Davee 0 Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Witam. Mam problem ze spasowaniem przodu po wymianie rozrządu... pojawila się duża szpara ok. 1-1,5cm między maską a zderzakiem. Lampy też mają "grubszą obramówkę". Jak się do tego zabrać by bardziej nie spartolić sprawy? Kły dźwignięte max do góry a nadal zderzak robi tą przerwe. Miałem porównanie do innej a4 to tam praktycznie spas na kartkę papieru a u mnie szpara na grubość palca. Czekam na jakieś foto czy coś - bardzo mi to pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1197 0 Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 nie uszkodziłeś przypadkiem któregoś ze ślizgów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davee 0 Opublikowano 26 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 nie no ślizgi nie powinny robić aż takiej różnicy między maską a zderzakiem.. chodzi mi o szpare pod grillem - bo przy blotniku jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 pas przedni jest za nisko. Zdejmij zderzak i poluzuj śruby od zderzaków uderzeniowych (po 3 torxy) jak poluzujesz to lewarkiem unieś pas do góry i dopiero przykręć. Jest tez druga opcja czyli w belce zderzaka są tulejki przez które przechodzą śruby pionowe i tymi tulejkami regulujesz zderzak góra dół lecz z doświadczenia wiem że bardzo często tulejki albo stoją dęba albo są pourywane dlatego najlepiej jest podnieść zderzaki uderzeniowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davee 0 Opublikowano 27 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 mam rozumieć, że tylko luzuje śruby przy kłach i lewarkiem sobie dźwigam pas i to pomoże w spasowaniu zderzaka? a nie żeby poluzowac i dźwignąć kły na śrubach czy sie poprostu tak nie da? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Nie wiem jak rozumiesz "kły".... Pas przedni przykrecany jest do podluznic, luzujesz po 3 sruby na strone, podstawiasz lewarek pod rure dolotu i podnosisz. Ruchu jest ok 5mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davee 0 Opublikowano 30 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Kły tzn. te dwa "bolce" na których zderzak montujemy... a u góry w przypadku podnoszenia pasa przedniego to nic nie trzeba popuszczać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) Zderzak siedzi na ślizgach, 3 śruby na strone w każdym błotniku i z przodu przez belke zderzaka przez kratkę wsadzasz pionowo dwie sruby i w tym miejscu w belce są plastikowe tulejki które docelowo służa do regulacji zderzaka góra dół ale tego nikt nie dotykał. Po wymianie rozrządu zderzak jest za nisko przez opuszczony do dołu pas, mozesz poluzować wszystkie sruby ale chodzi głownie o te na podłużnicy. Edytowane 1 Grudnia 2017 przez lukaszooo błąd literowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek24 2 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Do tego nadkola się odginają temat wielokrotnie poruszany na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się