Pandzior Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Witam wszystkich. Problem mój polega na tym,że po odebraniu auta od mechanika (wymiana przegubu oraz klocków) kierownica trzęsie się przy 100km/h natomiast kierownica odchylona jest lekko w lewo, autko natomiast ściąga w prawo. Proszę o pomoc.
Gość spedyt Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Jeżeli wcześniej było dobrze to znak że mechanik coś źle zmontował. Jedź do niego i pogadaj o tych objawach
adadur Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Witam wszystkich. Problem mój polega na tym,że po odebraniu auta od mechanika (wymiana przegubu oraz klocków) kierownica trzęsie się przy 100km/h natomiast kierownica odchylona jest lekko w lewo, autko natomiast ściąga w prawo. Proszę o pomoc. Jednym słowem tragerdia. jaki przegub??? w A4 są 4 wahacze + końcówka drążka kierowniczego + stabilizator na stronę jak było przed wymianą? Sprawdz dokręcenie kół. Jeśli wymieniałeś końcówkę drążka kierowniczego to trzeba jechac ustawić auto.
Pandzior Opublikowano 7 Marca 2007 Autor Opublikowano 7 Marca 2007 Wymieniany był przegub lewego przedniego koła. Przed oddaniem do mechanika wszystko było w porzadku, oprócz oczywiscie pukającego przegubu.
adadur Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Wymieniłem ci co przypada na jedną stronę auta - wiec, albo wymienił jeden z czterech wahaczy albo końcówkę drążka? Dokładnie co robił?
szogun0 Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Adadur nie kombinuj. Aby zmienić przegub homokinetyczny odkręcił wahacze, aby wyciągnąć półoś z przegubem z piasty.
adadur Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Adadur nie kombinuj. Aby zmienić przegub homokinetyczny odkręcił wahacze, aby wyciągnąć półoś z przegubem z piasty. Fakt - chyba że o to chodzi. Tak sie sugerowałem że chodzi o zawieszenie bo większośc z nim ma właśnie problemy.
Norbi TDI Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Jedz do tego artysty bo mógl przy składaniu zawieszenia poprostu dokrecic śruby i tyle a powinno to wygladac tak ze dokreci, musi auto opuscic z podnosnika aby sobie na miejsce wskoczylo to co powinno, podniesc jeszcze raz i dopiero definitywnie zakrecic śruby. Koleś to przerabial w Passacie tak mu namieszali tylko ze sciagalo go bardzo ale wlasnie kiera byla ok prosta
bratpit Opublikowano 8 Marca 2007 Opublikowano 8 Marca 2007 Adadur nie kombinuj. Aby zmienić przegub homokinetyczny odkręcił wahacze, aby wyciągnąć półoś z przegubem z piasty. ale wystarczy odkręcic na sworzniach 2 górne wachacze, wymienic przegub i wszystko później poskręcać do kupy i nic z kierownicą niepowinno sie przestawić - chyba że majster poodkręcał drązki kierownicze heh
bialy4 Opublikowano 8 Marca 2007 Opublikowano 8 Marca 2007 Coś mi się wydaje, że on do wymiany przegubu wymontował drążek a potem kombinował
Pandzior Opublikowano 10 Marca 2007 Autor Opublikowano 10 Marca 2007 ten artysta mechanik kierownice założył krzywo jak rozbierał deskę rozdzielczą. Auto nadal ściąga po puszczeniu kierownicy, na dodatek przy ruszaniu i czasem przy zmianie biegów i przyspieszaniu a nawet czasem przy hamowaniu słysze takie dziwne stuknięcie w kole(tym w którym wymieniany był przegó
Gość spedyt Opublikowano 11 Marca 2007 Opublikowano 11 Marca 2007 Auto nadal ściąga po puszczeniu kierownicy, na dodatek przy ruszaniu i czasem przy zmianie biegów i przyspieszaniu a nawet czasem przy hamowaniu słysze takie dziwne stuknięcie w kole(tym w którym wymieniany był przegó Nie czekaj tylko zapierniczaj na diagnostyk, najlepiej do innego zakładu :exclaim: Niech Ci sprawdzą dokładnie zawiechę
adadur Opublikowano 12 Marca 2007 Opublikowano 12 Marca 2007 ten artysta mechanik kierownice założył krzywo jak rozbierał deskę rozdzielczą. Auto nadal ściąga po puszczeniu kierownicy, na dodatek przy ruszaniu i czasem przy zmianie biegów i przyspieszaniu a nawet czasem przy hamowaniu słysze takie dziwne stuknięcie w kole(tym w którym wymieniany był przegó Faktycznie artysta - następnym razem zapytaj czy stać go na pokrywanie kosztów twego leczenia?
Pandzior Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Opublikowano 14 Marca 2007 byłem na diagnostyce i kolo powiedział że jeden, chyba dolny tylny (taki skręcony) wahacz jest w stanie tragicznym. kierownica drżała bo n afelgach miałem chyba z kilo błota. Przy wymianie opon się wyjaśniło. Czy wahacz firmy delphi to dobry wybor??? :twisted:
areckid Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 No to juz cos wiecej wiemy. Czy wahacz firmy delphi to dobry wybor???raczej odradzam, kup Febi, TRW lub Lemforder i bedzie ok; np. poszukaj na Allegro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się