flatron12 Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 (edytowane) Witam. Ostatnio zakładałem tu temat w sprawie poduszki skrzyni biegów bo na zimnym silniku biegi zmieniając dawały charakterystyczny stukot, jak silnik sie zagrzał było ok. Poduszka zmieniona a stukanie nadal pozostało na dodatek doszła głośniejsza praca silnika przy wiekszych obrotach i drganie kierownicą. Lewarek nie drży, tylko przy dodaniu gazu np na 4 biegu kołysze sie przód tył. Wyczytałem w Internecie że przyczyną mogą być poduszki silnika lub przeguby we wnętrze. Poduszki wydają się ok bo silnikiem nie telepie a na postoju auto zachowuje się normalnie. Dorzucam filmik przegubów czy ktoś może ocenić czy są sprawne? Gdzie szukać przyczyny... received_2067979670088908_s01.mp4 Edytowane 26 Listopada 2017 przez flatron12 Zmiana sformułowań, filmiku
flatron12 Opublikowano 28 Listopada 2017 Autor Opublikowano 28 Listopada 2017 Dziś mechanik stwierdził ze to padająca skrzynia... Czyżby było aż tak źle?
kamil-vag Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 Ciężko z tego filmiku wywnioskować, ale wygląda jak luzy na flanszy skrzyni. Najlepiej by było rozpiąć przeguby i masz diagnozę 100% czy luz masz na przegubach czy na samej flanszy...
flatron12 Opublikowano 28 Listopada 2017 Autor Opublikowano 28 Listopada 2017 ps. drgania kierownicy i głośniejsza praca silnika są prawdopodobnie spowodowane przez instalacje LPG. kiedy przełączam na benzynę wszystko wraca do normy
kubabkb Opublikowano 2 Grudnia 2017 Opublikowano 2 Grudnia 2017 W dniu 28.11.2017 o 19:44, kamil-vag napisał: Ciężko z tego filmiku wywnioskować, ale wygląda jak luzy na flanszy skrzyni. Najlepiej by było rozpiąć przeguby i masz diagnozę 100% czy luz masz na przegubach czy na samej flanszy... Kamil jesli to luzy na flanszy co w takim przypadku trzeba zrobic?
kamil-vag Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Ale luzy jakie poprzeczne czy wzdłużne ?
kubabkb Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 (edytowane) poprzeczne kamil Edit: ma to jakies znaczenie czy poprzeczny czy wzdluzny? Edytowane 3 Grudnia 2017 przez kubabkb
kamil-vag Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Wzdłużny (przód tył w poziomie) - to raczej normalne, ale poprzeczne (góra dół, prawo-lewo) to już nie akceptowalne... Na flanszy powinno być łożysko... Konstrukcja wałka kołnierzowego 1 - Wałek kołnierzowy 2 - Łożysko igiełkowe (łożysko igiełkowe specjalne) 3 - Pierścień dystansowy 4 - Pierścień dystansowy - dodatkowo zamontowany przy średnicy wielowypustu 30 mm 5 - Pierścień zabezpieczający Wskazówka Łożysko igiełkowe (łożysko igiełkowe specjalne) stawiają opór przy wymontowanym wałku kołnierzowym. Nie oznacza to jednak, że łożyska są uszkodzone.
kubabkb Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 (edytowane) wiec musze wymienic na poczatku przeguby wewnetrzne bo za kazdym razem jak jakde na czwartym i piatym biegu musze delikatnie operowac gazem przed osiagniecem 2100 obrotow zeby wibracje(telepanie pod autem) niebyly zbyt mocne Edytowane 3 Grudnia 2017 przez kubabkb
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się