Rejo788 Opublikowano 25 Listopada 2017 Opublikowano 25 Listopada 2017 Witam.Z gory mowie ze nie wiem czy dobry dzial jesli zly to przepraszam i prosze o przeniesienie we wlasciwy.A przechodzac do rzeczy czy czyscil ktos kanaly dolotowe glowicy bez sciagania jej i moglby wytlumaczyc jak ustawic zawory itp zeby nagar nie wpadl do srodka ?I oczywiscie czy jest sens to czyscic bo tak mnie naszlo bo bd czysciil kolektor dolotowy to pomyslalem ze moze odrazu tez te kanaly w glowicy wyczyscic?Z gory dziekuje za odpowiedz.
lukaszooo Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 Gdy robiłem to pierwszy raz ustawiałem zawór tak aby był zamknięty. Moze dopadła mnie rutyna ale już nic nie ustawiam tylko wsadzam w kanał pistolet, dmucham wysokim ciśnieniem i skrobie, najgorsze jest to że cały syf wali w twarz więc lepiej jest robić to odkurzaczem tyle że nie posiadam tak mocnego odkurzacza. Napinka jest gdy gwintuje się głowice po krzywym wkręceniu świecy a tytaj mamy jedynie nagar
karaluch8 Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Ja tam sie nie pierdzieliłem, wszystko do cylindra. Później tam tylko kompresji przez chwile nie miał, coś tam postukał, poszczelał, na obroty sie nie chciał wkręcić, kijowo odpalał. Ale przepalił, i jeździ także izi.
lukaszooo Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Wsadzenie pistoletu z przedłużką 20cm do kanału nic nie kosztuje a 3/4 nagaru wyleci.
wesz82 Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 47 minut temu, karaluch8 napisał: Ja tam sie nie pierdzieliłem, wszystko do cylindra. Później tam tylko kompresji przez chwile nie miał, coś tam postukał, poszczelał, na obroty sie nie chciał wkręcić, kijowo odpalał. Ale przepalił, i jeździ także izi. Nie takie easy.... Koles zrzucal glowice bo ktos zapchal zawory i auto zylo swoim zyciem... Sposob kazdy na swoj ja bym zamknal zawory a jezeli robilbym dla klienta to tymbardziej. Wiem czasu wiecej bo trzeba walem zakrecic ale pewnosc jest ze nie bedzie ala
lukaszooo Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Jesli zastanowic sie na tym dluzej to lepiej zeby nagar polecial do silnika niz zostal pod zaworem bo styk z glowica to najwazniejszy element zaworu. Ja zauważyłam ze gdy zawor jest w dole to dmuchajac pistoletem syf lepiej wylatuje nam w twarz ☺ Jak by tego nie robic to jesli dmucha sie pistoletem to wszystkie duze kawalki wylatuja wiec nie ma wiekszej roznicy jak zawor jest ustawiony.
wesz82 Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Lokej,bo albo go wydmuchasz w twarz albo w cylinder. Ale jak zostawisz to sobie samo to wtedy zawor moze nie domykac sie przez paprocha. Swoja droga to kup okulary ochronne za 20zl takie ala do nurkowania kawalek chusty i nie martwisz sie paprochami.
lukaszooo Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Do środka tego nie wdmuchasz bo koniec pistoletu jest w głowicy a powietrze wylatuje do zew. Okulary mam, kask do piaskowania też a i tak robie bez
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się