Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Złe spasowanie przodu


Davee

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem ze spasowaniem przodu po wymianie rozrządu... pojawila się duża szpara ok. 1-1,5cm między maską a zderzakiem. Lampy też mają "grubszą obramówkę". Jak się do tego zabrać by bardziej nie spartolić sprawy? Kły dźwignięte max do góry a nadal zderzak robi tą przerwe.

Miałem porównanie do innej a4 to tam praktycznie spas na kartkę papieru a u mnie szpara na grubość palca.

Czekam na jakieś foto czy coś - bardzo mi to pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no ślizgi nie powinny robić aż takiej różnicy między maską a zderzakiem.. chodzi mi o szpare pod grillem - bo przy blotniku jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pas przedni jest za nisko. Zdejmij zderzak i poluzuj śruby od zderzaków uderzeniowych (po 3 torxy) jak poluzujesz to lewarkiem unieś pas do góry i dopiero przykręć. Jest tez druga opcja czyli w belce zderzaka są tulejki przez które przechodzą śruby pionowe i tymi tulejkami regulujesz zderzak góra dół lecz z doświadczenia wiem że bardzo często tulejki albo stoją dęba albo są pourywane dlatego najlepiej jest podnieść zderzaki uderzeniowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam rozumieć, że tylko luzuje śruby przy kłach i lewarkiem sobie dźwigam pas i to pomoże w spasowaniu zderzaka? a nie żeby poluzowac i dźwignąć kły na śrubach czy sie poprostu tak nie da?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak rozumiesz "kły"....

Pas przedni przykrecany jest do podluznic, luzujesz po 3 sruby na strone, podstawiasz lewarek pod rure dolotu i podnosisz. Ruchu jest ok 5mm. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kły tzn. te dwa "bolce" na których zderzak montujemy... a u góry w przypadku podnoszenia pasa przedniego to nic nie trzeba popuszczać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zderzak siedzi na ślizgach, 3 śruby na strone w każdym błotniku i z przodu przez belke zderzaka przez kratkę wsadzasz pionowo dwie sruby i w tym miejscu w belce są plastikowe tulejki które docelowo służa do regulacji zderzaka góra dół ale tego nikt nie dotykał.

Po wymianie rozrządu zderzak jest za nisko przez opuszczony do dołu pas, mozesz poluzować wszystkie sruby ale chodzi głownie o te na podłużnicy.

Edytowane przez lukaszooo
błąd literowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego nadkola się odginają temat wielokrotnie poruszany na forum ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...