prometeusz86 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Witam moje auto to audi a4 z silnikiem 1z z 95r. Mam pytanie co zrobic, ktore poduszki(tak sie domyslam) wymienic by auto sie nie trzęsło ciągnąc silnik od dołu tzn powiedzmy trzci bieg i oborty 1200, 1300 i trzesiawka dopiero jak osiganie powiedzmy te 1500 trzesienie ustaje.
TOM77 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Spróbuj zacząć od wymiany poduszek silnika prawej i lewej
prometeusz86 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2009 Sprobuj od wymiany poduszek silnika prawej i lewej a takie z allegro za 60-70zł bedą dobre i powiedz mi jeszcze co to jest odbijak bo znalazłem tez na allegro.
Wihajster Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Sprobuj od wymiany poduszek silnika prawej i lewej a takie z allegro za 60-70zł bedą dobre i powiedz mi jeszcze co to jest odbijak bo znalazłem tez na allegro. dobre to beda za 200zł za szt a nie jakis badziew
TOM77 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Sprobuj od wymiany poduszek silnika prawej i lewej a takie z allegro za 60-70zł bedą dobre i powiedz mi jeszcze co to jest odbijak bo znalazłem tez na allegro. Chodzi pewnie o poduszkę przednią, czyli tzw. odbój gumowy
prometeusz86 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2009 sprawdz stan plecionki własnie słysze takie brzeczenie z plecionki przy 1200 obr/min na postoju (kompan trzymał obroty na 1200 a ja sie wsłuchałem) myslisz ze to bedzie powodem całego tego drgania? a czym sie roznia te za 200od tych za 70zł?
Wihajster Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 sprawdz stan plecionki własnie słysze takie brzeczenie z plecionki przy 1200 obr/min na postoju (kompan trzymał obroty na 1200 a ja sie wsłuchałem) myslisz ze to bedzie powodem całego tego drgania? a czym sie roznia te za 200od tych za 70zł? wierz mi jest róznica.Znam to z autopsji.Po wymianie na tanie poduchy drgania byly wieksze jak na starych...zakładaj lemfordera i bedziesz zadowolony.Na forum sa osoby co sprzedaja czesci po dużych rabatach...poszukaj
martin a4 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 poduszki ,plecionka lub kolo zamachowe ale raczej zamachowe pozdr
Wihajster Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 poduszki ,plecionka lub kolo dwumas ale raczej dwumas pozdr w 1Z nie ma dwumasa
prometeusz86 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2009 poduszki ,plecionka lub kolo zamachowe ale raczej zamachowe pozdr a te koło zamachowe to moge kupic samo tzn tylko to wymienic i czy moge uzywke wstawic? oczywiscie napierw wymienie plecionke jak to nie pomoze to kupie koło (raczej używke) a na koncu poduchy.
martin a4 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 sluchaj popatrz jaki jest stan plecionki ,kola zamachowego nie kupuj uzywanego bo mozesz jeszcze gorsze kupic ile masz na kulane
prometeusz86 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2009 260 tys. jest na liczniku. Po kondycji silnika tyle bedzie miało (testy vagiem, sprawdzanie kompresji, badanie turbo i ile bierze oleju) na nowe koło zamachowe niesttey mmnie w tej chwili nie stac.. propo plecionki to juz pisaalem, że na luzie kolega mi gazował ja odsłuchiwalem silnik to własnie z plecionki wydobywał sie dzwiek brzeczenie (jakby cos tam latało) przy 1200obr/min i przy tym lekkie drgania (minimalne).
Wihajster Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 sluchaj popatrz jaki jest stan plecionki ,kola zamachowego nie kupuj uzywanego bo mozesz jeszcze gorsze kupic ile masz na kulane to nie jest żadna plecionka ani tym bardziej koło zamachowe.1-Plecionka robi drgania na biegu jałowym po nagrzaniu...2-on nie ma dwumasa.... poduszki silnika padły zgadzam się
Daimos Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Koszt oryginalnych poduszek w ASO (silnik + skrzynia) to ok 1000zł. Podczepiając się do tematu, mam pytanie jak jakościowo ma się do nich Lemforder bo cena sporo niższa
Musashi Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 sluchaj popatrz jaki jest stan plecionki ,kola zamachowego nie kupuj uzywanego bo mozesz jeszcze gorsze kupic ile masz na kulane to nie jest żadna plecionka ani tym bardziej koło zamachowe.1-Plecionka robi drgania na biegu jałowym po nagrzaniu...2-on nie ma dwumasa.... a jednak, przy uszkodzonej plecionce dragania moga sie przenoscic na nadwozie przy roznych predkociach obrotowych - sprawdzone doswiadczalnie w traktorze kolegi. 1z wychodzily z dwumasem i bez. weryfikacja jego obecnosci bez demontazu skrzyni biegow jest mozliwa po VIN w ASO
Wihajster Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 1z wychodzily z dwumasem i bez. on ma 95 wiec na bank nie ma dwumasa
Musashi Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 1z wychodzily z dwumasem i bez. on ma 95 wiec na bank nie ma dwumasa fakt, zeby byla jasnosc. uwazam ze kolejnosc eliminacji problemu, powinna byc wg kolejnosci udzielonych porad, a wiec: 1. poduszki - tak jak Wihajster pisal porządne! 2. plecionka
prometeusz86 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2009 macie namiaryna goscia co sprzeadej po okazyjnych cenach poduchy Lemfordera?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się