Jump to content
IGNORED

[A4/B7] Nie działa jeden z pilotów centralnego.


Turc

Recommended Posts

Witam,

Mam dwa kluczyki o tym samym numerze modelu, więc wg. mnie wszystko powinno być ok.

Kluczyk 1:

  • Mogę otworzyć auto ręcznie
  • Mogę odpalić auto
  • Mogę otworzyć auto z centralnego pilota i zamknąć
  • Nie działa przycisk na pilocie do otwierania bagażnika

Kluczyk 2:

  • Mogę otworzyć auto ręcznie
  • Mogę odpalić auto
  • Nie Mogę otworzyć auto z centralnego pilota i zamknąć
  • Nie działa przycisk na pilocie do otwierania bagażnika

 

Kluczyk 1 bez problemu koduje się na różnych kanałach za pomocą VCDS. Po wymianie baterii zakodował się bez problemu.

Kluczyk 2 nie można zakodować za pomocą VCDS. Po wymianie baterii nie można dalej zakodować

 

Moje pytania do was:

  1. Kluczyk 2 - co może być przyczyną, że nie chce się zakodować? Padnięta elektronika?
  2. Kluczyk 1 - dlaczego nie działa przycisk otwierania bagażnika z centralnego pilota?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Edited by Turc
Link to comment
Share on other sites

Otwieranie bagażnika z kluczyka, polega na przytrzymaniu przez 2-3 sek. przycisku środkowego.
Tak robisz?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, GreGoriO napisał:

Otwieranie bagażnika z kluczyka, polega na przytrzymaniu przez 2-3 sek. przycisku środkowego.
Tak robisz?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dzięki, GreGoriO otwierania bagażnika działa :thumbup1:

Link to comment
Share on other sites

Wygląda to na uwaloną elektronikę kluczyka nr. 2:hi:

W 2006 w B7 zastosowano ( jak dobrze pamiętam ) nowe systemy transmisji i kodowania zdalnego sterowania centralnego zamka i immobilizera .

Jaki masz kluczyk ?

U mnie jest taki : 8E0 837 220K

20170425_195934.jpg

20170427_212126.jpg

Jak na wiosnę mi padł to był nie lada problem z kupnem takiego samego, w końcu się udało na E-bayu :hi:

Jak Ci się uda kupić taki sam jaki masz i będzie sprawny to przekładasz elektronikę do swojego, kodujesz i śmiga :D

PS

Próbowałem swojego reanimować , wymieniłem ori kwarc ( ten z napisem 32768 na ten C2KNR2M )  bo wydawało mi się że to jego wina , ale nie stety nie pomogło :kwasny:

Mój zapasowy i serwisowy jak się okazało pochodziły z zupełnie innego auta i dopiero jak mi padł ten używany przez osiem latek to się okazało że pozostałymi dwoma można sie tylko pobawić w piaskownicy :lol1::whistling:

Edited by piotrsob1
Link to comment
Share on other sites

Hej  @piotrsob1 - mam identyczny numer kluczyka, więc może być ciężko ze znalezieniem go jak tak mówisz.

Odnośnie kwarcu - czy Twój zamiennik był odpowiedni i czy mogę użyć jeszcze jakiś innych ewentualnie.

Wiesz może jak sprawdzę czy kluczyk wysyła jakiś sygnał?

Link to comment
Share on other sites

Skoro w b6 można zaadaptować zarówno K jak i Q, to myślę że nie powinno być problemu do b7.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, Turc napisał:

Hej  @piotrsob1 - mam identyczny numer kluczyka, więc może być ciężko ze znalezieniem go jak tak mówisz.

Odnośnie kwarcu - czy Twój zamiennik był odpowiedni i czy mogę użyć jeszcze jakiś innych ewentualnie.

Wiesz może jak sprawdzę czy kluczyk wysyła jakiś sygnał?

Akurat teraz na allegro jest wysyp takich kluczyków :decayed::

https://allegro.pl/listing?string=8E0 837 220K&description=1&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-uni-1-5-1003

Mój zamiennik kwarcu miał takie same parametry jak ori , czyli częstotliwość rezonansową 32768 Hz, niestety nie on był przyczyną niesprawności kluczyka .

Jak kluczyk sprawdzić zakodować masz tutaj filmik, według niego robiłem u siebie :

Jakość jego jest licha, ale idzie się domyślić o co biega :)

Jakby co to tutaj masz cały temat o kodowaniu kluczyków :

 

:hi:

Edited by piotrsob1
Link to comment
Share on other sites

@piotrsob1 Własnie na tym filmiku się opierałem kodując kluczyki :) oby dwa kluczyki były testowane/kodowane za pomocą VCDS i tylko pierwszy dał się zakodować.

Troszkę sprecyzuję moje pytanie odnośnie testowania - czy da się sprawdzić jakkolwiek czy jakiś sygnał wysyła kluczyk ( mam działający i nie więc łatwo będę mógł z identyfikować)? I za pomocą czego to mogę w miarę w prosty sposób sprawdzić? Jakiś miernik?

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Turc napisał:

@piotrsob1 Własnie na tym filmiku się opierałem kodując kluczyki :) oby dwa kluczyki były testowane/kodowane za pomocą VCDS i tylko pierwszy dał się zakodować.

Troszkę sprecyzuję moje pytanie odnośnie testowania - czy da się sprawdzić jakkolwiek czy jakiś sygnał wysyła kluczyk ( mam działający i nie więc łatwo będę mógł z identyfikować)? I za pomocą czego to mogę w miarę w prosty sposób sprawdzić? Jakiś miernik?

Są takie mierniki mierzące dokładnie częstotliwość sygnału emitowanego przez kluczyk , tutaj przykład: 

https://ru.aliexpress.com/store/product/4-Bit-Digital-Display-Of-Radio-Frequency-IR-Test-Micro-Computer-Measuring-Instruments-Car-Key-Wireless/203740_32520618238.html

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...