Pandzior 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Witam wszystkich. Problem mój polega na tym,że po odebraniu auta od mechanika (wymiana przegubu oraz klocków) kierownica trzęsie się przy 100km/h natomiast kierownica odchylona jest lekko w lewo, autko natomiast ściąga w prawo. Proszę o pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Jeżeli wcześniej było dobrze to znak że mechanik coś źle zmontował. Jedź do niego i pogadaj o tych objawach Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 13 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Witam wszystkich. Problem mój polega na tym,że po odebraniu auta od mechanika (wymiana przegubu oraz klocków) kierownica trzęsie się przy 100km/h natomiast kierownica odchylona jest lekko w lewo, autko natomiast ściąga w prawo. Proszę o pomoc. Jednym słowem tragerdia. jaki przegub??? w A4 są 4 wahacze + końcówka drążka kierowniczego + stabilizator na stronę jak było przed wymianą? Sprawdz dokręcenie kół. Jeśli wymieniałeś końcówkę drążka kierowniczego to trzeba jechac ustawić auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pandzior 0 Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 Wymieniany był przegub lewego przedniego koła. Przed oddaniem do mechanika wszystko było w porzadku, oprócz oczywiscie pukającego przegubu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 13 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Wymieniłem ci co przypada na jedną stronę auta - wiec, albo wymienił jeden z czterech wahaczy albo końcówkę drążka? Dokładnie co robił? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun0 9 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Adadur nie kombinuj. Aby zmienić przegub homokinetyczny odkręcił wahacze, aby wyciągnąć półoś z przegubem z piasty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 13 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Adadur nie kombinuj. Aby zmienić przegub homokinetyczny odkręcił wahacze, aby wyciągnąć półoś z przegubem z piasty. Fakt - chyba że o to chodzi. Tak sie sugerowałem że chodzi o zawieszenie bo większośc z nim ma właśnie problemy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norbi TDI 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Jedz do tego artysty bo mógl przy składaniu zawieszenia poprostu dokrecic śruby i tyle a powinno to wygladac tak ze dokreci, musi auto opuscic z podnosnika aby sobie na miejsce wskoczylo to co powinno, podniesc jeszcze raz i dopiero definitywnie zakrecic śruby. Koleś to przerabial w Passacie tak mu namieszali tylko ze sciagalo go bardzo ale wlasnie kiera byla ok prosta Link to comment Share on other sites More sharing options...
bratpit 3 Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Adadur nie kombinuj. Aby zmienić przegub homokinetyczny odkręcił wahacze, aby wyciągnąć półoś z przegubem z piasty. ale wystarczy odkręcic na sworzniach 2 górne wachacze, wymienic przegub i wszystko później poskręcać do kupy i nic z kierownicą niepowinno sie przestawić - chyba że majster poodkręcał drązki kierownicze heh Link to comment Share on other sites More sharing options...
bialy4 0 Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Coś mi się wydaje, że on do wymiany przegubu wymontował drążek a potem kombinował Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pandzior 0 Posted March 10, 2007 Author Share Posted March 10, 2007 ten artysta mechanik kierownice założył krzywo jak rozbierał deskę rozdzielczą. Auto nadal ściąga po puszczeniu kierownicy, na dodatek przy ruszaniu i czasem przy zmianie biegów i przyspieszaniu a nawet czasem przy hamowaniu słysze takie dziwne stuknięcie w kole(tym w którym wymieniany był przegó Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Auto nadal ściąga po puszczeniu kierownicy, na dodatek przy ruszaniu i czasem przy zmianie biegów i przyspieszaniu a nawet czasem przy hamowaniu słysze takie dziwne stuknięcie w kole(tym w którym wymieniany był przegó Nie czekaj tylko zapierniczaj na diagnostyk, najlepiej do innego zakładu :exclaim: Niech Ci sprawdzą dokładnie zawiechę Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 13 Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 ten artysta mechanik kierownice założył krzywo jak rozbierał deskę rozdzielczą. Auto nadal ściąga po puszczeniu kierownicy, na dodatek przy ruszaniu i czasem przy zmianie biegów i przyspieszaniu a nawet czasem przy hamowaniu słysze takie dziwne stuknięcie w kole(tym w którym wymieniany był przegó Faktycznie artysta - następnym razem zapytaj czy stać go na pokrywanie kosztów twego leczenia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pandzior 0 Posted March 14, 2007 Author Share Posted March 14, 2007 byłem na diagnostyce i kolo powiedział że jeden, chyba dolny tylny (taki skręcony) wahacz jest w stanie tragicznym. kierownica drżała bo n afelgach miałem chyba z kilo błota. Przy wymianie opon się wyjaśniło. Czy wahacz firmy delphi to dobry wybor??? :twisted: Link to comment Share on other sites More sharing options...
areckid 0 Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 No to juz cos wiecej wiemy. Czy wahacz firmy delphi to dobry wybor???raczej odradzam, kup Febi, TRW lub Lemforder i bedzie ok; np. poszukaj na Allegro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now