprawdzić? Jakiś miernik? Są takie mierniki mierzące dokładnie częstotliwość sygnału emitowanego przez kluczyk , tutaj przykład: https://ru.aliexpress.com/store/product/4-Bit-Digital-Display-Of-Radio-Frequency-IR-Test-Micro-Computer-Measuring-Instruments-Car-Key-Wireless/203740_32520618238.html
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now