Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeguby wewnętrzne do wymiany?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Ostatnio zakładałem tu temat w sprawie poduszki skrzyni biegów bo na zimnym silniku biegi zmieniając dawały charakterystyczny stukot, jak silnik sie zagrzał było ok. Poduszka zmieniona a stukanie nadal pozostało na dodatek doszła głośniejsza praca silnika przy wiekszych obrotach i drganie kierownicą. Lewarek nie drży, tylko przy dodaniu gazu np na 4 biegu kołysze sie przód tył. Wyczytałem w Internecie że przyczyną mogą być poduszki silnika lub przeguby we wnętrze. Poduszki wydają się ok bo silnikiem nie telepie a na postoju auto zachowuje się normalnie. Dorzucam filmik przegubów czy ktoś może ocenić czy są sprawne? Gdzie szukać przyczyny...

 

 

received_2067979670088908_s01.mp4

Edytowane przez flatron12
Zmiana sformułowań, filmiku
Opublikowano

Ktoś zna przyczynę? 

Opublikowano

Dziś mechanik stwierdził ze to padająca skrzynia... Czyżby było aż tak źle?

Opublikowano

Ciężko z tego filmiku wywnioskować, ale wygląda jak luzy na flanszy skrzyni. Najlepiej by było rozpiąć przeguby i masz diagnozę 100% czy luz masz na przegubach czy na samej flanszy...

Opublikowano

ps. drgania kierownicy i głośniejsza praca silnika są prawdopodobnie spowodowane przez instalacje LPG. kiedy przełączam na benzynę wszystko wraca do normy

Opublikowano
W dniu 28.11.2017 o 19:44, kamil-vag napisał:

Ciężko z tego filmiku wywnioskować, ale wygląda jak luzy na flanszy skrzyni. Najlepiej by było rozpiąć przeguby i masz diagnozę 100% czy luz masz na przegubach czy na samej flanszy...

Kamil jesli to luzy na flanszy co w takim przypadku trzeba zrobic?

Opublikowano

Ale luzy jakie poprzeczne czy wzdłużne ? 

Opublikowano (edytowane)

poprzeczne kamil

 

Edit:

ma to jakies znaczenie czy poprzeczny czy wzdluzny?

Edytowane przez kubabkb
Opublikowano

Wzdłużny (przód tył w poziomie) - to raczej normalne, ale poprzeczne (góra dół, prawo-lewo) to już nie akceptowalne... 

Na flanszy powinno być łożysko...

N39-0432.png

Konstrukcja wałka kołnierzowego 
1 -  Wałek kołnierzowy 
2 -  Łożysko igiełkowe (łożysko igiełkowe specjalne) 
3 -  Pierścień dystansowy 
4 -  Pierścień dystansowy - dodatkowo zamontowany przy średnicy wielowypustu 30 mm 
5 -  Pierścień zabezpieczający 

 Wskazówka
Łożysko igiełkowe (łożysko igiełkowe specjalne) stawiają opór przy wymontowanym wałku kołnierzowym. Nie oznacza to jednak, że łożyska są uszkodzone. 
 

Opublikowano (edytowane)

wiec musze wymienic na poczatku przeguby wewnetrzne bo za kazdym razem jak jakde na czwartym i piatym biegu musze delikatnie operowac gazem przed osiagniecem 2100 obrotow zeby wibracje(telepanie pod autem) niebyly zbyt mocne

Edytowane przez kubabkb

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...